După cum afirmă CIO prin intermediul unui articol publicat, proiectul „Rise with SAP”, implementat în prima lună a anului 2021, a avut și încă are scopul principal de a realiza tranziția sistemelor în Cloud și de a le gestiona printr-un singur SLA (un acord realizat între un furnizor de servicii și un client care identifică atât serviciile necesare, cât și nivelul de serviciu așteptat. Acordul variază între furnizori, servicii și industrii).
Pe lângă asta, conform ultimelor comunicate de presă, SAP se află în procesul de implementare a unor noi aplicații, inclusiv suport pentru mai multe funcții de afaceri și pentru cinci verticale din industrie. Printre acestea se numără: e-commerce, produse de larg consum, automobile, utilități sau mașini și componente industriale (IMC).
Iată câteva dintre beneficiile și funcționalitățile aduse de aplicațiile software concepute de SAP:
- Asigurarea calității
- Mobilitate excesivă
- Managementul datelor
- Minimizarea costurilor
- Serviciu de suport pentru clienți
- Posibilitate de integrare cu alte soluții
- Evită duplicarea și asigură transparența
- Conferă eficiență și performanță sporită
- Asigurarea proceselor de analiză și prognoză
- Grad sporit de personalizare al aplicațiilor cu scopul de se plia strict pe nevoile companiei
Așadar, care sunt principalele îmbunătățiri aduse de SAP și ce urmează să lanseze pe piață?
SAP a prezentat produse noi construite prin intermediul inteligenței artificiale (AI), inclusiv un instrument de audit automat pentru Concur, platforma sa de gestionare a cheltuielilor și a călătoriilor. Verify, setat pentru lansare la sfârșitul acestui an, va semnaliza automat cererile de despăgubire în care detectează o problemă, trimițându-le la o persoană autorizată pentru anchetă.
Upscale Commerce este un alt instrument bazat pe AI, oferind retailerilor de pe piața medie o abordare mai simplă pentru personalizarea vânzărilor online. Compania a anunțat, de asemenea, noi instrumente care vizează îmbunătățirea durabilității întreprinderilor, inclusiv un instrument pentru măsurarea emisiilor de carbon și instrumente pentru raportarea durabilității.
„Extindem oferta noastră inițială dincolo de Cloud S/4HANA. Clienții își doresc o soluție modulară în Cloud. De aceea, vom includem funcționalități menite să eficientizeze aria resurselor umane și achizițiilor.”, a declarat Christian Klein, CEO al SAP.
Soluțiile SAP sunt folosite de către peste 450.000 de clienți în peste 180 de țări din lume.
Un motiv de confuzie în rândul clienților a fost conturat de acordul adus cu privire la rularea oricăror soluții în spațiile Cloud publice. SAP a afirmat în nenumărate rânduri că aceștia își orientează activitatea către nevoile clienților cu scopul de a le oferi posibilitatea de a alege.
Noul modul de resurse umane, pe care compania îl numește “Rise with SAP” pentru Human Experience Management (HXM), este în esență un rebranding al platformei sale existente de management al capitalului uman în Cloud (HCM) - SuccessFactors, cu unele funcționalități suplimentare introduse.
Toate ofertele Rise sunt construite în cadrul platformei companiei, cu scopul de a oferi un model de date partajat și acces la rețeaua de afaceri SAP, propunându-și să simplifice procesele de achiziții și de logistică, făcând accesibile informațiile despre furnizori printr-un singur portal.
"Pentru toți clienții mari, în oferta noastră vom include cei mai importanți 100 de furnizori ai lor, iar SAP se va ocupa să se asigure că au rețeaua respectivă de parteneri comerciali pe măsură ce încep. Vom include capacitatea de analiză a proceselor de afaceri, astfel încât, pe măsură ce clienții noștri realizează tranziția în Cloud, să își modernizeze și să-și optimizeze procesele de afaceri. Ofertele sunt modulare, astfel încât clienții să poată plăti pentru ceea ce au nevoie.”, a spus Julia White, CMSO al SAP.
Organizația dispune de peste 18.000 de parteneri la nivel global, generând peste 28 de miliarde de dolari anual.
Gingatul SAP reprezintă unul dintre cei mai importanți producători mondiali de aplicații software pentru gestionarea proceselor de afaceri, dezvoltând soluții ce facilitează procesarea eficientă a datelor și fluxul de informații între organizații. Instrumentele integrate conectează toate părțile unei companii într-o suită inteligentă pe o platformă complet digitală, înlocuind astfel pe cea moștenită bazată pe proces. Astăzi, SAP dispune de peste 230 de milioane de utilizatori Cloud, peste 100 de soluții care acoperă toate funcțiile de business și cel mai mare portofoliu al oricărui furnizor.
Ai nevoie de o soluție software SAP potrivită companiei tale? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.
Încă nu știi ce soluție software este potrivită pentru tine? Folosește SoftleadBIZ, singurul tool care indică gradul de digitalizare al companiei tale și îți oferă un raport personalizat al aplicațiilor necesare și al bugetelor de care poți avea nevoie.