Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Help Desk?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Gestionați eficient proiectele software cu Jira Software, o platformă robustă pentru dezvoltare agilă. Planificați sprinturi, urmăriți progresul și livrați software de calitate cu ajutorul instrumentelor Kanban și Scrum.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Jira Service Management (anterior Jira Service Desk) este o soluție software care vă ajută să transformați cererile IT într-un flux de lucru eficient. Echipele pot gestiona solicitările clienților și angajaților, urmărind progresul și... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €
Organizarea contactelor, comunicării, documentelor, proiectelor și lead-urilor este incredibil de simplă și captivantă. Totul este fair.digital, realizat și găzduit în Germania. Poate fi adaptat și extins (cu cod redus/fără cod) conform... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 500 €
CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Aplicatie pentru automatizarea serviciilor de helpdesk si interventilor din teren.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 100 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Experimentați o nouă dimensiune a serviciului pentru clienți cu o platformă digitală intuitivă, care optimizează gestionarea ticketelor și accelerează rezolvarea problemelor. Îmbunătățiți satisfacția clienților și creșteți... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
ITSM (IT Service Management) este o soluție bazata pe cloud, de tip low-code, ce permite organizatilor sa administreze si sa urmareasca fluxurile de lucru digitale în cadrul unei platforme unificate si robuste. Cu toate modulele bazate pe... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 80 €
Asistent virtual extern (clienţi) sau intern (angajaţi) antrenat cu documente şi informaţii specifice
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 2.500 €
Aplicatia de service desk este destinata gestionarii activitatii de suport pentru utilizatorii de echipamente IT&C. Aplicatia este certificata pe toate cele 15 procese ITIL
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Aplicatia de endpoint management creste productivitatea utilizatorilor si permite administratorilor gestionarea echipamentelor IT&C fixe si mobile: computere, laptopuri, smartphone, tablete, RFID.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională