0.0/5 ( Recenzii)
Fastkets HelpDesk
Fastkets
Experimentați o nouă dimensiune a serviciului pentru clienți cu o platformă digitală intuitivă, care optimizează gestionarea ticketelor și accelerează rezolvarea problemelor. Îmbunătățiți satisfacția clienților și creșteți...
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
ServiceNow ITSM
Devhd
ITSM (IT Service Management) este o soluție bazata pe cloud, de tip low-code, ce permite organizatilor sa administreze si sa urmareasca fluxurile de lucru digitale în cadrul unei platforme unificate si robuste. Cu toate modulele bazate pe...
Află mai multe4.8/5 (1 Recenzie)
OkDesk
TERON SYSTEMS SRL
Aplicatie pentru automatizarea serviciilor de helpdesk si interventilor din teren.
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
Solutie service desk
FOCALITY
Aplicatia de service desk este destinata gestionarii activitatii de suport pentru utilizatorii de echipamente IT&C. Aplicatia este certificata pe toate cele 15 procese ITIL
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
Solutie endpoint management
FOCALITY
Aplicatia de endpoint management creste productivitatea utilizatorilor si permite administratorilor gestionarea echipamentelor IT&C fixe si mobile: computere, laptopuri, smartphone, tablete, RFID.
Află mai multeAi nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Help Desk?
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
0.0/5 ( Recenzii)
Reliable HelpDesk
MBM Software
Reliable HelpDesk - solutie software web-based de ticketing, dedicata initierii si urmaririi activitatilor de suport intern sau extern
Află mai multe0.0/5 ( Recenzii)
QAssist Helpdesk
Q'NET INTERNATIONAL
Q'Assist Helpdesk este un sistem de gestiune computerizată a solicitărilor de asistenţă tehnică din organizaţie. Procesul de asistenţă este rapid (în timp real), eficient (structurat), controlat (conform SLA), uşor de administrat...
Află mai multe