Ai în plan să dezolți un marketplace? Află care sunt costurile și care sunt cele mai importante funcționalități

11 Jun 2024

În era digitală, platformele de tip marketplace au devenit esențiale pentru conectarea cumpărătorilor și vânzătorilor într-un mediu virtual. Exemplele celebre includ Amazon, eBay, și Etsy, care au revoluționat comerțul online. Pentru companiile care doresc să dezvolte un marketplace propriu, există două opțiuni principale: utilizarea unei soluții software preconstruite sau dezvoltarea unei platforme de la zero. În acest articol, vom explora avantajele semnificative ale creării unei platforme software de tip marketplace de la zero.

Ai în plan să dezolți un marketplace? Află care sunt costurile și care sunt cele mai importante funcționalități

De ce să investești într-un marketplace?

Indiferent de industria în care este creat, un marketplace aduce nenumărate oportunități de creștere a reputației, vânzărilor și puterii de promovare atât pentru produse și servicii proprii, cât și pentru capacitatea de a le oferi clienților opțiuni multiple. De asemenea, varietatea tot mai mare de platforme online de tip e-commerce îngreunează identificarea produselor, comparației prețurilor și caracteristicilor produselor, toate acestea fiind mult mai facile în cadrul unei singure soluții, așa cum este marketplace-ul.

Care sunt cele mai importante funcționalități tehnice ale unei platforme de tip marketplace?

Cât costă crearea unei platforme de tip marketplace?

În funcție de complexitatea funcționalităților, de tipul de integrări suplimentare cu alte aplicații software sau de alte aspecte de ordin tehnic sau vizual (UX/UI, design), costurile minime ale unei platforme de tip marketplace pornesc de la 7.000 de euro.

Crearea unui marketplace de succes necesită o înțelegere profundă a nevoilor utilizatorilor și implementarea funcționalităților esențiale care să răspundă acestor nevoi. De la o interfață de utilizator prietenoasă și sisteme avansate de căutare și filtrare, până la gestionarea eficientă a produselor, utilizatorilor și proceselor de livrare, fiecare aspect al platformei contribuie la experiența generală a utilizatorilor.

Implementarea corectă a acestor funcționalități nu doar că va atrage mai mulți utilizatori, dar va crește și loialitatea acestora, asigurând astfel succesul pe termen lung al marketplace-ului. În era comerțului electronic, diferențierea printr-o experiență superioară a utilizatorilor și funcționalități robuste poate fi cheia pentru a deveni lider pe piață.

Ai nevoie de o ofertă personalizată dedicată creării unui marketplace performant? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

MerchantPro Compass: Piață locală de eCommerce își reia trendul ascendent cu +12% în trimestrul 2

Analiza realizată de MerchantPro - platforma locală de soluții Saas pentru e-Commerce - pe datele înregistrate de magazinele online active atât în 2024, cât și în prima jumătate a anului trecut, arată o creștere...

Citește articolul
Softlead

Entersoft WMS: Soluția Modernă pentru Managementul Depozitelor

În era digitală, unde eficiența și acuratețea sunt cruciale pentru succesul afacerilor, managementul depozitelor a evoluat de la procese manuale și laborioase la soluții automate și inteligente. Entersoft WMS (Warehouse Management...

Citește articolul