Aplicații software Reporting (Raportare)

Aplicațiile software de raportare sunt considerate instrumente folosite în departamente de contabilitate, administrative, având rolul de a genera rapoarte și grafice conform activităților înregistrate, acestea fiind distribuite către un număr cât mai mare de beneficiari. Soluțiile de raportare sunt definite prin simplitatea modului de lucru și prin posibilitatea de a insera conținut explicativ pentru rapoartele generate (text, imagine, hyperlink). De asemenea, rapoartele pot fi exportate în formate distincte, în funcție de preferințele utilizatorilor.
Servicii

Digital Smart Flow

  • Aplicație recomandată

Soluțiile digitale Smart Flow sunt utilizate în mod obișnuit în sectoarele industriei, întreținerii, calității, serviciilor și asamblării pentru a simplifica operațiunile, a îmbunătăți eficiența și a spori productivitatea generală.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Entersoft Business Suite este o soluție software modernă, integrată, de gestiune economică, care eficientizează procesele de afaceri, îmbunătățește eficiența operațională și ajută la luarea deciziilor în timp real. Soluția este... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30.000 €

Aplicatie independenta care poate colecta informatiile (prin intermediul documentelor template excel) din sistemele informatice existente pentru a putea realiza rapoartarea SAF-T.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 300 €

SmartWe

  • Aplicație recomandată

Organizarea contactelor, comunicării, documentelor, proiectelor și lead-urilor este incredibil de simplă și captivantă. Totul este fair.digital, realizat și găzduit în Germania. Poate fi adaptat și extins (cu cod redus/fără cod) conform... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 500 €

CAS CRM / CAS genesisWorld

  • Aplicație recomandată

CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Reporting (Raportare)?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Whistlelink este un instrument de avertizare securizat și anonim, atât de ușor de configurat, încât este gata de utilizare în doar 10 minute. Whistlelink este aliniat la Directiva UE, este conform cu GDPR și certificat ISO 27001.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 8.000 €

BankConnect

  • Aplicație recomandată

Automatizare import tranzactii bancare

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 50 €

apiefactura.ro

  • Aplicație recomandată

Integrare rapida RO e-Factura

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 9 €

ELO eFactura este o solutie aparuta in contextul modificarilor legislative introduse de ANAF, special conceputa pentru a usura procesul de aprobare si verificare a facturilor incarcate in Spatiul Public Virtual al sistemului national RO e-Factura... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Simplificați-vă munca cu Jira Work Management, o platformă intuitivă pentru gestionarea tuturor tipurilor de activități. Planificați proiecte, urmăriți progresul și colaborați eficient cu echipa

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial