Descriere
Venim in intampinarea nevoilor de digitalizare ale clientilor oferindu-le serviciile platformei Qdesk.
- Qdoc: generarea si gestionarea de documente precompletate automat
- Qcod: generarea si gestionarea de coduri tip QR ce pot fi associate diverselor entitati inregistrate in platforma Qdesk (ex: echipamente/legitimatii/bariere access/etc)
- Qinventar: gestionarea procesului de inventariere si monitorizare a echipamentelor/utilajelor
- Qplan: managmentul actiunilor si evenimentelor publice sau private din cadrul unei organizatii (ex: informare, alertare, planificare, corelare actiuni, etc)
- Qtel: gestionarea prin intermediul unei centrale telefonice virtuale integrate cu functionalitatile de tip Interactive Voice Response (IVR), ACD si CTI
- Qharta: identificarea si localizarea rapida a locatiilor de unde sunt solicitate serviciile/produsele organizatiei sau a echipamentelor
- Qtraining: management-ul planificarilor de training, a fluxului de aprobari, a proceselor de evaluare si dezvoltare profesionala, incorporand resurse robotizate
Cere un demo
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!