Pentru anul 2022, compania Zitec mizează pe menținerea tendinței de creștere a numărului de clienți și intenționează să crească și oferta de module software oferite acestora.
Noile soluții implementate vor reduce la jumătate timpul alocat activităților operaționale.
La sfârșitul fiecărei săptămâni, Softlead adună într-un material dedicat cele mai importante noutăți din Industria software/IT, atât de pe plan local, cât și la nivel...
Pentru a deveni una dintre rețelele sociale profesionale cu cel mai mare impact la nivel internațional, LinkedIN a implementat metodologia OKRs, bazată pe stabilirea obiectivelor și indicatorilor de performanță specifice tipului de business,...
Conform unor studii publicate de Olive Blog și Forrester, întregul context pandemic a accelerat și influențat major tendințele software ale ultimilor 2 ani și a oferit companiilor o viziune mult mai amplă în ceea ce privește...
Într-un top al elementelor care cresc motivația angajaților, indiferent de industria din care provin sau de mărimea companiei, se află autonomia, prioritizarea (urgentarea) și obiectivele. Cum pot fi folosite cu succes toate acestea cu...
Datorită îmbunătățirii continue a softurilor și serviciilor CIEL, rata de retenție a clienților companiei este de 92%
Conform PAT Research, 23% dintre aplicațiile software dedicate creșterii vânzărilor și anume cele de tip SFA (Salesforce Automation) sunt privite ca instrumente de management cu caracteristici și funcționalități destinate ascensiunii...
Atos va achiziționa Cloudreach, lider în servicii multi-cloud, companie cu peste 600 de angajați, specializată în platforme, aplicații și securitate cloud. Veniturile Cloudreach sunt estimate la 100 milioane euro în 2021....