Despre ASiS ERP

Aceasta este o soluție ERP modulară și integrată,  alcatuită din 13 aplicații și peste 40 de module ce permit configurarea împreună cu utilizatorii din cadrul firmei client a unei soluții specifice activității fiecăruia dintre ei.

 Principalele avantaje ale tehnologiei ASIS sunt:

  • Accesibilitatea datelor (rapoarte, indicatori grafici, informații despre stocuri, clienți, comenzi, etc) indiferent de locație;
  • Modulele aplicației pot rula în orice browser de Internet, pastrându-și totodată funcționalitățile de aplicații desktop tradiționale;
  • Este accesibilă de pe desktop, laptop, smartphone sau tabletă operate cu Windows, Mac (pentru managerii care accesează rapoartele cu iPhone), Linux, iOs sau Android;
  • Baza de date comună permite o prelucrare unică a documentelor, iar urmărirea și accesarea lor poate fi facută în timp real;
  • Ergonomie în operarea datelor;
  • Costuri mai reduse pentru utilizatorii finali privind licențierea, implementarea programului (instalarea, configurarea) și asistența tehnică aferentă întreținerii lui;
  • Economie de timp de implementare datorită faptului că nu este necesară instalarea separată a aplicației pe fiecare calculator pe care va rula. Cu alte cuvinte, nu necesită instalarea pe calculatoarele utilizatorilor, ci doar pe server;
Evaluare generală
Ușurința în utilizare
4/5
Funcționalități
4/5
Suport tehnic
4/5
Raport calitate / preț
4/5
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
  • Modul financiar contabilitate
  • Administrare depozit
  • Managementul relației cu clienții
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul stocurilor
  • Management de proiect
  • Managementul forței de vânzări
  • Managementul achizițiilor
  • Managementul depozitelor
  • Portal web
  • Magazin on-line
  • Sistem de BI
  • Management producție
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server - Windows
  • Instalare pe calculator - MacOS
  • Instalare pe mobil (Android nativ)
  • Instalare pe mobil (iOS nativ)
  • Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
  • On premises
Sistem de operare
  • Windows
  • MacOS
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
  • Prin aplicație dedicată pentru iOS
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Demo/trial
  • Demo individual
  • Demo în cadrul unei prezentări
Galerie

Solicită un demo pentru ASiS ERP

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii
Asis Transporturi
Transport 07-01-2021

Pro:
Ma declar multumita de controlul mai bun pe care il am acum asupra comenzilor de transport. Pot sa urmaresc comenzile de transport in toate fazele lor. Procesul de urmarire a comenzilor este extrem de facil. Jurnalul fiecarei comenzi ne ajuta sa identi

Contra:
.

4.3/5

Nota

Ușurința în utilizare
5/5
Funcționalități
4/5
Suport tehnic
4/5
Raport calitate / preț
4/5
Mărimea companiei: 301-600 angajați
Timp de utlizare software: 1-2 ani

Scris de: E. K.
Manager

Soft pentru productie - ASIS
Producție 07-01-2021

Pro:
Am remarcat imediat la ASiS formatul convenabil in care se operau documentele contabile si posibilitatea de a inregistra datele aferente unui document o singura data, pentru ca acestea sa poata fi vizualizate ulterior in orice raport. Cu ajutorul Departam

Contra:
.

4.5/5

Nota

Ușurința în utilizare
5/5
Funcționalități
5/5
Suport tehnic
4/5
Raport calitate / preț
4/5
Mărimea companiei: 301-600 angajați
Timp de utlizare software: 1-2 ani

Scris de: V. I.
Contabil sef

Platforma E - Commerce ASIS
Retail 13-01-2021

Pro:
Platforma de eCommerce ne-a permis integrarea tuturor operațiunilor într-o singură platformă, de la vânzări, achiziții, la aprovizionare, gestiune depozite și contabilitate. Astfel, beneficiem de sincronizarea automată a comenzilor, facturilor, prețurilor și stocurilor între magazinul online și sistemul ERP, ceea ce ne permite să procesăm și livrăm mai repede comenzile și să oferim clienților informații corecte.

Contra:
.

0.0/5

Nota

Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Mărimea companiei: 101-300 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni

Scris de: M. R.
Purchasing specialist

Solutia informatica Asis pentru Retail
Retail 13-01-2021

Pro:
Cu ASIS ERP am îmbunătăţit semnificativ activitatea financiară şi comercială a companiei, atât pe zona de facturare, cât și de cea de gestiune a mărfii. De asemenea, am optimizat procesul de management. Cu ajutorul ASIS acum putem vedea în timp real adaosul comercial, marja și profitabilitatea la nivel de produs. Pe baza acestor informaţii, putem lua cele mai bune decizii asupra vânzărilor, achiziţiilor, inclusiv negocierea unuor discounturi mai bune cu furnizorii.

Contra:
.

4.5/5

Nota

Ușurința în utilizare
5/5
Funcționalități
5/5
Suport tehnic
4/5
Raport calitate / preț
4/5
Mărimea companiei: sub 10 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni

Scris de: B. T.
Manager

Compania noastra a obținut creșterea nivelului de satisfacție a clienților, a eficienței operaționale și a randamentului pe zona de producție.
Internet 20-01-2021

Pro:
Folosind sistemul ASIS, avem toată informația într-un singur loc, atât datele de gestiune, cât și cele contabile, și putem lua decizii pe baza unor informații relevante, actualizate permanent. Prin faptul că gestionăm mai corect și mai prompt comenzile, a scăzut numărul de comenzi greșite și, mai ales, cel al clienților nemulțumiți. Managementul centralizat al comenzilor interne ne-a ajutat să ne creștem randamentul pe zona de producție, iar automatizarea preluării facturilor și emiterii de documente – să fim mai eficienți operațional.

Contra:
.

4.3/5

Nota

Ușurința în utilizare
5/5
Funcționalități
4/5
Suport tehnic
4/5
Raport calitate / preț
4/5
Mărimea companiei: 101-300 angajați
Timp de utlizare software: 1-2 ani

Scris de: E. S.
Director economic

Am crescut eficiența și calitatea serviciilor medicale cu ajutorul specialiștilor Soft Net Consulting
Spital și clinica medicală 20-01-2021

Pro:
Ne-am propus să înlocuim înregistrarea datelor pe hârtie cu procesarea lor electronica. Obiectivul era să avem acces rapid la informații și să câștigăm timp, important atât pentru pacienți, cât și pentru personalul medical în luarea deciziilor. Complementar, urmăream să adoptăm un sistem care să simplifice monitorizarea și gestionarea stocurilor de materiale sanitare şi să asigurăm astfel permanent nivelul optim al acestora

Contra:
.

5.0/5

Nota

Ușurința în utilizare
5/5
Funcționalități
5/5
Suport tehnic
5/5
Raport calitate / preț
5/5
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-2 ani

Scris de: A. B.
Reprezentant

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația ASiS ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!