În primul rând, o aplicație programări clienți are rolul de a organiza toate aspectele legate de business. Acest lucru cuprinde de la gestionarea programului de lucru și până la automatizarea formularelor emise. Cunoscând aceste aspecte, înțelegem că softurile de gestionare sunt extrem de populare în rândul proprietarilor de afaceri mici și mijlocii, permițându-le acestora să comaseze toate task-urile într-o singură aplicație.
În ce privește domeniile în care aceste aplicații gestionare clienți pot fi utilizate, trebuie menționat faptul că, în realitate, acestea sunt extrem de versatile și se pot adapta nevoilor oricărui antreprenor. Totuși, majoritatea persoanelor care optează pentru o astfel de soluție activează în vânzări, în domeniul înfrumusețării sau în domeniul sănătății. De exemplu, cu ajutorul unui soft programări pacienți, medicii sunt cu până la 30% mai productivi.
Ce funcții ar trebui să îți ofere o aplicație programări onlinePentru a putea fi considerată o soluție eficientă, o aplicație programări clienți ar trebui să dispună de mai multe funcții (nu doar de un calendar). De altfel, cei care vor să își organizeze timpul, pot utiliza o simplă agendă. Așadar, întrucât am identificat anterior faptul că un astfel de program trebuie să comaseze toate task-urile recurente care apar în gestionarea unei afaceri, iată care sunt funcțiile principale la care ar trebui să aveți acces:
Aplicația trebuie să cuprindă o bază de date completă a tuturor clienților dumneavoastră (atât cei activi, cât și cei cu care eventual nu mai colaborați). În plus, baza de date trebuie structurată astfel încât dumneavoastră să vă fie ușor să accesați date despre fiecare client în parte (ex. istoricul programărilor, documentele emise pentru clientul respectiv etc.).
În fiecare zi, când veniți la lucru, ar trebui să puteți vizualiza programările active, programările anulate și restul sarcinilor. În acest sens, aplicația trebuie să includă o agendă cu ajutorul căreia dumneavoastră să vă puteți organiza timpul. Mai mult decât atât, dacă afacerea dumneavoastră presupune programarea orarului mai multor angajați (de ex. în cazul unei frizerii sau a unei clinici medicale), ar trebui ca ori dumneavoastră, ori recepția, să aibă acces la programul fiecărui angajat în parte.
Folosind informații despre clienți din baza de date, aplicația ar trebui să poată fi capabilă de a completa și emite automat documentele de care dumneavoastră aveți nevoie (de ex. adeverințe medicale, bilete de trimitere etc.). În acest fel, nu doar că veți economisi timp, dar veți avea garanția că datele introduse sunt precise.
Un alt aspect extrem de important de care o aplicație programări online ar trebui să dispună este deschiderea către personalizare. Nicio afacere nu seamănă pe deplin cu alta. Așadar, nevoile fiecărui antreprenor sunt adesea diferite. În acest sens, aplicația de gestiune pentru care veți opta ar trebui să poată fi personalizată în funcție de necesitățile dumneavoastră.
De ce să optezi pentru aplicația de gestiune Agenda365Agenda365 este mai mult decât o aplicație programări clienți. Aceasta include toate funcțiile enumerate mai sus și chiar mai multe. Iată așadar, doar câteva dintre avantajele de care veți beneficia optând pentru aplicația Agenda365, indiferent de domeniul în care activați:
În timp ce majoritatea programelor de gestiune sunt disponibile doar pe calculator sau laptop, Agenda365 înțelege nevoia de mobilitate. De aceea, veți putea accesa programul de pe orice dispozitiv (telefon, tabletă, laptop), chiar și atunci când nu sunteți la birou. Veți avea astfel control asupra business-ului 24/7 și, în plus, nu va trebui să instalați nicio aplicație. Totul se află în cloud și este la un click distanță.
Aplicația are integrat suport pentru mesajele text, prin care vă veți putea informa clienții cu privire la programări. De exemplu, puteți seta ca aceștia să primească un SMS cu 24 de ore înainte, prin care să confirme sau să anuleze programarea. În plus, nu doar că veți putea trimite mesaje către clienți, dar mesajele trimise de ei înapoi vor fi de asemenea accesibile în aplicație. Mai mult decât atât, veți putea utiliza această funcție pentru demararea campaniilor de marketing.
Spre deosebire de alte software-uri, care oferă acces la resurse în funcție de numărul de clienți, noi înțelegem că succesul dumneavoastră este și succesul nostru. Pe scurt, ca afacerea dumneavoastră să prospere, trebuie să aveți cât mai mulți clienți. De aceea, nu limităm numărul clienților pe care îi puteți introduce în baza de date, ci chiar sperăm ca aceștia să fie într-un număr cât mai mare.
Suntem siguri că veți găsi aplicația Agenda365 extrem de utilă. Cu toate acestea, vă oferim acces GRATUIT la pachetul Basic timp de o lună, pentru ca dumneavoastră să aveți suficient timp pentru a vă acomoda cu toate funcțiile la care veți avea acces. În plus, pe parcursul celor patru săptămâni, vom putea identifica împreună necesitățile dumneavoastră, pentru a personaliza programul în funcție de acestea.
ConcluzieO aplicație programări clienți trebuie în primul rând să urmărească eficientizarea proceselor și, implicit, a timpului dumneavoastră de lucru. În plus, după cum spuneam, nu toate afacerile au nevoi asemănătoare, de aceea, credem că personalizarea soluțiilor de gestiune este extrem de importantă. În acest sens, vă recomandăm ca, înainte de a achiziționa un soft programări clienți, să vă gândiți în primul rând la motivele pentru care aveți nevoie de acesta și ce funcții ar trebui el să îndeplinească pentru a fi eficient. În ce ne privește, am fi mai mult decât dispuși să ascultăm opinia dumneavoastră și să creăm împreună soluția perfectă pentru viitor.
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Agenda365 este gandit sa fie un instrument eficient pentru companiile de servicii care lucreaza cu un sistem de programari pentru clienti.
Specialistii si personalul auxiliar tin evidenta tuturor programarilor si dosarelor electronice, iar clientii primesc mesaje personalizate de reamintire prin care pot confirma, anula sau solicita reprogramarea.
Aplicatia a fost gandita in asa fel incat tot timpul pierdut in administrarea programarilor sa fie astfel castigat.
Totul devine mult mai organizat iar cautarile sunt foarte rapide precise si ofera toate detaliile de care aveti nevoie.
Functionalitatile si detaliile care va ajuta sa va tineti programarile pot fi personalizate in functie de domeniul de activitate.
In aplicatie vor aparea doar informatiile de care aveti nevoie si nimic in plus care sa va incurce.
Portalul pentru clienti este o zona a aplicatiei unde acestia o pot accesa de la distanta si pot vedea atat programarile din trecut cat si cele viitoare. Tot de aici ei pot confirma, anula sau cere o reprogramare.
Istoricul medical este vital pentru orice cabinet sau clinică. Dacă în trecut, medicii completau zilnic sute de hârtii pentru a ține evidența fișelor medicale, Agenda365 vă propune un nou mod de lucru. Pe scurt, toate datele legate de pacienții dumneavoastră vor fi stocate în siguranță în cloud. În plus, fișa electronică a pacienților va putea fi accesată cu ușurință de pe orice dispozitiv. De exemplu, dacă unul dintre pacienții clinicii dumneavoastră trebuie să viziteze mai multe specializări, toți medicii vor putea accesa și încărca informațiile direct din calculator.
În timp ce marile centre medicale își pot permite o centrală telefonică pentru efectuarea programărilor, managementul programărilor poate fi o reală problemă pentru cabinetele mici și mijlocii. În acest sens, Agenda365 vă oferă acces la un soft programări pacienți online, complet automatizat. Practic, pacienții dumneavoastră vor avea acces la o pagină web unde se pot programa pentru diferite specializări. Mai mult decât atât, aplicația poate trimite gratuit SMS-uri de confirmare pacienților, pentru ca aceștia să nu rateze nici o programare. Acest feature poate reduce numărul programărilor neonorate cu până la 30%.
Nu în ultimul rând, revenind la birocrația excesivă, o aplicație programări pacienți ar trebui să poată emite automat toate formularele de care medicii au nevoie. Din fericire, Agenda365 dispune de un astfel de sistem inteligent de completare și emitere a documentelor. Practic, programul va utiliza informații din baza de date, pentru a completa formularele (fișe, scrisori medicale, adeverințe etc.), astfel încât acestea să poată fi direct printate. În plus, documentele vor fi salvate automat în cloud, pentru a putea fi accesate ulterior, dacă va fi cazul.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Agenda programari online completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!