Aplicații software Help Desk

Aplicațiile software de tip helpdesk asigură asistență în funcție de solicitările pe care le transmit clienții, prin folosirea unei soluții integrate. În sistem, pot fi introduse tichete ce urmează a fi rezolvate de personal specializat, pot fi generate rapoarte complete, pot fi accesate baze de date distincte, precum și multe altele.
Servicii

Gestionați eficient proiectele software cu Jira Software, o platformă robustă pentru dezvoltare agilă. Planificați sprinturi, urmăriți progresul și livrați software de calitate cu ajutorul instrumentelor Kanban și Scrum.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Jira Service Management (anterior Jira Service Desk) este o soluție software care vă ajută să transformați cererile IT într-un flux de lucru eficient. Echipele pot gestiona solicitările clienților și angajaților, urmărind progresul și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Aura

  • Aplicație recomandată

Asistent virtual extern (clienţi) sau intern (angajaţi) antrenat cu documente şi informaţii specifice

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 2.500 €

SmartWe

  • Aplicație recomandată

Organizarea contactelor, comunicării, documentelor, proiectelor și lead-urilor este incredibil de simplă și captivantă. Totul este fair.digital, realizat și găzduit în Germania. Poate fi adaptat și extins (cu cod redus/fără cod) conform... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 500 €

CAS CRM / CAS genesisWorld

  • Aplicație recomandată

CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Help Desk?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

4.75/5 (1 recenzie)

Aplicatie pentru automatizarea serviciilor de helpdesk si interventilor din teren.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 100 €

Experimentați o nouă dimensiune a serviciului pentru clienți cu o platformă digitală intuitivă, care optimizează gestionarea ticketelor și accelerează rezolvarea problemelor. Îmbunătățiți satisfacția clienților și creșteți... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

ITSM (IT Service Management) este o soluție bazata pe cloud, de tip low-code, ce permite organizatilor sa administreze si sa urmareasca fluxurile de lucru digitale în cadrul unei platforme unificate si robuste. Cu toate modulele bazate pe... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 80 €

Aplicatia de service desk este destinata gestionarii activitatii de suport pentru utilizatorii de echipamente IT&C. Aplicatia este certificata pe toate cele 15 procese ITIL

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Aplicatia de endpoint management creste productivitatea utilizatorilor si permite administratorilor gestionarea echipamentelor IT&C fixe si mobile: computere, laptopuri, smartphone, tablete, RFID.    

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial