Reliable HelpDesk

Despre Reliable HelpDesk

Reliable HelpDesk - solutie software web-based de ticketing, dedicata initierii si urmaririi activitatilor de suport intern sau extern

Reliable HelpDesk - Solutie pentru urmarirea problemelor

Reliable HelpDesk este o solutie proiectata special pentru a va permite sa asigurati cateva tipuri de asistenta pentru clienti utilizand o singura solutie integrata. Solutia noastra este utila atunci cand aveti nevoie de o baza de date pentru a raspunde intrebarilor frecvente sau de o aplicatie eficienta de ticketing.

Descriere sumara

Reliable HelpDesk este solutia cheie pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastra si pastrarea unui avantaj competitiv. In mediul de afaceri complex si dinamic actual, mentinerea serviciilor oferite clientilor la un nivel calitativ ridicat si reducerea costurilor, constituie prinicipalele avantaje prin care solutia noastra software de tip hepldesk ofera aceste facilitati.Interfata de tip Web, usor de utilizat, va va permite sa sprijiniti eficient toate departamentele companiei dvs.

Beneficii
 

  • Posibilitatea de customizare a solutiei de helpdesk pentru facilitarea nevoilor speciale ale operatorilor
  • Prioritizarea si centralizarea tichetelor printr-un sistem scalabil si configurabil
  • Integrare cu solutia proprie de asset management
  • Posiblitatea generarii de rapoarte si grafice
  • Securizarea accesului la interfata de oriunde si oricand
  • Posibilitatea de a primi rapid suport tehnic postvanzare prin e-mail
  • Autentificarea automata pentru verificarea statusului unei probleme
  • Posibilitatea de accesare a unei baze de date/cunostinte
  • Posibilitatea de a discuta on-line cu un specialist pentru a rezolva rapid problemele
  • Posibilitatea de interactiune intre membrii ariei de acoperire a solutiei de helpdesk
  • Timp redus de implementare
  • Module complexe pentru managementul infrastructurii IT
  • Instalarea foarte rapida si ergonomia aplicatiei justifica pe deplin investitia