Aplicații software Help Desk

Aplicațiile software de tip helpdesk asigură asistență în funcție de solicitările pe care le transmit clienții, prin folosirea unei soluții integrate. În sistem, pot fi introduse tichete ce urmează a fi rezolvate de personal specializat, pot fi generate rapoarte complete, pot fi accesate baze de date distincte, precum și multe altele.
Servicii

Aplicatia de endpoint management creste productivitatea utilizatorilor si permite administratorilor gestionarea echipamentelor IT&C fixe si mobile: computere, laptopuri, smartphone, tablete, RFID.    

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Reliable HelpDesk - solutie software web-based de ticketing, dedicata initierii si urmaririi activitatilor de suport intern sau extern

Q'Assist Helpdesk este un sistem de gestiune computerizată a solicitărilor de asistenţă tehnică din organizaţie. Procesul de asistenţă este rapid (în timp real), eficient (structurat), controlat (conform SLA), uşor de administrat... Citește mai mult

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Help Desk?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial