Având multiple implementari in urmatoarele domenii:
- externalizare IT, întreținerea echipamentelor casei de marcat, agenții web și digitale, repararea echipamentelor de birou, întreținerea imobilelor comerciale, distribuția cafelei si a echipamentelor pentru preparare, etc.
Okdesk este una dintre cele mai versatile, usor de personalizat aplicatii pentru industria de intretinere si servicii de orice fel.
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Dispecerizarea automata a ticketelor
Raportare KpI predefinite pentrua monitoriza performantele si timpi de indeplinire a sarcinilor.
CRM detaliat cu puncte de lucru si echipamente desfasurate
Ofera unpanou complet al stausurilor pentru fiecare tip de solictare venită de la clienti
Pro:
Aplicatie mobila pentru agenti,
Modalitati multiple pentru ticketing
Contra:
Se pare ca este imbunatatita permanent
Nota
Ușurința în utilizare |
|
Funcționalități |
|
Suport tehnic |
|
Raport calitate / preț |
|
Scris de: T. A.
Manager dezvoltare
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația OkDesk completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!