Descriere

Regista este o aplicație care automatizează și eficientizează activitatea din diferite sectoare prin modulele de registratură electronică, managementul documentelor, Formulare electronice, Sesizari online, Monitorul Oficial Local și soluții IoT.

Module Regista

  1. Registratură electronică
    Evidența registrului de intrări și ieșiri dintr-o organizație, ce asigură clasificarea, distribuirea și repartizarea registraturii electronice către părțile implicate în soluționare.

  2. Managementul documentelor
    Gestionarea fluxului de lucru între departamente, transmiterea de documente, stabilirea de niveluri diferite de acces și verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor.

Module ale portului public e-Guvernare destinat primariilor

  1. Formulare electronice
    Cetățenii pot trimite online către primărie cereri necesare pentru eliberarea de certificate fiscale, adeverințe rol, autorizații, dar și alte documente. Procesul respectă toate reglementările din OUG 38/2020. Completarea și trimiterea se poate face de pe orice dispozitiv.

  2. Sesizari online
    Cetățenii pot raporta online, de pe orice dispozitiv, diferite situații identificate pe raza localității. Sesizările sunt trimise către funcționarii primăriei, urmând a fi soluționate în cel mai scurt timp.

  3. Monitorul Oficial Local
    Prima aplicație care respectă codul administrativ și care facilitează comunicarea online dintre cetățeni și instituțiile publice, acoperind o paletă largă de nevoi, de la consultarea documentelor publice prin Monitorul Oficial Local și verificarea online a stării cereri depuse.

  4. Smart City
    Instalarea device-urilor IoT și gestionarea soluțiilor software pentru contoare inteligente, sisteme de parcări și de iluminat, prin informații agregate, conectate la tehnologie.

 

Beneficiile Regista

  1. Accesibilitate de oriunde
    Aplicația este disponibilă direct din browser, astfel că e simplu să accesezi toate funcționalitățile, fără instalare, cu informații stocate în siguranță, în cloud.

  2. Automatizarea proceselor
    Aplicația de registratură și management electronic al documentelor automatizează gestionarea registrului de intrări și ieșiri și contribuie la scăderea timpului necesar pentru soluționarea sarcinilor.

  3. Eficientizarea comunicării
    Modulul e-Guvernare facilitează transmiterea de informație între solicitant și partea implicată în soluționare, simplificând modul în care se înregistrează cereri și se emit răspunsuri.

  4. Informații și sisteme integrate
    Soluțiile IoT oferă direcții noi de dezvoltare a activității tale prin vizibilitate crescută asupra informației și posibilitate de optimizare și reducere a costurilor.

Aplicațiile companiei Regista

Cere un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Comunicate de presă

Peste 900 de institutii publice si companii din Romania, digitalizate prin aplicatia de e-Guvernare Regista

Regista, lider național al aplicațiilor de registratură electronică și e-Guvernare, anunță că peste 100 de noi instituții și companii au optat să implementeze în prima jumătate a anului modulele aplicației. Astfel, Regista numără în prezent peste 900 de clienți, și își menține obiectivul de a digitaliza, până la finalul anului, mai mult de 1000 de instituții publice și companii locale.

Citește tot

Gala Regista 2022 a premiat cele mai digitalizate instituții și primării partenere din România

Regista Digital SA, compania dedicată digitalizării administrației publice din România, a premiat în cadrul Galei Regista 2022, eveniment desfășurat pe 20 ianuarie, primăriile și instituțiile publice care s-au remarcat anul trecut în procesul de digitalizare. Obiectivul Galei a fost să ofere echipelor administrațiilor publice care folosesc Regista un cadru de celebrare a eforturilor lor pentru transformare digitală și, totodată, să ofere o perspectivă asupra oportunităților în acest domeniu.

Citește tot