Aplicații software Organizare

O aplicație software de organizare reprezintă un instrument creat pentru a optimiza performanța zilnică a sarcinilor și eficientizarea timpului de lucru. Acest tip de soluție poate include funcționalități precum gestionarea proiectelor, dosarelor și fișierelor, planificatoare și rapoarte, programări online/fizice, calendare, liste de sarcini și notițe, hărți mentale, statistici generate în funcție de performanțe și multe altele.
Servicii

Digital Smart Flow

  • Aplicație recomandată

Soluțiile digitale Smart Flow sunt utilizate în mod obișnuit în sectoarele industriei, întreținerii, calității, serviciilor și asamblării pentru a simplifica operațiunile, a îmbunătăți eficiența și a spori productivitatea generală.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Aplicatie intuitiva de avansuri si deconturi prin care pot fi automatizate procesele interne de avansuri, respectiv deconturi

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10 €

Agenda365 este o aplicație programări pacienți care vă va ajuta să eficientizați întreg fluxul de lucru al cabinetului. Astfel, toți angajații cabinetului dumneavoastră vor avea mai mult timp pentru pacienți.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 8 €

Inventariere mijloace fixe și obiecte de inventar [software inventar] este un proces care prespune gestionarea tuturor activelor din cadrul companiei. Acest proces are rolul de a ține evidența activelor prin digitalizarea întregului proces

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 4.500 €

Project management app

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Organizare?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

ELO eFactura este o solutie aparuta in contextul modificarilor legislative introduse de ANAF, special conceputa pentru a usura procesul de aprobare si verificare a facturilor incarcate in Spatiul Public Virtual al sistemului national RO e-Factura... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Lucrați împreună mai eficient cu Confluence, o platformă centralizată pentru colaborare și managementul documentelor. Creați, distribuiți și gestionați documente și informații cu ușurință, îmbunătățind productivitatea echipei.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Soft planificare orare școlare Aplicație web-based ideală pentru planificare orare pe clase / săli de curs / laboratoare. Design optimizat pentru accesarea și administrarea de pe orice dispozitiv: desktop, notebook, tabletă

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Programează-te online cu ajutorul aplicației Calendis la servicii din domenii precum Medicină, Frumusețe, Sport, Medicină dentară, Animale de companie și altele.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

UpYourTime este un timesheet online usor de folosit, construit pentru freelanceri si companii care isi folosesc timpul crescandu-si profitul, nu completand timesheeturi.

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial