Descriere

Regista este o aplicație care automatizează și eficientizează activitatea din diferite sectoare prin modulele de registratură electronică, managementul documentelor, Formulare electronice, Sesizari online, Monitorul Oficial Local și soluții IoT.

Module Regista

  1. Registratură electronică
    Evidența registrului de intrări și ieșiri dintr-o organizație, ce asigură clasificarea, distribuirea și repartizarea registraturii electronice către părțile implicate în soluționare.

  2. Managementul documentelor
    Gestionarea fluxului de lucru între departamente, transmiterea de documente, stabilirea de niveluri diferite de acces și verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor.

Module ale portului public e-Guvernare destinat primariilor

  1. Formulare electronice
    Cetățenii pot trimite online către primărie cereri necesare pentru eliberarea de certificate fiscale, adeverințe rol, autorizații, dar și alte documente. Procesul respectă toate reglementările din OUG 38/2020. Completarea și trimiterea se poate face de pe orice dispozitiv.

  2. Sesizari online
    Cetățenii pot raporta online, de pe orice dispozitiv, diferite situații identificate pe raza localității. Sesizările sunt trimise către funcționarii primăriei, urmând a fi soluționate în cel mai scurt timp.

  3. Monitorul Oficial Local
    Prima aplicație care respectă codul administrativ și care facilitează comunicarea online dintre cetățeni și instituțiile publice, acoperind o paletă largă de nevoi, de la consultarea documentelor publice prin Monitorul Oficial Local și verificarea online a stării cereri depuse.

  4. Smart City
    Instalarea device-urilor IoT și gestionarea soluțiilor software pentru contoare inteligente, sisteme de parcări și de iluminat, prin informații agregate, conectate la tehnologie.

 

Beneficiile Regista

  1. Accesibilitate de oriunde
    Aplicația este disponibilă direct din browser, astfel că e simplu să accesezi toate funcționalitățile, fără instalare, cu informații stocate în siguranță, în cloud.

  2. Automatizarea proceselor
    Aplicația de registratură și management electronic al documentelor automatizează gestionarea registrului de intrări și ieșiri și contribuie la scăderea timpului necesar pentru soluționarea sarcinilor.

  3. Eficientizarea comunicării
    Modulul e-Guvernare facilitează transmiterea de informație între solicitant și partea implicată în soluționare, simplificând modul în care se înregistrează cereri și se emit răspunsuri.

  4. Informații și sisteme integrate
    Soluțiile IoT oferă direcții noi de dezvoltare a activității tale prin vizibilitate crescută asupra informației și posibilitate de optimizare și reducere a costurilor.

Aplicațiile companiei Regista

Cere un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Noutăți de la Regista

Gala Regista 2024: Punctul de start în parteneriatul dintre mediul privat și stat pentru digitalizarea eficientă a României

Regista, soluția pentru automatizarea și eficientizarea proceselor din instituțiile publice și companiile private din România, parte a grupului Zitec, a organizat cea de-a treia ediție a Galei Regista - Împreună construim România Digitală. Evenimentul a avut ca scop premierea instituțiilor publice cu cel mai relevant progres digital din România. Gala a găzduit și două dezbateri pe tema digitalizării, la care au  contribuit Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării, Președintele ADR și alte voci importante din mediul public și privat.

Citește tot

Gala Regista - evenimentul care aduce recunoaștere instituțiilor publice pentru progresul digital din 2023

Regista, soluţia pentru automatizarea şi eficientizarea proceselor din instituţiile publice şi companiile private din România, parte a grupului Zitec, pregătește a treia ediție a Galei Regista – Împreună Construim România Digitală. Evenimentul  își propune să aducă recunoaștere instituțiilor publice din România pentru progresul digital din anul anterior. 

Citește tot

Regista adaugă Semnătură Electronică Calificată pe lista beneficiilor digitale oferite cetățenilor

Regista inovează în digitalizarea relației dintre cetățeni și instituțiile publice prin introducerea posibilității de semnare online a documentelor, cu semnătură electronică calificată. Această nouă funcționalitate oferă cetățenilor posibilitatea de a semna direct documentele eliberate prin platforma Regista, acolo unde instituțiile cu care interacționează acceptă acest lucru.

Citește tot

Regista lansează modulul de Urbanism, pentru digitalizarea activităților de cadastru ale primăriilor din România

 Modulul de Urbanism este dedicat primăriilor și aduce o serie de beneficii importante angajaților din administrație, cât și cetățenilor care interacționează cu instituțiile locale.

Citește tot

Gala Regista 2023

Gala Regista este evenimentul național de recunoaștere a progresului digital în instituțiile publice din România care s-au remarcat în procesul de modernizare a activității în anul precedent. Evenimentul este dedicat atât celor care pot contribui direct la accelerarea progresului digital în România, la nivel de instituții dedicate, administrații publice locale, instituții de învățământ, spitale, dar și reprezentanților companiilor private, cât și cetățenilor din comunitățile locale.

Citește tot

Regista digitalizează primele 1.000 de instituții publice și își extinde activitatea către spitale și instituții de învățământ

Regista, soluția pentru automatizarea și eficientizarea proceselor din instituțiile publice și companiile private din România, a atins pragul de 1.000 de organizații digitalizate la nivel național. Aplicația Regista, un produs Zitec, continuă să dezvolte și să integreze noi module și funcționalități pentru clienți, pentru a-i sprijini în procesul de îmbunătățire a modului de lucru intern, dar și în interacțiunea online cu cetățenii.

Citește tot