Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Help Desk?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Aplicatia de endpoint management creste productivitatea utilizatorilor si permite administratorilor gestionarea echipamentelor IT&C fixe si mobile: computere, laptopuri, smartphone, tablete, RFID.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Reliable HelpDesk - solutie software web-based de ticketing, dedicata initierii si urmaririi activitatilor de suport intern sau extern
Q'Assist Helpdesk este un sistem de gestiune computerizată a solicitărilor de asistenţă tehnică din organizaţie. Procesul de asistenţă este rapid (în timp real), eficient (structurat), controlat (conform SLA), uşor de administrat... Citește mai mult
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!