Mai multă productivitate și securitate în muncă prin utilizarea noii versiuni JobRouter® 5.2

26 Oct 2021

Noua versiune JobRouter® 5.2 aduce o serie de funcționalități care consolidează colaborarea inter-departamentală și crește nivelul de ușurință în utilizare. De exemplu, funcționalitățile de căutare îmbunătățite permit utilizarea de semnătură electronică într-un mod mai convenabil.

Mai multă productivitate și securitate în muncă prin utilizarea noii versiuni JobRouter® 5.2

Cele mai importante inovații aduse de JobRouter 5.2

Mai ușor de folosit de către utilizatorii finali

Scopul nostru este ca platforma să fie cât mai intuitivă, ușor de utilizat și eficientă posibil. De aceea, modul de utilizare se îmbunătățește cu fiecare versiune nouă, pe lângă noi module și funcționalități.

Funcția de căutare în Viewer

JobRouter® a inițiat modulul JobViewer 2 începând cu versiunea 4.2. Acesta este un vizualizator intern integrat în platformă, ce acceptă afișarea documentelor și înregistrărilor companiei, cum ar fi fișiere PDF, imagine, e-mail, office și text.

În JobRouter® 5.2, JobViewer 2 este îmbunătățit cu o funcție de căutare care vă permite să căutați și să evidențiați termeni și text într-un document. Noua funcție este disponibilă și pentru documentele stocate în arhivă în propriul sistem de arhivare al platformei (JobArchive) pentru care este activă indexarea textului complet.

Posibilitatea de căutare în meniul de navigare

Meniul de navigare este un element central al interfeței JobRouter. Utilizatorii au acces la procese, documente și date; Dezvoltatorii au acces la crearea design-unul proceselor, iar administratorii au acces la instrumente de management și monitorizare. Pe măsură ce numărul proceselor implementate crește, crește și dimensiunea meniului de navigare și, în special, pentru utilizatorii avansați, trecerea între categorii sau găsirea unui meniu specific poate deveni rapid o provocare. Din acest motiv, atât JobRouter® 5.2, cât și versiunile ulterioare includ o funcție de căutare pentru meniul de navigare.

De îndată ce începeți să scrieți, opțiunile de meniu potrivite sunt filtrate și afișate, astfel încât să găsiți rapid rapoarte și chiar instrumente de administrare.

Tururi ale utilizatorilor

Tururile utilizatorilor sunt instrucțiuni interactive concepute pentru a ghida utilizatorii printr-o interfață, pentru a explica noile caracteristici, pentru a evidenția punctele importante și pentru a demonstra cum să utilizeze interfața. Acestea reprezintă o alternativă modernă la manualele de utilizare tradiționale și permit utilizatorilor să învețe rapid cum funcționează o aplicație fără instruire formală. Utilizatorii experimentează o introducere mai ușoară a platformei și înțeleg produsul și noile caracteristici în mod cuprinzător.

JobRouter Sign

JobRouter Sign® este un modulul care integrează semnăturile electronice în platformă. Vă permite să utilizați semnătura electronică din orice proces și să aveți documente semnate atât de utilizatorii JobRouter®, cât și de părțile externe.

Modulul a fost introdus începând cu versiunea JobRouter® 5.0 și, de atunci, utilizatorii pot avea documente Word individuale semnate de orice număr de semnatari interni și externi cu semnături electronice simple, avansate sau calificate. Modulul a fost extins ulterior, astfel încât orice document poate fi acum semnat și PDF.

Sursa acestor informații se află pe site-ul partenerului nostru, unde există și o serie de fotografii reprezentative fiecărei noutăți, ușor de identificat aici - https://www.jobrouter.com/en/jobrouter-52/

Informațiile au fost publicate inițial pe pagina de blog a companiei noastre - https://tinyurl.com/NouaVersiuneJobRouter 

Aplicații software recomandate

JobRouter este o platformă care răspunde nevoilor pe care celelalte soluții nu le rezolvă. O platformă de digitizare a proceselor care raspunde la orice cerință a departamentelor interne: IT, financiar, sales, productie, customer

Descoperă aplicația

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.

Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platfome cu mii de utilizatori în momentul de față, la nivel internațional: JobRouter și DocuWare.

Scurt istoric al companiei:

1989 – S-a înființat grupul Beck et al. în Germania

2005 – S-a deschis filiala Beck et al. în Cluj-Napoca, România având ca principal obiectiv acordarea de servicii de suport IT pentru proiectele internaționale

2010 – Serviciile oferite s-au diversificat înspre consultanță de business, implementare proiecte de digitalizare și suport în utilizarea optimă a produselor

2011 – Partener autorizat DocuWare – produs recunoscut de Gartner, Nucleus și alte companii de analiză de piață, ca unul dintre cele mai bune produse de management al documentelor pentru companiile care au ca obiectiv digitalizarea documentelor

2012 – Partener autorizat JobRouter – una dintre cele mai versatile platforme de automatizare a proceselor si data management, potrivită companiilor care au ca obiectiv creșterea eficienței prin digitalizarea proceselor

2020 – Având 40 de angajați și 20 de proiecte implementate ne conturăm rolul de partener de încredere pentru accelerarea digitalizării afacerilor.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum pot afla companiile de construcții care este ADN-ul Digital și de ce este important?

Conform publicației Real Estate, investițiile în piața imobiliară au însumat peste 323 milioane de euro în prima jumătate a anului 2022, fiind vorba despre un volum ridicat de proiecte în lucru. De asemenea, valoarea...

Citește articolul
Softlead

Cum reușește Cargus să gestioneze datele și să raporteze eficient?

Cargus extrage valoare din date cu o soluție New Business Dimensions

Citește articolul