Aceasta este o soluție ERP modulară și integrată, alcatuită din 13 aplicații și peste 40 de module ce permit configurarea împreună cu utilizatorii din cadrul firmei client a unei soluții specifice activității fiecăruia dintre ei.
Principalele avantaje ale tehnologiei ASIS sunt:
- Accesibilitatea datelor (rapoarte, indicatori grafici, informații despre stocuri, clienți, comenzi, etc) indiferent de locație;
- Modulele aplicației pot rula în orice browser de Internet, pastrându-și totodată funcționalitățile de aplicații desktop tradiționale;
- Este accesibilă de pe desktop, laptop, smartphone sau tabletă operate cu Windows, Mac (pentru managerii care accesează rapoartele cu iPhone), Linux, iOs sau Android;
- Baza de date comună permite o prelucrare unică a documentelor, iar urmărirea și accesarea lor poate fi facută în timp real;
- Ergonomie în operarea datelor;
- Costuri mai reduse pentru utilizatorii finali privind licențierea, implementarea programului (instalarea, configurarea) și asistența tehnică aferentă întreținerii lui;
- Economie de timp de implementare datorită faptului că nu este necesară instalarea separată a aplicației pe fiecare calculator pe care va rula. Cu alte cuvinte, nu necesită instalarea pe calculatoarele utilizatorilor, ci doar pe server;
- Modul financiar contabilitate
- Administrare depozit
- Managementul relației cu clienții
- Managementul resurselor umane
- Managementul stocurilor
- Management de proiect
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- Portal web
- Magazin on-line
- Sistem de BI
- Management producție
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator - MacOS
- Instalare pe mobil (Android nativ)
- Instalare pe mobil (iOS nativ)
- Cloud, SaaS, Web
- On premises
- Windows
- MacOS
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Da, prin standarde
- Curs
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
PS – Personal, Salarizare
Modulul de Personal include următoarele:
- Datele personale ale salariaţilor, deduceri, persoane în întreținere
- Statul de funcţii și personal
- Fişa individuală a angajatului
- Operare manuală pontaj zilnic, periodic, lunar pe mai multe locuri de muncă şi cu mai multe tipuri de salarizare în cursul aceleiaşi luni
- Alerte privind încetarea contractelor pe perioadă determinată, a suspendărilor de contracte, etc.
- Generarea automată a pontajului şi prelucrarea excepţiilor
- Corecţii diverse, individuale sau pe locuri de muncă, în sumă brută sau în sumă netă
- Sporuri configurabile la timp lucrat sau ore introduse
- Operare şi gestionare de bonuri de masă
- Calcul salarii cu posibilitate de definire proceduri configurabile la calcul de avans, acord, lichidare, generare note contabile
- Calcul de salarii brut din net (determinarea salarului brut pornind de la o suma neta, determinarea unui premiu brut pornind de la un premiu net)
- Determinarea salariului net pornind de la un salariu net în valută
- Generare automată de înregistrări contabile cu elemente de cost
- Generare de fişiere pentru card-uri
- Generarea declarației unice 112, a Registrului Electronic de salariaţi și a declarației 205
- Generarea ordinelor de plata/foi de vărsământ aferente contribuţiilor din salarii
- Posibilitatea de trimitere a fluturasilor pe email/SMS
- Generarea de adeverinte configurabile (formular sql cu formular xml)
- Situaţii de cheltuieli salariale pe locuri de muncă
- Situaţii de istoric personal şi salarizare
Modulul de Resurse Umane include următoarele:
- Definire obiective unitate și evaluare salariați în baza obiectivelor stabilite
- Competențe și evaluare salariați în baza competențelor definite
- Definire cursuri de urmat și urmărire instruiri ale salariaților
- Atribuire competențe pe funcții
- Definire calificative și evaluarea salariaților pe baza lor
Modulul de Avans include următoarele:
- Parametrizarea calculului de avans
- Date de avans excepție
- Calcul avans automat sau prin excepție
- State de plată avans şi premii la avans
- Centralizatoare avans
Modulul de Rețineri include următoarele:
- Beneficiari reţineri pe tipuri prestabilite și personalizarea calculului de garanții materiale
- Date reţineri programate pe salariaţi
- Calcul reţineri efective
- Situaţii reţineri efectuate şi restanţe
Modulul de Salarii în regie include următoarele:
- Calculul salariilor în regie pe baza pontajului
- Ore suplimentare, ore de noapte
- Sporuri şi corecţii
- State de plată, liste de plată şi fluturaşi
- Situaţii centralizate
Modulul de Salarii în acord include următoarele:
- Operare realizări în acord pe locuri de muncă, comenzi şi operaţii cu preluarea manoperei în costuri
- Calculul salariilor realizate în acord global, individual sau TESA în acord
- Situaţii specifice de realizări şi coeficienţi acord
- State de plată, liste de plată şi fluturaşi
- Centralizatoare de manoperă pe locuri de muncă, comenzi și operații
Modulul de Concedii include următoarele:
- Calcul concedii de odihnă cu posibilitatea definirii bazei de calcul a concediului de odihnă
- Calcul concedii de odihnă cu evidenţierea perioadei și a tipului (efectuat/neefectuat, aferent anului anterior/curent), precum şi preluarea în calculul de lichidare
- Date concedii medicale, pe tipuri de diagnostic, zile calendaristice şi lucrătoare, concedii în continuare
- Situaţii şi istoric concedii de odihnă și medicale
CG - Contabilitate generală şi Gestiunea resurselor
Modulul de Contabilitate generală include următoarele:
- Plan general de conturi, solduri și rulaje pe orice perioadă
- Operare documente și înregistrări contabile în lei și/sau valută (la cursul din data operației), pe centre de cost și comenzi
- Preluare automată a înregistrărilor contabile din celelelalte module
- Posibilitate de consolidare
- Închiderea lunară a conturilor cu validarea corelațiilor dintre conturi
- Rapoarte pe centre de profit și cost
- Fișa contului - fișa șah, rulaje zilnice și lunare
- Balanțe analitice și sintetice
- Registru jurnal de operații
- Rapoarte într-o valută dată în baza cursului zilei înregistrării
Modulul de Financiar-Terți include următoarele:
- Operare documente financiare - operarea facturilor primite sau emise, Plăți/încasări de facturi (cu posibilitate de repartizare automată a sumelor achitate pe facturi), chitanțe, deconturi diverse, compensări facturi
- Gestionarea instrumentelor de plată (CEC-uri, bilete la ordin, etc)
- Operarea și gestionarea avansurilor acordate furnizorilor sau primite de la beneficiari cu posibilitate de stornare/compensare automată
- Generarea de facturi furnizor/beneficiar în baza avizelor primite/întocmite
- Operarea in valută cu generare automată a diferenței de curs valutar
- Gestionarea informațiilor aferente partenerilor (furnizori/beneficiari), inclusiv a punctelor de lucru
- Registru de Casa/Banca, Registru de Plăți/încasări
- Rapoarte pe parteneri detaliate pe documente sau centralizate pe facturi la zi, pe o perioadă sau la o dată calendaristică, în valută pe diferite criterii
- Jurnale TVA, declarații 300, 390 și 394
Modulul de Decontări cu salariații include următoarele:
- Operare documente de acordare avansuri pe salariați, în lei și valută, cu posibilitatea restituirii
- Operare decontări avansuri, în lei și valută, prin plata de factură furnizori sau alte documente justificative
- Rapoarte de analiză și urmărire a deconturilor pe salariați
Modulul de Materii prime/Materiale include următoarele:
- Gestionare informațiilor din Nomenclator aferente materiilor prime, materialelor şi ambalajelor, opţional pe proprietăţi şi serii, cu posibilitate de grupare pe nivele
- Operare documente de intrare/ieşire (recepţii cu aviz sau factură, consumuri, transferuri, alte intrări/ieşiri aferente reglării stocurilor)
- Operare recepţii în baza declaraţiilor vamale de import (DVI) cu repartizarea taxelor vamale în preţul de stoc şi repartizarea facturilor de prestări asociate recepţiilor în preţul de stoc
- Gestionare de inventar faptic şi generare automată a corecțiilor comparativ cu stocul scriptic
- Consultare operativă stocuri/preţuri şi evaluare de stocuri într-o valută dată
- Metode de descărcare stocuri: FIFO, LIFO, preț mediu ponderat
- Contarea automată a documentelor primare şi generarea înregistrărilor contabile în baza unor reguli predefinite
- Actualizarea stocurilor în regim continuu (ON-LINE)
- Rapoarte de stocuri detaliate sau centralizate dupa diverse criterii
- Rapoarte de mișcări aferente stocurilor, inclusiv Top vânzări/cumpărări
- Rapoarte comparative de inventar
- Declaraţii Intrastat
Modulul de Produse include următoarele:
- Gestionare de produse finite şi semifabricate
- Operare documente de intrare/ieşire (predări, transferuri, consumuri, facturi sau avize, alte intrări/ieşiri aferente reglării stocurilor)
- Gestionare de inventar faptic şi generare automată a corecțiilor comparativ cu stocul scriptic
- Gestionare produse date în custodie
- Consultare operativă stocuri/preţuri şi evaluare de stocuri într-o valută dată
- Metode de descărcare stocuri: FIFO, LIFO, preț mediu ponderat
- Contarea automată a documentelor primare şi generarea înregistrărilor contabile în baza unor reguli predefinite
- Actualizare stocuri în regim continuu (ON-LINE)
- Rapoarte aferente intrărilor/ieşirilor din gestiune pe perioade (zi, lună, an)
- Rapoarte de stocuri
- Declarație Intrastat
- Operarea producţiei pe elemente de costuri
Modulul de Mărfuri include următoarele:
- Gestionare de mărfuri in gestiuni de tip cantitativ (în preţ furnizor sau cu amănuntul) sau în gestiuni valorice
- Gestionare de mărfuri sau ambalaje date şi primite în custodie
- Operare documente de intrare/ieşire (recepţii cu aviz sau factură, transferuri, alte intrări/ieşiri aferente reglării stocurilor)
- Operare recepţii în baza declaraţiilor vamale de import (DVI) cu repartizarea taxelor vamale în preţul de stoc şi repartizarea facturilor de prestări asociate recepţiilor în preţul de stoc
- Gestionare de inventar faptic şi generare automată a corecțiilor comparativ cu stocul scriptic
- Gestionare a comenzilor de beneficiari cu posibilitate de rezervare şi facturare în baza lor
- Modificări de preţuri pentru gestiunile în preţ cu amănuntul
- Consultare operativă stocuri/preţuri şi evaluare de stocuri într-o valută dată
- Metode de descărcare stocuri: FIFO, LIFO, preț mediu ponderat
- Contarea automată a documentelor primare şi generarea înregistrărilor contabile în baza unor reguli predefinite
- Actualizarea stocurilor în regim continuu (ON-LINE)
- Descărcare global-valorică
- Rapoarte de stocuri detaliate sau centralizate dupa diverse criterii
- Rapoarte de mișcări aferente stocurilor, inclusiv Top vânzări/cumpărări
- Rapoarte comparative de inventar
- Raport valoric de gestiune
- Decontarea vânzărilor pe elemente de costuri și pe agenți
Modulul de Servicii include următoarele:
- Operare documente de servicii pentru furnizori/clienţi
- Contare automată documente primare şi generare de înregistrări contabile
- Rapoarte de servicii pe diverse perioade (zi, lună)
- Decontarea serviciilor pe elemente de costuri
Modulul de Obiecte de inventar include următoarele:
- Gestionare obiecte de inventar în depozit sau în folosinţă (pe salariaţi, pe gestiuni sau pe locuri de muncă)
- Operare documente primare (recepţii, transferuri, dare în folosinţă, predare între salariaţi, casări, alte intrări)
- Contare automată de documente primare şi generare de înregistrări contabile
- Rapoarte de stocuri detaliate sau centralizate dupa diverse criterii
- Rapoarte de mișcări aferente stocurilor de obiecte de inventar
- Rapoarte reţineri pe mărci pentru echipamentele de lucru
- Înregistrări pe elemente de costuri
Modulul de Coduri de bare include următoarele:
- Atașare coduri de bare pentru codurile din Nomenclator
- Ataşare coduri de bare multiple pentru acelaşi articol în cazul variantelor diferite de ambalare sau în funcție de furnizor
- Imprimare etichete cu coduri de bare
MF – Mijloace fixe
Modulul de Evidența mijloacelor fixe include următoarele:
- Operare documente primare de mişcări (intrări, ieşiri, modificări, intrare/ieșire în/din conservare, transferuri)
- Contare automată de documente primare si generarea automată de înregistrări contabile, inclusiv privind amortizarea
- Calcul de amortizare folosind metodele: liniară, accelerată, degresivă
- Reevaluări contabile, cu urmărirea rezervei din reevaluare
- Rapoarte pe stări de mijloace fixe
- Rapoarte aferente mijloacelor fixe (Registru, Balanță, Fișa mijlocului fix)
- Rapoarte aferente mişcărilor de mijloace fixe
UC – Urmărirea contractelor
Modulul de Contracte furnizori include următoarele:
- Actualizare contracte furnizori pe articole cu preţuri contractate, discounturi
- Cantităţi contractate pe termene
- Gestionare detalii contracte, posibilitate ataşare documente (Word, Excel, JPG, etc.)
- Posibilitatea generării comenzilor de aprovizionare pe termene
- Câmpuri configurabile, proprietăţi pe contracte
- Urmărirea contractelor furnizori
Modulul de Contracte beneficiari include următoarele:
- Actualizare contracte beneficiari pe articole cu preţuri, discounturi
- Cantităţi contractate pe termene de livrare
- Gestionare detalii contracte, posibilitate de ataşare documente (Word, Excel, JPG, etc.)
- Urmărirea contractelor beneficiari
- Emitere comenzi de livrare pe bază de contracte, cu preluarea elementelor contractate (preturi, conditii)
- Câmpuri configurabile, proprietăţi pe contract
- Posibilitatea generării comenzilor de producţie
- Posibilitatea generării comenzilor de livrare pe termene
Modulul de Comenzi aprovizionare include următoarele:
- Actualizare comenzi de aprovizionare
- Generarea comenzilor de aprovizionare în funcţie de: vânzări/ consumuri pe o perioadă, comenzi de livrare, necesar producţie pe o perioadă, stocuri limită, etc.
- Urmarirea aprovizionării pe comenzile livrare sursă
- Lucrul cu necesar de aprovizionat, generat din producție sau operat pe departamente
- Urmărirea comenzilor de aprovizionare
- Generarea automată de recepţii în baza comenzilor de aprovizionare cu posibilitate de rezervare automată pentru comenzile de livrare pentru care s-a făcut aprovizionarea
Modulul de Comenzi de livrare include următoarele:
- Actualizare comenzi de livrare
- Operare comenzi de livrare în diverse gestiuni (comenzi interne de transfer)
- Lucru pe stări, configurare stări, evenimente planificate pe stări
- Posibilitatea rezervarii stocului
- Centralizatoare de verificare, aprobare, încarcare
- Generarea comenzilor de producţie şi urmărirea acestora pe comenzi livrare
- Facturare avans şi finală, posibilitatea eşalonării plaţilor pe aceste facturi
- Urmărirea comenzilor de livrare
- Posibilitatea de operare facturi proforme cu transformarea lor în facturi fiscale
MP – Management Productie
Modulul Pregătirea tehnologică a fabricaţiei include următoarele:
- Descrierea tehnologiei reperelor, subansamblelor, produselor, lucrarilor (desen, schema, reţeta, operaţii, utilaje)
- Definirea resurselor si alocarea operatiilor pe resurse (utilaje, echipe, indivizi, externe)
- Tehnologie materiale: cu înlocuitori
- Structura recursivă a produselor cu refolosirea reperelor
- Schema produselor, subansamblelor şi reperelor pe mai multe nivele
- Planul de operaţii cu timpi unitari şi tarife de manoperă şi posibilitatea încadrării pe utilaje
- Antecalculatii de pret cu posibilitatea configurarii elementelor de antecalculatie si formulelor de calcul
Modulul Lansarea producţiei include următoarele:
- Centralizator de fundamentare lansări bazat pe comenzile de livrare de la clienți și necesarul de semifabricat intern
- Necesar de materii prime, materiale, manoperă pe comenzi aferent producției lansate
- Posibilitatea modificării tehnologiei de fabricație pe comandă/lucrare, inclusiv suplimentare
- Posibilitatea planificării operațiilor, etapelor pe resurse și elemente de timp (ziua, ora)
- Lansarea producţiei – materii prime şi materiale (Fişă limită), respectiv manoperă, repere şi operaţii (Fişa de lucru)
- Opţiune de generare automată a consumurilor la lansare
Modulul Urmărirea producţiei include următoarele:
- Operare realizări de manoperă pe repere şi operaţii cu urmărirea stadiului comenzilor
- Operarea producției la nivel de tehnologie - produs (raport de producție) sau la nivel de operație
- Determinarea consumului de resurse (materii prime, materiale, manoperă, utilaje) cu generarea documentelor de consum corespunzatoare
- Sugerarea consumului de materiale pe baza stocului existent, iar dacă nu există stoc suficient se sugerează automat consum din înlocuitorii pe stoc
- Calcul preț produs în baza consumului de materiale și manoperă și generarea documentelor de intrare
- Generarea opțională a predărilor şi consumurilor din raportul de producție
- Generare automată a realizărilor de manoperă pe baza realizărilor de repere
- Urmărirea operațiilor de realizat pe resurse și posibilitatea raportarii realizărilor pe operații
- Urmărirea producţiei predate în raport cu cantitatea lansată
- Urmărirea producției pe repere și operații
- Urmărirea globală a producției pe comenzi și resurse în raport cu planificarea: grafic Gantt
- Preluarea automată a manoperei realizate pentru calculul salariilor în acord global sau individual
- Situație comparativă de urmărire a consumurilor (lansat - realizat)
- Urmărirea activității utilajelor (capacitate de producție, grad de utilizare) și a intervențiilor pe utilaje
MM – Managementul masinilor
Modulul Activități Mașini include următoarele:
- Actualizarea/consultarea listei mașinilor (mijloace de transport, utilaje, instalații, echipamente) proprii sau închiriate
- Asocierea unui centru de cost (comandă auxiliară) pentru fiecare mașină astfel încat să poată fi colectate cheltuieli directe și să poată fi decontat costul cu o masină pe beneficiarul activității
- Parametri tehnici de funcţionare (regim de lucru, consumuri energetice, verificări necesare, deservire)
- Urmărire încărcare (timp de funcţionare, grad de încarcare, detaliere pe diverse criterii)
- Încadrare mașini pe tipuri și grupe
- Actualizare date privind activitatea prin documente de tip foi de parcurs și foi de lucru rezultand o prelucrare automată în fișa activității zilnice (FAZ) sau fișa utilajului (Fisa U)
- Definirea unor formule de calcul a consumurilor normate și a altor elemente de calcul (kilometri echivalenti, ore echivalente) în vederea urmăririi mașinilor
- Generarea automată a decontărilor cu evidenţierea costurilor pe centre de profit
- Generarea automată a realizărilor salariale pentru şoferii în acord individual
- Rapoarte finale specifice
Modulul Mentenanță Mașini include următoarele:
- Generare automată de avize/facturi
- Situații comparative de consum normat și efectiv pe diverse criterii de grupare și filtrare
- Rapoarte de urmărire activitate, decontare și realizare manoperă
- Definire listă de intervenții pe tipuri de mașini în funcție de element de timp (luni, ani) și de activitate (kilometri parcurși, ore de funcționare)
- Normativele de intervenții pe mașini (reparații, verificări, asigurări, înlocuiri, etc)
- Recomandări intervenții în funcție de activitatea raportată (FAZ sau Fisa U)
- Posibilitate de planificare și realizare intervenții cu urmarire directă pe mașini sau rapoarte specifice
- Urmărire reparaţii (planificate/accidentale) pe diverse criterii (utilaj beneficiar, executant, frecvenţa, tipuri de defecte)
PC – Postcalcul (Costuri de producţie)
Modulul Calcul Costuri include următoarele:
- Definirea variabilă a elementelor de cost (centre de cost, centre de profit, articole de cost)
- Prelucrarea automată a datelor din alte module şi aplicaţii
- Colectarea costurilor directe pe comenzi şi a costurilor indirecte; decontări auxiliare (transport, servicii)
- Încadrarea şi repartizarea cheltuielilor pe elemente de cost
- Calculul costurilor pe comenzi auxiliare şi pe comenzi de bază
- Calculul costurilor pe flux de fabricaţie, respectiv calculul şi completarea preţului (costului) pentru semifabricate
- Analiza costurilor directe şi indirecte
- Gestionarea producţiei neterminate
- Gestionarea costurilor în avans şi repartizarea lor dupa un grafic prestabilit
- Produse asociate şi ponderi de repartizare a costurilor
- Postcalcul pe comenzi sau locuri de muncă
- Cost unitar pe produs
- Fişa comenzii
- Analiza cheltuielilor indirecte
- Analiza decontărilor de auxiliare
- Analiza centralizată sau detaliată a regiilor
- Produse asociate şi ponderi de repartizare a costurilor
Modulul Contabilitate de gestiune include următoarele:
- Generare automată de înregistrări contabile, în dublă partidă în clasa 9, bazată pe fluxul datelor din calculul de costuri (încarcare cheltuieli directe, determinare costuri auxiliare, decontare costuri auxiliare și indirecte, decontarea producției și a diferențelor de preț)
- Închidere automată a conturilor de clasa 9
- Balanţă contabilă de gestiune
- Rapoarte de analiză contabilă de gestiune pe elemente de cost (loc de munca, comanda)
- Fişa de cont pentru clasa 9
- Fişa şah în clasa 9
- Situaţii pentru contabilitatea de gestiune
Solicită un demo pentru ASiS ERP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația ASiS ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!