Despre Agenda programari online
Ce este o aplicație programări online și cine o poate utiliza

În primul rând, o aplicație programări clienți are rolul de a organiza toate aspectele legate de business. Acest lucru cuprinde de la gestionarea programului de lucru și până la automatizarea formularelor emise. Cunoscând aceste aspecte, înțelegem că softurile de gestionare sunt extrem de populare în rândul proprietarilor de afaceri mici și mijlocii, permițându-le acestora să comaseze toate task-urile într-o singură aplicație.

În ce privește domeniile în care aceste aplicații gestionare clienți pot fi utilizate, trebuie menționat faptul că, în realitate, acestea sunt extrem de versatile și se pot adapta nevoilor oricărui antreprenor. Totuși, majoritatea persoanelor care optează pentru o astfel de soluție activează în vânzări, în domeniul înfrumusețării sau în domeniul sănătății. De exemplu, cu ajutorul unui soft programări pacienți, medicii sunt cu până la 30% mai productivi.

Ce funcții ar trebui să îți ofere o aplicație programări online

Pentru a putea fi considerată o soluție eficientă, o aplicație programări clienți ar trebui să dispună de mai multe funcții (nu doar de un calendar). De altfel, cei care vor să își organizeze timpul, pot utiliza o simplă agendă. Așadar, întrucât am identificat anterior faptul că un astfel de program trebuie să comaseze toate task-urile recurente care apar în gestionarea unei afaceri, iată care sunt funcțiile principale la care ar trebui să aveți acces:

Bază de date a clienților

Aplicația trebuie să cuprindă o bază de date completă a tuturor clienților dumneavoastră (atât cei activi, cât și cei cu care eventual nu mai colaborați). În plus, baza de date trebuie structurată astfel încât dumneavoastră să vă fie ușor să accesați date despre fiecare client în parte (ex. istoricul programărilor, documentele emise pentru clientul respectiv etc.).

Agendă

În fiecare zi, când veniți la lucru, ar trebui să puteți vizualiza programările active, programările anulate și restul sarcinilor. În acest sens, aplicația trebuie să includă o agendă cu ajutorul căreia dumneavoastră să vă puteți organiza timpul. Mai mult decât atât, dacă afacerea dumneavoastră presupune programarea orarului mai multor angajați (de ex. în cazul unei frizerii sau a unei clinici medicale), ar trebui ca ori dumneavoastră, ori recepția, să aibă acces la programul fiecărui angajat în parte.

Formulare tipizate

Folosind informații despre clienți din baza de date, aplicația ar trebui să poată fi capabilă de a completa și emite automat documentele de care dumneavoastră aveți nevoie (de ex. adeverințe medicale, bilete de trimitere etc.). În acest fel, nu doar că veți economisi timp, dar veți avea garanția că datele introduse sunt precise.

Un alt aspect extrem de important de care o aplicație programări online ar trebui să dispună este deschiderea către personalizare. Nicio afacere nu seamănă pe deplin cu alta. Așadar, nevoile fiecărui antreprenor sunt adesea diferite. În acest sens, aplicația de gestiune pentru care veți opta ar trebui să poată fi personalizată în funcție de necesitățile dumneavoastră.

De ce să optezi pentru aplicația de gestiune Agenda365

Agenda365 este mai mult decât o aplicație programări clienți. Aceasta include toate funcțiile enumerate mai sus și chiar mai multe. Iată așadar, doar câteva dintre avantajele de care veți beneficia optând pentru aplicația Agenda365, indiferent de domeniul în care activați:

Acces pe toate platformele

În timp ce majoritatea programelor de gestiune sunt disponibile doar pe calculator sau laptop, Agenda365 înțelege nevoia de mobilitate. De aceea, veți putea accesa programul de pe orice dispozitiv (telefon, tabletă, laptop), chiar și atunci când nu sunteți la birou. Veți avea astfel control asupra business-ului 24/7 și, în plus, nu va trebui să instalați nicio aplicație. Totul se află în cloud și este la un click distanță.

Contact prin SMS

Aplicația are integrat suport pentru mesajele text, prin care vă veți putea informa clienții cu privire la programări. De exemplu, puteți seta ca aceștia să primească un SMS cu 24 de ore înainte, prin care să confirme sau să anuleze programarea. În plus, nu doar că veți putea trimite mesaje către clienți, dar mesajele trimise de ei înapoi vor fi de asemenea accesibile în aplicație. Mai mult decât atât, veți putea utiliza această funcție pentru demararea campaniilor de marketing.

Resurse nelimitate

Spre deosebire de alte software-uri, care oferă acces la resurse în funcție de numărul de clienți, noi înțelegem că succesul dumneavoastră este și succesul nostru. Pe scurt, ca afacerea dumneavoastră să prospere, trebuie să aveți cât mai mulți clienți. De aceea, nu limităm numărul clienților pe care îi puteți introduce în baza de date, ci chiar sperăm ca aceștia să fie într-un număr cât mai mare.

Testezi GRATUIT

Suntem siguri că veți găsi aplicația Agenda365 extrem de utilă. Cu toate acestea, vă oferim acces GRATUIT la pachetul Basic timp de o lună, pentru ca dumneavoastră să aveți suficient timp pentru a vă acomoda cu toate funcțiile la care veți avea acces. În plus, pe parcursul celor patru săptămâni, vom putea identifica împreună necesitățile dumneavoastră, pentru a personaliza programul în funcție de acestea.

Concluzie

O aplicație programări clienți trebuie în primul rând să urmărească eficientizarea proceselor și, implicit, a timpului dumneavoastră de lucru. În plus, după cum spuneam, nu toate afacerile au nevoi asemănătoare, de aceea, credem că personalizarea soluțiilor de gestiune este extrem de importantă. În acest sens, vă recomandăm ca, înainte de a achiziționa un soft programări clienți, să vă gândiți în primul rând la motivele pentru care aveți nevoie de acesta și ce funcții ar trebui el să îndeplinească pentru a fi eficient. În ce ne privește, am fi mai mult decât dispuși să ascultăm opinia dumneavoastră și să creăm împreună soluția perfectă pentru viitor.

Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Modalitate de accesare
  • Instalare pe mobil (Android nativ)
  • Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
  • SaaS
  • On premises
Sistem de operare
  • Windows
  • Ubuntu
  • MacOS
  • CentOS
  • Redhat
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • Permanent (24/7)
Demo/trial
  • Versiune de trial
  • Demo individual
  • Demo în cadrul unei prezentări
Galerie

Solicită un demo pentru Agenda programari online

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Agenda programari online completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!