4.8/5 (1 Recenzie)
OkDesk
Teron Systems srl
Aplicatie pentru automatizarea serviciilor de helpdesk si interventilor din teren.
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
Solutie service desk
FOCALITY
Aplicatia de service desk este destinata gestionarii activitatii de suport pentru utilizatorii de echipamente IT&C. Aplicatia este certificata pe toate cele 15 procese ITIL
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
Solutie endpoint management
FOCALITY
Aplicatia de endpoint management creste productivitatea utilizatorilor si permite administratorilor gestionarea echipamentelor IT&C fixe si mobile: computere, laptopuri, smartphone, tablete, RFID.
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
Reliable HelpDesk
MBM Software
Reliable HelpDesk - solutie software web-based de ticketing, dedicata initierii si urmaririi activitatilor de suport intern sau extern
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
QAssist Helpdesk
Q'NET INTERNATIONAL
Q'Assist Helpdesk este un sistem de gestiune computerizată a solicitărilor de asistenţă tehnică din organizaţie. Procesul de asistenţă este rapid (în timp real), eficient (structurat), controlat (conform SLA), uşor de administrat...
Află mai multeAi nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Help Desk?
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!