Despre Regista.ro

Regista este un software de evidență a registrului de intrări și ieșiri dintr-o organizație, ce asigură clasificarea, distribuirea și repartizarea registraturii electronice către angajați pentru puncte de vedere, rezoluții, informare și rezolvare.

Iată care sunt principalele caractaristici si beneficii ale acestei soluții de management al documentelor:

  • controlează când și cine operează registrul de intrări - ieșiri
  • economisește timp găsind informația căutată
  • fluidizeaza distribuirea sarcinilor și a informației pe departamente
  • oferă notificări automate departamentul ce raspunde de soluționarea cazului
  • preț accesibil de achiziție ce include testarea gratuită, instructajul și setarea contului, suportul și mentenanța, cât și dezvoltările viitoare
  • se adaugă periodic funcționalități noi pentru fiecare modul
  • nu necesită instalare, aplicația rulează direct în browser
  • datele sunt protejate prin securizare avansată și bakup automat
  • gasește în registrul de corespondență informațiile de care este nevoie
  • controlează de la distanță cine, ce și când se fac operațiuni
  • distribuie și urmărește realizarea sarcinilor între departamente
  • se pot dezvolta rapoarte și functionalități personalizate la cerere

Modulele Regista sunt:

  • Registratură electronică
  • Managementul documentelor
  • Verificare stare solicitări
  • Formulare electronice 
  • Sesizări online
  • Programări online
  • Monitorul Oficial local
  • Smart City