Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Retail?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
TCN Operator este o platformă unificată de software pentru contact center care integrează toate funcțiile critice într-o singură soluție cloud.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
sub o luna
Costuri
de la 100 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!HubSpot CRM – Solutia inteligenta pentru cresterea afacerii tale! Vrei sa ai vizibilitate completa asupra interactiunilor cu clientii si sa iti automatizezi activitatile de marketing, vanzari si suport? HubSpot CRM iti ofera o platforma... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 2.000 €
Dezvoltare platforma magazin online B2B multi-currency, multi-language, multi-site pentru vanzare catre persoane juridice si persoane fizice
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
3-6 luni
Costuri
de la 10.000 €
Soft-Transport este o aplicație de tip ERP specializată pe transport, fiind și un TMS (Transport Management System) foarte dezvoltat și adaptat nevoilor industriei. Aplicația incorporează experiența a peste 30 de ani de transport și... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 550 €
Simple BPM este o aplicatie de business process management, ce permite modelarea organizatiei, executia fluxului si managementul documentelor.
Potrivit pentru
Companie mică
Costuri
de la 1.000 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
In OnBase putem configura aplicatii de Business Low-Code sigure si stabile ce gestioneaza procese si Documente nisate pe nevoi complexe, customizabila exact pentru clienti unde flexibilitatea este esentiala.
Potrivit pentru
Companie mare
Costuri
de la 20.000 €
Organizarea contactelor, comunicării, documentelor, proiectelor și lead-urilor este incredibil de simplă și captivantă. Totul este fair.digital, realizat și găzduit în Germania. Poate fi adaptat și extins (cu cod redus/fără cod) conform... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 500 €
CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Laserfiche iti permite configurarea de procese de Business conform BPMN 2.0 si Management-ul Datelor si Documentelor in Repositories. Platforma se pliaza pe orice fel de flux de Business, si orice fel de structura de Documente.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 700 €
Robot pentru procesarea Extraselor de cont (Plăţi şi încasări), şi introducerea organizată şi sistematică a informaţiilor în sistemele informatice de gestiune (ERP, contabilitate, etc.)
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €