Despre Simplio CRM

Simplio CRM reprezintă soluția software special concepută special pentru a dezvolta și integra activitatea unei companii într-o singură aplicație. Cu ajutorul acestei soluții, se va putea gestiona mai bine, eficient, rapid și optim toate legăturile companiei cu clienții - oferte, comenzi, proforme, facturi fiscale, cheltuieli și multe altele, dintr-o singură aplicație ce poate fi utilizată în Cloud. Aplicația rulează pe un server foarte bine optimizat, ce este securizat prin certificate SSL validate de instituții acreditate.


Această aplicație conține următoarele module standard:

  • Clienți
  • Clienți potențiali (Leads)
  • Calendar - pentru planificarea activităților (vizitele și întâlnirile cu clienții), contracte, etc
  •  Vânzări (oferte, comenzi, facturi proforme, facturi fiscale - cu posibilitate de creare de facturi normale sau recurente și încasări)
  • Cheltuieli
  • Suport / Ticketing
  • Chat (intern)
  • Rapoarte

De asemenea sunt dezvoltate și alte module, menite să eficientizeze fluxul business-ului:

  • Depozit 
  • Intrări gestiune
  • Situația stocului
  •  Furnizori
  • Articole

Iată care sunt avantajele unei aplicații în Cloud de acest tip: 

  • necesiă resurse hardware minime utile - poate rula și pe echimantente mai vechi
  • oferă acces facil din orice colț al lumii - cu condiția să existe conexiune la internet
  • control complet asupra business-ului
  • viteze sporite de încărcare - rulând pe un server de capacitate mare
  • back-up 100% - aplicația rulează pe un server, ce își face backup-uri zilnice

Aplicația este foarte ușor de administrat, gestionat și lucrat, ea poate fi utiliztă și de către persoanele cu dizabilități ușoare.