Având multiple implementari in urmatoarele domenii:
- externalizare IT, întreținerea echipamentelor casei de marcat, agenții web și digitale, repararea echipamentelor de birou, întreținerea imobilelor comerciale, distribuția cafelei si a echipamentelor pentru preparare, etc.
Okdesk este una dintre cele mai versatile, usor de personalizat aplicatii pentru industria de intretinere si servicii de orice fel.
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Dispecerizarea automata a ticketelor
Raportare KpI predefinite pentrua monitoriza performantele si timpi de indeplinire a sarcinilor.
CRM detaliat cu puncte de lucru si echipamente desfasurate
Ofera unpanou complet al stausurilor pentru fiecare tip de solictare venită de la clienti
Pro:
Aplicatie mobila pentru agenti,
Modalitati multiple pentru ticketing
Contra:
Se pare ca este imbunatatita permanent
Nota
Ușurința în utilizare |
|
Funcționalități |
|
Suport tehnic |
|
Raport calitate / preț |
|
Scris de: T. A.
Manager dezvoltare
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația OkDesk completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!