Reliable HelpDesk - solutie software web-based de ticketing, dedicata initierii si urmaririi activitatilor de suport intern sau extern
Reliable HelpDesk - Solutie pentru urmarirea problemelor
Reliable HelpDesk este o solutie proiectata special pentru a va permite sa asigurati cateva tipuri de asistenta pentru clienti utilizand o singura solutie integrata. Solutia noastra este utila atunci cand aveti nevoie de o baza de date pentru a raspunde intrebarilor frecvente sau de o aplicatie eficienta de ticketing.
Descriere sumara
Reliable HelpDesk este solutia cheie pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastra si pastrarea unui avantaj competitiv. In mediul de afaceri complex si dinamic actual, mentinerea serviciilor oferite clientilor la un nivel calitativ ridicat si reducerea costurilor, constituie prinicipalele avantaje prin care solutia noastra software de tip hepldesk ofera aceste facilitati.Interfata de tip Web, usor de utilizat, va va permite sa sprijiniti eficient toate departamentele companiei dvs.
Beneficii
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Reliable HelpDesk completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!