0.0/5 ( Recenzii)
CAS CRM / CAS genesisWorld
CAS Software AG
CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
SmartWe
CAS Software AG
Organizarea contactelor, comunicării, documentelor, proiectelor și lead-urilor este incredibil de simplă și captivantă. Totul este fair.digital, realizat și găzduit în Germania. Poate fi adaptat și extins (cu cod redus/fără cod) conform...
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
Jira Service Management (ITSM, ESM, ITIL, Asset management)
Life In Codes
Jira Service Management (anterior Jira Service Desk) este o soluție software care vă ajută să transformați cererile IT într-un flux de lucru eficient. Echipele pot gestiona solicitările clienților și angajaților, urmărind progresul și...
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
Aura
Goodroid
Asistent virtual extern (clienţi) sau intern (angajaţi) antrenat cu documente şi informaţii specifice
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
ServiceNow ITSM
Devhd
ITSM (IT Service Management) este o soluție bazata pe cloud, de tip low-code, ce permite organizatilor sa administreze si sa urmareasca fluxurile de lucru digitale în cadrul unei platforme unificate si robuste. Cu toate modulele bazate pe...
Află mai multeAi nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Help Desk?
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
4.8/5 (1 Recenzie)
OkDesk
TERON SYSTEMS SRL
Aplicatie pentru automatizarea serviciilor de helpdesk si interventilor din teren.
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
Fastkets HelpDesk
Fastkets
Experimentați o nouă dimensiune a serviciului pentru clienți cu o platformă digitală intuitivă, care optimizează gestionarea ticketelor și accelerează rezolvarea problemelor. Îmbunătățiți satisfacția clienților și creșteți...
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
Solutie service desk
FOCALITY
Aplicatia de service desk este destinata gestionarii activitatii de suport pentru utilizatorii de echipamente IT&C. Aplicatia este certificata pe toate cele 15 procese ITIL
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
Solutie endpoint management
FOCALITY
Aplicatia de endpoint management creste productivitatea utilizatorilor si permite administratorilor gestionarea echipamentelor IT&C fixe si mobile: computere, laptopuri, smartphone, tablete, RFID.
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
Reliable HelpDesk
MBM Software
Reliable HelpDesk - solutie software web-based de ticketing, dedicata initierii si urmaririi activitatilor de suport intern sau extern
Află mai multe