Este o soluție software de tip ERP livrată în cloud cu costul și timpul de implementare al unui sistem contabil.
Are drept rol asigurarea funcțiilor de bază (CRM, vânzări, contabilitate, stocuri, achiziții, etc) și permite accesibilitatea la extensii (Mijloace fixe, gestiunea proiectelor, constructii, MRP, resurse umane, gestiunea documentelor), integrări și personalizări precum raportări și BI (Business Intelligence), personalizare de documente, import/export date și așa mai departe.
Sistemul dedicat IMM-urilor începe de la 250 EUR / lună pentru 10 utilizatori și include toate funcțiile de bază ale sistemului ERP și serviciile SaaS conexe (hosting, backup, monitorizare server).
- Modul financiar contabilitate
- Administrare depozit
- Managementul relației cu clienții
- Managementul resurselor umane
- Managementul stocurilor
- Management de proiect
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- Portal web
- Magazin on-line
- Sistem de BI
- Management producție
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Ubuntu
- MacOS
- CentOS
- Redhat
- Prin browser
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- Permanent (24/7)
- Demo în cadrul unei prezentări
CRM - Customer Relationship Management
Ce este?
Este special creat pentru gestiunea relațiilor cu partenerii de mai multe tipuri ai organziației. Ei pot fi clienți (gestionați pe întregul ciclu de la lead/contact la oportunitate, cotație, încheiere vânzare, la final având un client cu un istoric complet al interacțiunii), pot fi furnizori , precum și utilizatori interni ai sistemului.
Ce pățești?
- Te trezești cu informații precise și în timp real – livrate din toate modulele cu care CRM-ul este nativ integrat pentru performanța organizației tale
- Se va obesrva optimizarea proceselor de comunicare și scăderea duratei de conversie a oportunităților în vânzări
- Obții permanentizarea relației cu clienții – gestionarea istoricului relației cu partenerii, pe mai multe dimensiuni și pe toate etapele derulării acesteia
La ce ajută?
- Importul listelor de leaduri, si/sau introducerea lor manuală în sistem de pe orice mașină
- Segmentarea listelor de leaduri pe baza unor criterii standard sau care pot fi definite funcție de diverse interese ale organizației tale (zonă geografică, cifră de afaceri, profit, rată de creștere, număr de angajați, validare fiscală, etc)
- Administrarea unei game variate de campanii de marketing. Programarea/derularea/monitorizarea rezultatelor, fiind posibil de administrat campaniile de marketing derulate pe diverse canale.
- și absolut toate celelalte chestii pe care trebuie să le poată face un CRM
Vânzări
Ce este?
- Este ceea ce ai nevoie pentru a înțelege, analiza și maximiza vânzările chiar dacă ai succes
- Este ceea ce ai nevoie pentru a înțelege, analiza și repara ceea ce constați că nu merge bine
Ce pățești?
Descoperi legat de vânzările tale:
- unde, ce, cât, cui, cu ce costuri, cu ce profit ai tot vândut
- cine a fost cel mai bun, cine cel mai slab, cine cel mai șmecher, cine merită susținut și cine izolat
- ce mai poate urma, când și unde mai poți crește vânzările
La ce ajută?
- Faci analize care vor duce la optimizarea stocurilor pentru creșterea eficienței procesului de vânzare
- Oferi un instrument de lucru suplu și optim pentru fiecare om de vânzări în așa fel încât să îi poți cere –fundamentat obiectiv- performanțe în creștere
- Îți vei cunoaște mai bine clienții, cu ritmurile, obiceiurile, preferințele lor, ceea ce poate genera personalizarea și automatizarea fluxurilor de vânzare funcție de specificul activitatii
- Administrezi în timp real -update-uri și istoric – o mulțime de date despre clienții tăi pentru a crea politici de discount adaptabile dinamic și persoanlizate
- Poți ține liste de preţuri multiple în lei sau în valută
Achiziții
Ce este?
Vrei nu vrei, destul de des, ești și tu pus în situația să cumperi: produse, servicii, chestii cărora la un moment dat nu le mai poți ține socoteala.
Ce pățești?
Cu modulul de achiziții al rabarburaERP nu vei mai pica de fraier cumpărând lucruri de care nu aveai nevoie sau la prețuri prea mari.
La ce ajută?
- Planifici și execuți toate achizițiile organizației tale legat de proiectele pe care le ai -dacă te ocupi de construcții/producție/servicii- sau legat de cererea și oportunitățile prezente pe piață dacă te ocupi de vânzări
- Prelucrezi instant o sumă de informații și documente interne generate sau necesare modulelor din amonte sau aval pe fluxul tău de activitate
- Poți face economii semnificative în organizația ta și poți crea o cultură a economisirii, utilă și în viață privată a angajaților tăi
- Automatizezi cicluri de aprovizionare, optimizezi perioade de livrare/recepție, controlezi costuri
Stocuri
Ce este?
- Un modul intermediar extrem de util, nativ integrat cu cele din amonte/aval în ceea ce constituie fluxul activităților/proceselor din organizația ta
- Este modulul de management al stocurilor definit de versatilitatea și capacitatea de-a administra -din setări de utilizare- automatizările specifice firmei tale
Ce pățești?
- Stii cât nu ai și știi ce ai în timp real, raportat la ceea ce ai de făcut, fie că te ocupi de construcții, producție, proiecte de servicii sau comerț (on-site și/sau on-line)
- Stii de ce ai ceea ce ai, pentru ce a fost comandat, de către cine din firmă, la ce cost și când se plăteșete, unde/când/cum se livrează
La ce te ajută?
- Vei economisi timp, bani, și spațiu de stocare, și cu siguranță vei vedea că nu-ți lipsește nimic
- O să constați că ai ceva doar atunci când pentru acel ceva este o cerere din cadrul unui proiect sau pentru un client
- Planifici comenzile de aprovizionare strict legate de etapele activităților organizației tale
- Automatizezi fluxul aprovizionării, foarte facil, în cadrul unor procese recurente
Contabil
Ce este?
Este modulul cu care rezolvi un lucru care ai vrea să nu se întâmple prea des (în unele situații chiar deloc): interacțiunea cu STATUL, și competenții lui reprezentanți.
Ce pățești?
- Ai control în timp real pe toate informațiile ce trebuie raportate la stat: cât ai încasat, cât ai cheltuit, cât ai de plată, cât ai de recuperat, și multe altele
- Astfel obligația raportării către stat nu mai e o corvoadă de tip ”hei-rup„ câteva zile pe lună în fiecare lună. Ori de câte ori vrei poți vedea la zi situația TVA de plată/încasat, valoarea impozitului pe profit, sau dimensiunea pierderii, amortizările, și conținutul declarațiilor de depus
La ce te ajută?
- Elimină o importantă sursă de stres pentru multă lume din organizația ta, și mai ales pentru tine
- Poți anticipa din timp cum va decurge relația cu momentele fierbinți ale plăților de efectuat către stat
- Pune rolul departamentului contabil sau al contabilului acolo unde trebuie să fie: verificator și raportor către stat
Financiar
Ce este?
Este vorba despre maximizarea profitului. Cu cât controlezi mai bine fluxurile financiare din organizație cu atât poți lua decizii strategice sau efectua reglaje fine pentru atingerea obiectivului primordial al fiecărei afaceri: cât mai mult profit.
Ce pățești?
- Vezi, analizezi și înțelegi din mai multe perspective ce se întâmplă cu banii companiei tale
- Alertezi încasări cu potențial de întârziere, decizi să creezi provizioane pentru plăți imediate
- Aloci sume pentru viitor, decizi legat de credite și plăți furnizori, și o sumă de alte operații care definesc un manager bine informat
La ce te ajută?
- Este un instrument ce oferă predictibilitate și siguranță operațiunilor financiare zilnice
- Așa te poți relaxa, analiza și decide mai bine legat de ceea ce ai de făcut mai departe
Import/Export Date
Ce este?
În cazul în care, la momentul deciziei instalării în organizația ta a soluției rabarburaERP, existau câteva sisteme diverse de gestiune utilizate, acest modul asigură importul datelor istorice și distribuirea lor acolo unde le e locul de acum înainte.
Ce pățești?
- Îți ordonezi informația pe care până acum o aveai distribuită și utilizată prin intermediul altor sisteme sau doar documente de tip ”excel„
- Îți resetezi și/sau creezi noi baze de date legate de produse, servicii, clienți si parteneri
- Capacitatea de a fi adaptat la orice tip de modificări privind datele (conținut și formă) care trebuie raportate official în diverse sisteme
La ce te ajută?
Pentru aproape orice tip de afacere. Pentru aproape orice tip de sisteme folosite anterior cât și pentru aproape orice tip de informație se va asigura importul în noul sistem unde informația va fi mai ușor de identificat/administrat, rabarburaERP fiind o soluție modulară, dar în care modulele sunt nativ integrate între ele.
Administrare/Drepturi
Ce este?
Este instrumentul care în mod excepțjonal îți dă certitudinea că ești, poate, cel mai important decident din organizație.
Ce pățești?
- Decizi cine ce să facă în sistemul de administrare informatică al firmei
- Acorzi sau restrângi dreptul de a fi al tuturor utilizatorilor sistemului
- Vei ști absolut tot despre obiceiurile de muncă și ritmurile de lucru ale utilizatorilor sistemului
La ce te ajută?
- Setezi drepturile de acces inițiale. Le modifici când și cum vrei, în timp real
- Fiecărui utilizator îi definești foarte clar rolul în organizație: ce module are drept să vadă, ce funcții are dreptul/obligația să aceeseze, ce documente poate să vadă/modifice/descarce
- Orice face oricine în rolul lui de utilizator al rabarburaERP vei știi. Ca un șef de spioni!
La comportamente neobișnuite ale utilizatorilor vei fi alertat să iei măsuri.
MRP/Controlling
Ce este?
Modulul optional MRP (Material Requirements Planning) este o componentă de bază a sistemului integrat rabarburaERP, fiind special conceput pentru firmele cu domeniu de activitate de producție, indiferent de tipul acestora.
Ce pățești?
- Obții control asupra producției tale (materii prime, produse finite, capacitate și incarcare resurse fizice si umane si costuri specifice)
- Ai vizibilitate asupra activitătii tale de producție: știi ce ai de produs, în ce termen și cu ce cost și resurse. Poti să iți achizitionezi materie primă în funcție de necesarul de produs
La ce te ajută?
Este un instrument nativ integrat cu celelalte module ale sistemului ERP de unde își preia sau transfera datele necesare stabilirii costurilor de producție (modul stocuri, modul HR, modul vanzări, modul achiziții, modul mijloace fixe, modul contabilitate) precum și analiza specifică de controlling.
Mijloace Fixe
Asigură managementul mijloacelor fixe:
- punere in funcțiune
- amortizare
- investiție
- re-evaluare
- casare
- mutare dintr-o gestiune în alta
Management de Proiecte
Asigură o acoperire completă a managementului de proeict prin:
- resurse
- activități și sub-activități
- termene
- costuri
Contruction Project Management
Acest modul reprezintă o soluție pentru managementul de proiect specifică firmelor de construcții.
Resurse Umane
Conturează managementul complet al resurselor umane:
- angajați
- contracte și acte aditionale
- pontaj
- salarizare
- declarații lunare
Raportări (BI - Business Intelligence)
Modulul de raportări pentru management cuprinde:
- raportări și analize specific pentru fiecare modul în parte
- posibilități de grupare și filtrare date după diferite criterii
- posibilitate de exportare (csv, xls etc) și integrări cu alte sisteme de tip BI
Solicită un demo pentru rabarburaERP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația rabarburaERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!