Despre aplicație
Pentru angajații care lucrează în producție, logistică, în schimburi multiple, cu sau fără ore suplimentare, în zile de weekend sau de sărbători legale, planificarea devine greoaie iar în cazul unor schimbări inopinate și fără planificarea actualizată la timp, aceste situații devin imposibil de gestionat.
Cum pot rezolva aceste provocări cei din HR Operations la fiecare închidere de lună?
Worktelligent este aplicația necesară companiilor pentru automatizarea și simplificarea procesului de pontaj și a proceselor care derivă din acesta. Pentru clienții noștri am dezvoltat și adaptat în continuu această aplicație cu o întreagă gamă de facilități menite să transforme acest proces complex si dificil într-o experiență ușoară, prietenoasă, integrantă și totodată transparentă în relațiile dintre angajați și management.
Avantaje
- Acuratețe și transparență în procesul de pontaj. Interfață intuitivă, optimizată și ușor de folosit de către angajați.
- Accesul direct al managerilor atât la datele ce cuprind ore de muncă, ore suplimentare, învoiri, libere, concedii de odihnă și medicale, recuperări, cât și la imaginea de ansamblu: calendare, schimburi de lucru, rapoarte.
- Evidențe și procese simplificate în activitatea de închidere de lună pentru departamentul de operațiuni resurse umane.
- Management concedii
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Cloud, SaaS, Web
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
Self-Service angajați
- Formulare foarte simplu de completat de către angajați, librărie configurabilă pentru diverse tipuri de cereri de elemente de pontaj (ore suplimentare, ore lucrate în week-end sau recuperările acestora) cu trimitere imediată spre aprobare către managerul direct. Tipurile de cereri pot fi configurate în funcție de profilul utilizatorului (schimb de lucru, etc.).
- Fluxurile de aprobări se pot particulariza foarte ușor și nu există limită în nivelele de aprobare ce pot fi configurate. Astfel, pentru fiecare etapă de aprobare, aceasta poate fi efectuată fie de toți utilizatorii asociat unui rol cât și de un singur responsabil. De asemenea trecerea de la o etapă de aprobare la următoarea se poate face în funcție de orice informație relevantă existentă în cadrul aplicației (departamente, centre de cost, schimburi de lucru, elemente de pontaj, număr de ore, etc.).
Modul Employee Service Center
- Pentru a veni în ajutorul angajaților în relația cu departamentul HR sau partenerii acestuia/alte servicii externalizate, aceștia pot pune întrebări direct sau adresa cereri de suport cu ajutorul unui modul Employee Service Center.
Calcul complet automatizat
- Aplicația este capabilă să genereze în mod automat toate variațiile posibile de elemente de pontaj: lucrul în schimburi, ore de noapte, ore de weekend, ore de weekend și de noapte, ore de sărbători legale, recuperări de weekend, recuperări de ore suplimentare, recuperări în avans, etc., pe baza datelor de prezenta de la un sistem de card-acces.
- Aplicația are încorporat un sistem configurabil de rotunjire a timpilor de intrare și ieșire ai unui angajat, făcând astfel mai ușoară calculația automată a orelor pontate. De asemenea aplicația poate fi configurată astfel încât să rotunjească un anumit număr de minute (30, 45, 60) lucrate peste normă ca fiind ore suplimentare.
Rapoarte (standard si personalizate, la cerere)
- Rapoarte complete: timpii de prezență versus pontaj (acuratețea respectării orelor de program), raport foaie de pontaj (necesar arhivării), raport pentru calculul salarial, rapoarte cu balanțele orelor de weekend/ suplimentare și recuperările acestora.
- Rapoartele sunt vizibile pentru echipa proprie (în cazul managerilor) și configurabile la nivel de companie/ divizie/ business unit pentru rolurile superioare (departamente HR).
Integrări și import de date
- Avem experiența integrărilor, în aplicația dezvoltată de noi, a unor soluții terțe de management al prezenței/ card-acces și oferim consultanța necesară pentru a realiza și optimiza acest lucru și pentru sistemul dvs.
- Aplicația are integrat un modul de import fișiere Excel prin care puteți sa încărcați tot ceea ce considerați că este relevant și necesar în administrarea și buna funcționare a sistemului (master-data angajați, alte elemente de pontaj, concedii de odihnă/ medicale pe care le gestionați în mod curent în altă aplicație de resurse umane).
Solicită un demo pentru Worktelligent
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Worktelligent completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!