Până în 2027, se așteaptă ca piața CRM să ajungă la 113,46 miliarde de dolari, iar diverse studii publicate de FinancesOnline au prezentat faptul că utilizarea unui software CRM potrivit poate genera majorări cu până la 87% a vânzărilor, îmbunătățiri cu până la 74% a relațiilor cu clienții, creșteri ale eficienței cu 73% și poate produce salturi de peste 50% a productivității.
Așadar, ce își doresc cu adevărat utilizatorii CRM?
- O mai bună automatizare a sarcinilor de rutină
- Un sistem inteligent ce eficientizează procesele
- O singură soluție, nu mai multe aplicații
- Integrare ușoară cu alte sisteme
- Antrenament ușor
Peste 65% dintre profesioniștii din domeniu se îndreaptă spre soluții ce prezintă un grad înalt de ușurință a utilizării, iar aproximativ 27% tind spre aplicații ce dispun de module de management al programului sau de planificări.
O aplicație software CRM (Customer Relationship Management) definește relațiile cu clienții și include diversele tipuri de interacțiuni dintre o companie și clienții săi, cum ar fi serviciile de vânzări. O astfel de aplicație include activitățile specifice departamentelor de marketing, vânzări, financiar și suport tehnic relativ la clienți, potențiali clienți, furnizori și parteneri. Scopul este de a unifica interacțiunile unei companii cu clienții acesteia și de a valorifica informațiile pe care le obțin.
Iată 3 exemple de aplicații software CRM menite să îmbunătățească relațiile cu clienții:
Manager Financiar CRM este o soluție software ce urmărește stabilirea unei relații profitabile și de lungă durata cu clienții. Aplicația utilizează informații despre aceștia și despre parteneri cu scopul de a genera creșteri ale profitabilității prin eficientizarea activităților de management cu clienții, vânzări și marketing. Câteva dintre principalele funcționalități ale Managerului Financiar CRM sunt: management clienți, e-mail marketing, suport pentru call-centere și management al tichetelor, generarea rapoartelor configurabile, managementul ofertelor, etc.
CAS genesisWorld este o aplicație software flexibilă, concepută pentru a sprijinii prin funcții inteligente și procese automate întregul parcurs al gestionării relațiilor și managementului informației, ce contribuie în consolidarea loialității clienților. Structura modulară oferă, de asemenea, oportunitatea de a personaliza CRM-ul special pentru nevoile specifice companiei, inspirând astfel experiențele clienților și generând relații de afaceri durabile. Soluția oferă acces rapid la informații centralizate și conturează un scenariu de comunicare de succes cu clienții și partenerii de afaceri, având scopul de eficientiza procesele și de a asigura o bună organizare a companiei.
Simplio CRM reprezintă aplicația software special concepută pentru a dezvolta și integra activitatea unei companii într-o singură aplicație. Cu ajutorul acestei soluții, se va putea gestiona mai bine, eficient, rapid și optim toate legăturile companiei cu clienții sau ofertele, comenzi, proforme, facturi fiscale, cheltuieli și multe altele, dintr-o singură aplicație ce poate fi utilizată în Cloud. Ca și funcționalități, Simplio CRM asigură procese precum managementul clienților, suport, managementul vânzărilor și cheltuielilor, planificarea activităților, generarea de rapoarte, chat intern, etc.
În ce constă achiziția și menținerea clienților și care sunt tendințele acestei direcții?
Procesul de achiziție a clienților poate ajunge să coste de 5 ori mai mult decât menținerea celor deja existenți. Investițiile de doar 5% în actualii beneficieri, cu scopul de a le câștiga loialitatea, pot genera creșteri ale profiturilor cu până la 95%.
Tendințele și criza generată de contextul pandemic a subliniat nevoia organizațiilor de a menține actualii clienți prin intermediul instrumentelor potrivite și utilizând cele mai bune tactici. Acesta reprezintă principalul motivul pentru care cota de piață a soluțiilor CRM a înregistrat o creștere constantă în ultimii ani. Mai mult decât atât, în momentul de față, multitudinea business-urilor ce încă nu folosesc aplicații software de management al relațiilor cu clienții deschid o mulțime de oportunități pentru companiile de tip vendor, fapt ce atestă că această piață este încă în creștere.
Aproximativ 92% dintre companii au declarat că instrumentele de management al relațiilor cu clienții reprezintă un punct cheie în realizarea obiectivelor și pe lângă asta, un astfel de software poate produce un ROI de 45% per dolar investit.
După cum am amintit anterior, alegerea unei soluții ce nu se pliază pe nevoile companiei poate duce la pierderi semnificative. Astfel, Softlead are misiunea de a ajută companiile și de a oferi clienților săi detalii cu privire la implementări personalizate și suport pe parcursul alegerii celui mai bun software astfel încât organizațiile să-și eficientizeze procesele și să-și ducă la bun sfârșit planurile.
Ai nevoie de o soluție software de management al relației cu clienții potrivită companiei pe care o administrezi? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.
Încă nu știi ce soluție software este potrivită pentru tine? Folosește SoftleadBIZ, singurul tool care indică gradul de digitalizare al companiei tale și îți oferă un raport personalizat al aplicațiilor necesare și al bugetelor de care poți avea nevoie.