TeamApps ERP reprezintă punctul de convergență al celor patru factori determinanți pentru o afacere de succes: factorul uman, financiar, tehnic și alocarea resurselor.
Această aplicație complexă, bazată pe arhitectura client-server, permite integrarea completă a tuturor proceselelor economice: producție, distribuție, contabilitate, financiar, stocuri, service și mentenanță, logistică, gestiune de proiecte oferind accesibilitate, vizibilitate și consistență informațională în intreaga organizație. Este special concepută pentru a oferi utilizatorilor posibilități nelimitate de management al proiectelor cu scopuri multiple care se desfașoară simultan pe mai multe nivele și care antrenează resurse diversificate.
Iată care sunt avantajale utilizării acestei soluții software de tip ERP:
- suportă un număr nelimitat de firme, filiale sau sucursale
- are suport multilingv
- poate fi operat simultan de un număr nelimitat de utilzatori
- este un sistem integrat
- interfața intuitivă permite ca meniurile sau formele să fie accesate cu ajutorul tastelor sau al mouse-ului
- este un sistem elastic în care se poate porni de la o configuratie minimală, apoi în funcție de necesitățile companiei să se treacă la diversificarea structurilor
- aplicație de planificare și mesaje interne incorporată
- permite importul și exportul datelor dinspre/către alte sisteme
- generator de rapoarte incorporat
- securitate sporită la nivel de câmp
- informația este introdusă în sistem o singură dată într-o bază de date foarte complexă, putând fi folosită ulterior în toate modulele
- permite personalizarea diferitelor elemente
- funcționează pe o structura fiabilă de fișiere
- permite standardizarea datelor la nivel de intreprindere
- Modul financiar contabilitate
- Administrare depozit
- Managementul relației cu clienții
- Managementul resurselor umane
- Managementul stocurilor
- Management de proiect
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Sistem de BI
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Instalare pe calculator - MacOS
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Română
- Engleză
- Nu
- Da, prin standarde
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
Gestiune
- definește din punct de vedere organizatoric unitățile de stocare
- de la gestiunea materiei prime și până la contabilizarea numerică, în unități de stoc, a produselor finite, utilitatea modulului de gestiune este maximă
- de-a lungul lanțului logistic, atât în companiile mici, cât mai ales în cazul marilor retaileri, pot interveni mai multe unități de stocare și depozitare
- tracking corect și o inventariere corespunzatoare și în timp real a stocurilor
- limitarea și chiar eliminarea pierderilor survenite de-a lungul lanțului logistic, precum și într-un control eficient asupra resurselor umane care manipulează stocurile respective
Aprovizionare
- este un instrument de organizare și optimizare a proceselor care țin de aprovizionare în vederea eficientizării stocurilor
- activitatea de aprovizionare este cea care este constantă prin dimensionarea corespunzatoare a stocurilor în cadrul rețelei de vanzare sau distribuție
- lipsa unui astfel de modul poate duce la o dezechilibrare a proceselor de gestiune și de vânzare
Vânzări
- gestionează activități specifice procesului de vânzare a unor produse din cadrul companiei
- procesul de vânzări este în relație de interdependență cu procesul de aprovizionare, cu fluxurile din lanțul logistic, precum și cu activitățile financiar-contabile derivate
- optimizarea comunicării interdepartamentale, în fluidizarea fluxurilor de stoc și a informațiilor contabile, precum și în maximizarea profitului derivat din vanzarea eficientă (determinarea punctelor de vânzare optime și aprovizionarea constantă, în funcție de rapoartele de vânzari generate).
Financiar-Contabil
- asigură controlul evidenței contabile și gestiunea financiară
- funcționalitățile acestui modul vizează automatizarea înregistrării informațiilor financiar-contabile preluate din documentele primare, dar și a datelor preluate din alte aplicații ale TeamApps ERP în vederea realizării evidenței contabile complete, atât la nivel sintetic cât și analitic.
Managementul proiectelor
- are ca obiect proiectele de investiții, proiectele interne sau lucrări efectuate de terți
- permite planificarea, finanțarea și urmărirea executării proiectelor
Logistică
- permite planificarea și gestionarea activităților logistice din procesele de vânzare și distribuție
Producție
- presupune planificarea și urmărirea procesului de producție
- stabilirea necesarului de materiale și materii prime, a timpilor de execuție, precum și a resurselor implicate
- eficientizarea procesului de producție prin limitarea pierderilor de materii prime, în diminuarea timpilor de producție, în dimensionarea corespunzătoare a necesarului de resurse, precum și în planificarea corespunzătoare a proceselor derivate
Parc Auto
- permite gestionarea eficientă a parcului auto din cadrul companiei
- raționalizarea consumului de combustibil prin tracking-ul rutelor
- planificarea și controlul asupra activitatilor derivate: asigurări, vigniete, revizii, inspecții ITP, contabilizarea orelor de utilizare, precum și controlul asupra intervenției cu resursa umană - toate acestea duc la eficientizarea modului de interacțiune cu parcul auto
Comenzi de transport
- eficientizează procesele logisitice și de transport
- asigură tracking-ul rutelor, informațiile de paletizare, controlul gestiunii comenzilor de transport, determinarea timpilor de livrare, iar toate acestea duc la eficientizarea fluxurilor stocurilor
- o bună poziționare pe piață dacă discutăm despre firme de distribuție, curierat, etc.
Managementul contractelor
- asigură o gestiune clarășsi precisă a tot ceea ce ține de derularea contractelor: nomenclator de client/furnizori, discount-uri, termene de execuție și plată
Service
- această componentă a software-ului TeamApps ERP urmărește garanțiile și serviciile post-vânzare
Managementul relației cu clienții - CRM (Customer Relationship Management)
- vine în sprijinul utilizatorilor ca o strategie pentru selecția și menținerea clientilor
Solicită un demo pentru TeamApps - ERP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul TeamApps - ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!