Conform ComputerWeekly, actualii campioni ai primii ligi de fotbal din Anglia, Manchester City, a realizat un parteneriat cu compania Qualtrics, deținută parțial de furnizorul SAP Football Group, pentru a încerca valorificarea la maxim a feedback-ului oferit de către fanii echipei, cu scopul de a le oferi acestora cea mai bună experiență de care pot beneficia.
Manchester City, una dintre cele 11 echipe ce alcătuiesc City Football Group, alături de nume precum New York City FC și Melbourne City FC, a achiziționat în anul 2018 Qualtrics pentru 8 miliarde de dolari. Toate cele 11 echipe beneficiază de tehnologia oferită de soluțiile SAP pentru a eficientiza operațiunile de afaceri, cu scopul de a interacționa cu fanii și pentru a îmbunătăți gradul de achiziție și performanța jucătorilor.
În anul 2016, Manchester City a inaugurat un spațiu digital interactiv special conceput pentru fani, construit în cadrul platformei SAP Hana Cloud; principalul scop al acestui spațiu a fost de a contura o relație mai strânsă cu fanii și pentru a-i atrage mai aproape de echipă. În prezent, City a anunțat un nou contract cu Qualtrics, înțelegere ce are scopul de a materializa, după cum este numit de ambele grupuri, liderul soluțiilor software de management al experienței utilizatorilor.
Software-ul Qualtrics permite organizațiilor să asculte și să analizeze feedback-ul clienților și angajaților, apoi să ia măsurile optime pentru a îmbunătăți experiențele cât mai rapid. Clubul de fotbal intenționează să utilizeze această soluție pentru a îmbunătăți experiențele fanilor din timpul meciurilor și nu numai, cuprinzând modul în care interacționează cu sistemele de achiziții, mâncare sau băuturi pe care clubul le pune la dispoziție. Aplicația promite funcționalități cheie oferite în timp real.
„Ca și club, lucrăm continuu pentru a îmbunătăți experiența meciurilor pentru fani atât în stadion, cât și pe platformele noastre online. Prin acest nou parteneriat cu Qualtrics, vom putea folosi software-uri de top din industrie cu scopul de a colecta feedback și informații valoroase de la suporterii noștri, pentru a contribui la deciziile viitoare.” a afirmat Stephan Cieplik, Vicepreședinte al City Football Group.
În concluzie, scopul implementării unei astfel de soluții, după cum s-a amintit de câteva ori mai sus, este, în acest caz, de a contura o relație cu suporterii echipei, iar la nivel general, cu beneficierii serviciilor sau produselor puse la dispoziție de către o companie. Pe lângă asta, valorificarea feedback-ului acestora și informațiilor generate de comportamentul și dorințele utilizatorilor reprezintă încă un punct principal ce conturează importanța utilizării unui astfel de instrument.
Ai nevoie de o aplicație software? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.
Încă nu știi ce soluție software este potrivită pentru tine? Folosește SoftleadBIZ, singurul tool care indică gradul de digitalizare al companiei tale și îți oferă un raport personalizat al aplicațiilor necesare și al bugetelor de care poți avea nevoie.