Simplio CRM reprezintă soluția software special concepută special pentru a dezvolta și integra activitatea unei companii într-o singură aplicație. Cu ajutorul acestei soluții, se va putea gestiona mai bine, eficient, rapid și optim toate legăturile companiei cu clienții - oferte, comenzi, proforme, facturi fiscale, cheltuieli și multe altele, dintr-o singură aplicație ce poate fi utilizată în Cloud. Aplicația rulează pe un server foarte bine optimizat, ce este securizat prin certificate SSL validate de instituții acreditate.
Această aplicație conține următoarele module standard:
- Clienți
- Clienți potențiali (Leads)
- Calendar - pentru planificarea activităților (vizitele și întâlnirile cu clienții), contracte, etc
- Vânzări (oferte, comenzi, facturi proforme, facturi fiscale - cu posibilitate de creare de facturi normale sau recurente și încasări)
- Cheltuieli
- Suport / Ticketing
- Chat (intern)
- Rapoarte
De asemenea sunt dezvoltate și alte module, menite să eficientizeze fluxul business-ului:
- Depozit
- Intrări gestiune
- Situația stocului
- Furnizori
- Articole
Iată care sunt avantajele unei aplicații în Cloud de acest tip:
- necesiă resurse hardware minime utile - poate rula și pe echimantente mai vechi
- oferă acces facil din orice colț al lumii - cu condiția să existe conexiune la internet
- control complet asupra business-ului
- viteze sporite de încărcare - rulând pe un server de capacitate mare
- back-up 100% - aplicația rulează pe un server, ce își face backup-uri zilnice
Aplicația este foarte ușor de administrat, gestionat și lucrat, ea poate fi utiliztă și de către persoanele cu dizabilități ușoare.
- Managementul clienților
- Portal clienți
- Managementul tichetelor de suport
- Managementul interacțiunilor
- Managementul ofertelor și propunerilor
- Calendar și reminder
- Rapoarte configurabile
- Chat
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- Ubuntu
- Prin browser
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- Webinar
- Permanent (24/7)
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
Gestionarea eficientă a clienților
Cu ajutorul acestui modul se pot vedea rapid toate informațiile și acțiunile intreprinse cu clienții companiei:
- datele informative (telefoane, email, adrese, persoane de contact, etc)
- ofertele realizate și statusul lor
- comenzile și statusul lor
- facturile fiscale emise și statusul încasărilor (achitată, achitată parțial, neachitată)
- soldul fiscal și generearea unei fișe client
- istoricul vizitelor (dacă există planificări în calendar)
Oferte și comenzi
Este cel mai important cunoașterea în timp util a ofertelor și a căte/care comenzi sunt și ce status au.De aceea, din aceste 2 module se pot efectua următoarele funcții:
- adăugarea unui număr nelimitat de oferte/comenzi
- managementul lor (updatarea statusurilor, fluxului de lucru, etc)
- emiterea și trimiterea de notificări către clienți (cu status, reminder, etc)
Rapoarte
Acest modul reprezintă cea mai importanta unealtă de măsurare a tuturor acțiunilor din companie. Din acest modul se poate vedea:
- raportul ofertelor - cu filtrare pe perioadă, status, agent
- raportul comenzilor - cu filtrare pe perioadă, status, agent
- raportul facturilor emise - cu filtrare pe perioadă, status, agent
- raport client - fișă client
- raport încasări - cu filtrare pe perioadă, status
Calendar
În cadrul acestui modul se pot vedea și adăuga un număr nelimitat de planificări. Acestea pot fi:
- planificarea vizitei clientului (dacă există, se pot integra și GPS-urile de pe mașini pentru compararea traseelor)
- planificarea concediului de odihnă
- planificarea acțiunilor administrative
- planificarea sarcinilor
Solicită un demo pentru Simplio CRM
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Simplio CRM completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!