
Ecommerce B2B
- Aplicație recomandată
Ce este comerțul online B2B?
Comerțul online B2B (business-to-business) presupune tranzacții între două entități juridice, pe baza unor condiții comerciale clar stabilite într-un contract.
Soluția noastră de comerț online B2B
Platforma noastră B2B este concepută pentru a facilita și personaliza experiența de achiziție pentru fiecare client. Funcționalitățile noastre includ:
Soluția noastră B2B ajută companiile să-și îmbunătățească relațiile comerciale prin eficiență, flexibilitate și o experiență de cumpărare personalizată:
BENEFICIILE Dynamicweb All-In-One
Performanță de vârf Platforma noastră bazată pe cloud crește sau scade automat pentru a asigura performanțe optime și pentru a vă asigura că rulați întotdeauna cea mai recentă versiune.
Flexibilitate de implementare Implementare cu acceleratorul Ignite, design-uri personalizate folosind șabloane C# Razor sau API-urile REST pentru a crea o implementare headless.
Integrare puternică Framework-ul de integrare oferă un punct de plecare avansat, care include șabloane standard pentru MS Dynamics (NAV, AX, Finance & Operations și Business Central) precum și pentru alte soluții ERP.
Headless și API DynamicWeb este o aplicație API care susține implementarea headless și separarea front-end și back-end prin intermediul API-urilor.
Complexitate simplificata Având instrumentele necesare de comerț electronic într-o singură platformă, se reduce foarte mult complexitatea si se simplifică procesele de afaceri rezultand intr-o scadere a costului total de proprietate.
Extinderea funcționalitatilor API-ul open vă permite să integrați și să vă extindeți cu o varietate de clienți diferiți, inclusiv aplicații web și mobile, precum și microservicii terțe.
Principalele funcționalități pentru eCommerce
White label
Tip distributie
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Mendola Fabrics
Deco Center, membru al grupului Mendola Investment Group fondat în 1994, a început ca o afacere de familie. Prin brandul de referință, Mendola Fabrics, își propune să devină unul dintre jucătorii de top pe piața europeană în următorii 10 ani, oferind game și colecții diferențiate de țesături pentru perdele care să răspundă piețelor locale.
Mendola Fabrics se concentrează pe creativitate, calitate și satisfacția clienților și oferă materiale vibrante, contemporane, cu peste 1000 de modele, lansate de două ori pe an printr-o rețea globală de distribuție. Grupul Mendola, deținut de familia Székely, este dedicat excelenței și unui viitor sustenabil pentru textile.
Provocarea
Compania a realizat că versiunea actuală de Magento nu mai putea ține pasul cu nevoile sale în schimbare, așa că a început să caute noi soluții digitale. Integrarea sistemului ERP, Microsoft NAV, cu site-ul web a fost esențială pentru a permite procesarea eficientă a comenzilor și actualizări în timp real ale stocurilor.
În plus, compania și-a propus să reorganizeze fluxurile interne de lucru pentru a îmbunătăți eficiența și eficacitatea. Abordarea existentă de tip „one-man-show” a dus la diverse blocaje și probleme de responsabilitate și au dorit un flux de lucru mai eficient care să distribuie sarcinile în mod eficient, să încurajeze colaborarea și să promoveze responsabilitatea comună între departamente și indivizi.
Soluția oferită
Compania a găsit soluția perfectă pentru a-și îndeplini cerințele cu soluția Dynamicweb All-in-One care poate fi integrată perfect în sistemul său ERP, MS Dynamics NAV. Această soluție cuprinzătoare a inclus caracteristici cheie precum Managementul Informațiilor despre Produse (PIM), Sistem de Management al Conținutului (CMS), publicarea cataloagelor PDF și integrări cu terțe părți prin feed-uri și API-uri.
Adaptată operațiunilor lor B2B în industria specifică, soluția Dynamicweb All-in-One a fost personalizată pentru a răspunde cerințelor lor unice. Aceste personalizări au permis gestionarea eficientă a produselor folosind modulul PIM și au răspuns nevoilor clienților lor B2B folosind puterea modulului de eCommerce. Colaborarea s-a extins dincolo de lansarea inițială, cu proiecte și dezvoltări continue pentru a asigura optimizarea soluției și alinierea acesteia cu nevoile în evoluție ale afacerii.
Rezultate
După cum au împărtășit partenerii noștri, implementarea soluției a avut un impact semnificativ atât asupra clienților, cât și asupra colegilor, rezultând rezultate pozitive.
Pentru clienți, soluția a adus o gamă de beneficii. Aceștia au experimentat un design mai proaspăt și mai atrăgător, însoțit de o bogăție de informații suplimentare și un număr crescut de imagini, îmbogățindu-le experiența online generală. Întreaga experiență a fost mai captivantă și interactivă, cu noi metode de plată care oferă o mai mare comoditate și flexibilitate.
Soluția a avut, de asemenea, un efect transformator asupra angajaților din cadrul companiei. Aceștia folosesc acum un instrument mai sofisticat care le schimbă activitățile zilnice, permițându-le să își gestioneze eficient sarcinile și introducând posibilitatea de a partaja sarcini specifice și de a le atribui indivizilor sau grupurilor. În plus, anumite procese, cum ar fi crearea de cataloage digitale sau feed-uri de produse, au fost automatizate, eliberând timp și resurse valoroase.
În ceea ce privește cifrele, după implementare, a existat o creștere notabilă de 40% a numărului de comenzi, evidențiind eficacitatea soluției în stimularea creșterii afacerii și captarea angajamentului clienților.
Testimoniale
„Schimbarea este întotdeauna provocatoare, iar noi am lucrat la acest proiect în 2020, când a lovit pandemia COVID-19. După ce ne-am trezit în lockdown, toată lumea a realizat nevoia de a-și îmbunătăți arsenalul digital, iar cererea pentru implementări și dezvoltări a explodat peste noapte. În această perioadă am realizat această implementare. A fost o provocare, dar împreună cu echipa Commergent, am reușit să gestionăm sarcina. Datorită profesionalismului și dedicării lor, am realizat toate etapele propuse și obiectivul final de a avea un site complet nou.” - Tibor Bodi, Manager de Dezvoltare, Deco Center
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Ecommerce B2B completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!