Despre JobRouter

JobRouter este platforma flexibilă și sigură de gestionare a proceselor, care rezolvă orice cerință a departamentelor din companie: IT, Financiar, Vânzări&Marketing, Producție, Relații Clienți, Management.

JobRouter permite, pas cu pas, transformarea digitală completă a unei companii. Indiferent de industrie, se personalizează și integrează cu alte sisteme. Utilizatorii beneficiază de automatizarea proceselor, recunoașterea inteligentă a datelor și documentelor, gestionarea și arhivarea lor.

Sistemul JobRouter poate fi conectat la sisteme interne și externe ale companiei pentru comunicarea eficientă și transferul datelor. Folosind regulile de acces și procedurile afacerii, JobRouter crește productivitatea, transparența și controlul în întreaga organizație. Platforma noastră de automatizare a proceselor digitale permite desfășurarea proceselor încrucișate și adaptabile rapid, precum și lucrul de pe mobil, local dar și în Cloud.

Iata care sunt beneficiile utilizării acestei aplicatii de tip BPM:

  • Identificarea simplă și rapidă informațiilor
  • Accesul de pe orice tip de dispozitiv, de oriunde în platformă
  • Adaptarea designului platformei la etapele specifice activității
  • Accesul restrictiv și sigur asupra informațiilor
  • Înștiințarea prin notificări specifice

Caracteristicile soluției JobRouter sunt:

  • Flexibilă
  • Stabilă și sigură
  • Fără module opționale
  • Termene scurte de dezvoltare
  • Asigură securitatea

Avantajele JobRouter sunt:

  • Când au loc dezvoltări noi sistemul funcționează productiv
  • Personalizarea unei activități în platformă durează maxim 3-5 zile
  • Oferă predictibilitatea timpilor și a costurilor
  • Fără limitări cu privire la licențe – pachetul conține 300 de utilizatori
  • Fără limitări de folosință

Iata cateva exemple de procese digitizate prezente in cadrul aplicatiei:

  • Managementul deplasărilor, deconturilor și concediilor
  • Gestiunea comenzilor și a stocurilor
  • Gestionarea bugetelor
  • Sistem de ticketing cu intervenții pe teren
  • Managementul taskurilor
  • Registratura electronică
  • Măsurarea satisfacției clienților