Despre Solutie service desk
Aplicatia de service desk este destinata gestionarii activitatii de suport pentru utilizatorii de echipamente IT&C.
Aplicatia este certificata pe toate cele 15 procese ITIL
- Incident Management
- Problem Management
- Change Management
- Release & Deployment Management
- Request Fulfillment
- Service Level Management
- Service Asset & Configuration Management
- Knowledge Management
- Event Management
- Service Catalog Management
- Service Portfolio Management
- Availability Management
- Capacity Management
- Financial Management
- IT Service Continuity Management
Modalitate de accesare
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
- SaaS
- On premises
Sistem de operare
- Windows
Accesare de pe dispozitive mobile
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
Integrare cu alte sisteme
- Da, prin standarde
Instruire
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
Suport tehnic
- Permanent (24/7)
Module disponibile în Solutie service desk
Service desk
Incident Management Problem Management Change Management Release & Deployment Management Request Fulfillment Service Level Management Service Asset & Configuration Management Knowledge Management Event Management Service Catalog Management Service Portfolio Management Availability Management Capacity Management Financial Management IT Service Continuity ManagementSolicită un demo pentru Solutie service desk
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Recenzii
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Solutie service desk completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!
Alte aplicații software similare