Mai multă productivitate și securitate în muncă prin utilizarea noii versiuni JobRouter® 5.2

26 octombrie 2021

Noua versiune JobRouter® 5.2 aduce o serie de funcționalități care consolidează colaborarea inter-departamentală și crește nivelul de ușurință în utilizare. De exemplu, funcționalitățile de căutare îmbunătățite permit utilizarea de semnătură electronică într-un mod mai convenabil.

Mai multă productivitate și securitate în muncă prin utilizarea noii versiuni JobRouter® 5.2
Cele mai importante inovații aduse de JobRouter 5.2Mai ușor de folosit de către utilizatorii finali

Scopul nostru este ca platforma să fie cât mai intuitivă, ușor de utilizat și eficientă posibil. De aceea, modul de utilizare se îmbunătățește cu fiecare versiune nouă, pe lângă noi module și funcționalități.

Funcția de căutare în Viewer

JobRouter® a inițiat modulul JobViewer 2 începând cu versiunea 4.2. Acesta este un vizualizator intern integrat în platformă, ce acceptă afișarea documentelor și înregistrărilor companiei, cum ar fi fișiere PDF, imagine, e-mail, office și text.

În JobRouter® 5.2, JobViewer 2 este îmbunătățit cu o funcție de căutare care vă permite să căutați și să evidențiați termeni și text într-un document. Noua funcție este disponibilă și pentru documentele stocate în arhivă în propriul sistem de arhivare al platformei (JobArchive) pentru care este activă indexarea textului complet.

Posibilitatea de căutare în meniul de navigare

Meniul de navigare este un element central al interfeței JobRouter. Utilizatorii au acces la procese, documente și date; Dezvoltatorii au acces la crearea design-unul proceselor, iar administratorii au acces la instrumente de management și monitorizare. Pe măsură ce numărul proceselor implementate crește, crește și dimensiunea meniului de navigare și, în special, pentru utilizatorii avansați, trecerea între categorii sau găsirea unui meniu specific poate deveni rapid o provocare. Din acest motiv, atât JobRouter® 5.2, cât și versiunile ulterioare includ o funcție de căutare pentru meniul de navigare.

De îndată ce începeți să scrieți, opțiunile de meniu potrivite sunt filtrate și afișate, astfel încât să găsiți rapid rapoarte și chiar instrumente de administrare.

Tururi ale utilizatorilor

Tururile utilizatorilor sunt instrucțiuni interactive concepute pentru a ghida utilizatorii printr-o interfață, pentru a explica noile caracteristici, pentru a evidenția punctele importante și pentru a demonstra cum să utilizeze interfața. Acestea reprezintă o alternativă modernă la manualele de utilizare tradiționale și permit utilizatorilor să învețe rapid cum funcționează o aplicație fără instruire formală. Utilizatorii experimentează o introducere mai ușoară a platformei și înțeleg produsul și noile caracteristici în mod cuprinzător.

JobRouter Sign

JobRouter Sign® este un modulul care integrează semnăturile electronice în platformă. Vă permite să utilizați semnătura electronică din orice proces și să aveți documente semnate atât de utilizatorii JobRouter®, cât și de părțile externe.

Modulul a fost introdus începând cu versiunea JobRouter® 5.0 și, de atunci, utilizatorii pot avea documente Word individuale semnate de orice număr de semnatari interni și externi cu semnături electronice simple, avansate sau calificate. Modulul a fost extins ulterior, astfel încât orice document poate fi acum semnat și PDF.

Sursa acestor informații se află pe site-ul partenerului nostru, unde există și o serie de fotografii reprezentative fiecărei noutăți, ușor de identificat aici - https://www.jobrouter.com/en/jobrouter-52/

Informațiile au fost publicate inițial pe pagina de blog a companiei noastre - https://tinyurl.com/NouaVersiuneJobRouter 

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platf...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

JobRouter este o platformă care răspunde nevoilor pe care celelalte soluții nu le rezolvă. O platformă de digitizare a proceselor care raspunde la orice cerință a departamentelor interne: IT, financiar, sales, productie, customer

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum poate crește un CRM performanțele imobiliare?

Numărul tranzacțiilor imobiliare înregistrate în primele zece luni ale anului 2020 este cu peste 5% mai mare decât cel înregistrat în anul precedent, conform datelor publicate de ANCPI (Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară). În contextul unui an pandemic, cifrele indică o menținere a apetitului investițional în proprietăți, i...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Studiu CIEL România: 52% dintre clienții cu magazine fizice și-au lansat magazine online în pandemie

Mai mult de jumătate (52%) dintre antreprenorii români care dețineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie, considerând că este o afacere mult mai sigură în contextul actual, arată o analiză CIEL România, unul dintre cei mai importanți producători de software pentru antreprenori. Trendul de mutare a magazinului în online sau de creare a u...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Lansare SecuRE - soluția digitală care ajută proprietarii de clădiri și chiriașii să gestioneze reglementările în domeniu

Reff & Asociații | Deloitte Legal lansează SecuRE, o soluție digitală creată de echipa specializată în domeniul imobiliar pentru a ajuta proprietarii de clădiri și chiriașii să gestioneze cerințele impuse de reglementările în domeniu, indiferent de tipul de proprietate pe care o dețin sau o folosesc și de domeniul în care activează. ...

Citește articolul arrow_forward