Solutia de gestionare a serviciilor IT (ITSM) ofera fluxuri de lucru scalabile pentru a gestiona si a furniza servicii IT utilizatorilor, totul printr-o singura platforma bazata pe cloud.
Solutia ITSM poate contribui la cresterea productivitatii agentilor, la rezolvarea rapida a problemelor si la imbunatatirea satisfactiei utilizatorilor. Platforma NOW ofera, de asemenea, utilizatorilor acces la ITSM prin intermediul interfetelor mobile sau al portalului web. Aceasta este construita pentru cloud și are propriul model de date partajat, inteligenta artificiala si automatizare a fluxurilor de lucru care sunt valorificate de multe aplicatii IT. Combinatia dintre platforma si aplicatiile ServiceNow va ajuta sa cresteti productivitatea prin identificarea si rezolvarea automata a problemelor, ceea ce reduce impactul negativ asupra afacerii al muncii neplanificate si non-strategice.
Instrumentele sale puternice de raportare și capacitațile AI permit îmbunatatirea constanta a proceselor de business. Mai mult, puternicul CMDB al ServiceNow - permite o cartografiere precisa a arhitecturii IT. Modulele sale functioneaza la fel ca blocurile de constructie Lego. Configurate corect, acestea stimula performanta si a atinge un nivel de maturitate IT de 4/5.
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Gestionarea incidentelor restabileste functionarea normala a serviciilor, minimizand impactul asupra operatiunilor de afaceri si mentinand calitatea.
Beneficii
ServiceNow® Problem Management ajuta la identificarea cauzei unei erori in infrastructura IT, raportata ca aparitie a incidentelor conexe. Managementul problemelor este responsabil pentru gestionarea ciclului de viata al tuturor problemelor si pentru a preveni aparitia acestora si a incidentelor rezultate.
Beneficii
Simplificati, automatizati si accelerati viteza de schimbare folosind inteligenta artificiala incorporata, fluxuri bazate pe date si modele de schimbare adaptate scopului - pentru un timp mai scurt de valorificare.
Beneficii
Modulul ServiceNow® Knowledge Management (KM) permite schimbul de informatii in bazele de cunoastere. Aceste baze de cunoastere contin articole care ofera utilizatorilor informatii precum self-service, depanare si rezolvarea sarcinilor.
Beneficii
Agentul virtual functioneaza pe baza inteligentei artificiale si permite atat clientilor, cat si angajatilor sa gaseasca o rezolutie rapida pentru problema lor, fara a fi nevoie sa astepte conectarea cu un agent live.
Beneficii
Performance Analytics este un sistem unic de inregistrare pentru colectarea si analizarea datelor, utilizat pentru a urmari, agrega si vizualiza indicatorii cheie de performanta in timp.
Beneficii
O baza de date de gestionare a configuratiei (CMDB) este un depozit central care actioneaza ca un depozit de date, stocand informatii despre mediul IT si este o baza de date conceputa special pentru gestionarea configuratiei.
Utilitatea CMDB este aceea de a lua toate datele izolate din intreaga firma necesare pentru functionarea IT si a le reuni intr-un singur loc, oferind operatiunilor IT vizibilitate asupra tuturor resurselor IT din firma. Aceasta impiedica dispersarea datelor in mai multe locatii diferite.
Beneficii
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația ServiceNow ITSM completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!