Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Retail?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
SOFTONE BI Data Lake oferă utilizatorilor acces la informațiile de business actualizate în timp real și le permite să descopere realitatea din spatele numerelor, a datelor și a proceselor.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 1.000 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Aplicația SOFTONE eSOURCE îți oferă soluțiile de care ai nevoie pentru a-ți îmbunătăți procedurile de cereri de oferte pentru achiziționarea bunurilor și serviciilor, de la invitarea furnizorilor până la semnarea contractului. Cu... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 1 €
Desfășoară cu ușurință o licitație în direct pentru a cumpăra sau vinde bunuri și servicii, creând un mediu competitiv care va spori puterea de negociere a companiei cu furnizorii și va genera cel mai bun rezultat posibil. Oferă... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 1 €
Analizăm procesele de afaceri și identificăm cea mai optimă modalitate de a le automatiza, integra sau migra, incluzând actorii cheie ai afacerii dvs. în proces și oferindu-le sprijin pentru a avea o colaborare benefică.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 2.000 €
CRM pentru integrarea comenzilor, a interacțiunilor cu clienții și a datelor de producție.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 2.000 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Platforma E-Servicii creează legătura între beneficiari și personalul organizației, funcționând ca un registru electronic pentru e-guvernare și ca un sistem de ticketing pentru suport de clienți.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 2.000 €
SAP Business One este solutia software de tip Enterprise Resource Planning (ERP) a SAP AG, special conceputa pentru companii mici si mijlocii si pentru afacerile lor in dezvoltare. Aplicatia integreaza toate procesele de busi
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Oferim companiilor posibilitatea de a interacționa cu clienții, folosind o singură aplicație pentru toate canalele de comunicare, inclusiv servicii de voce, e-mail, SMS, web chat integrat pe site, Facebook Manager, WhatsApp sau Instagram.... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 40 €
Crosspoint WMS este o soluţie software personalizată SCM (Supply Chain Management), care urmărește și optimizează operațiunile desfașurate într-un depozit, trasabilitatea mărfurilor și acoperă toate domeniile conexe.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 25.000 €
Prin implementarea QlikView, obții date importante pentru afacerea ta: KPI Financiari, Rapoarte contabile, Bilanț, Profit & Pierdere, CashFlow, Scadențar/Bugete. Informațiile stocate în bazele tale de date sunt o “mină de aur&rd
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare