Aplicații software Retail

Soluțiile software dedicate industriei de retail au rolul de a gestiona eficient toate canalele de vânzare (magazine fizice, magazine online – e-commerce), linii de distribuție, furnizori, parteneri. Astfel, activitățile de aprovizionare, optimizare și control al stocurilor, optimizarea prețurilor, gestionarea depozitelor, managementul financiar și contabil și exportul rapoartelor specifice sunt aspecte pe care aplicațiile software de retail le oferă.
Servicii

Odoo ERP

  • Aplicație recomandată

Odoo este soluția ERP completă, dedicată digitalizării oricărui business.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

DMS Sostenia

  • Aplicație recomandată

DMS Sostenia îți oferă o modalitate mai eficientă pentru managementul documentelor și te ajută să reduci și chiar să elimini consumul de hârtie din compania ta.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Roboți Software UiPath

  • Aplicație recomandată

RPA vine de la Robotic Process Automation și reprezintă o tehnologie software care facilitează construirea, implementarea și managementul roboților software capabili să imite activitățile umane, interacționând cu sisteme digitale și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Soft-Transport

  • Aplicație recomandată
5/5 (2 recenzii)

Soft-Transport este o aplicație de tip ERP specializată pe transport, fiind și un TMS (Transport Management System) foarte dezvoltat și adaptat nevoilor industriei. Aplicația incorporează experiența a peste 30 de ani de transport și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 550 €

Soluția xTrack WMS este dedicată gestionării activităților din cadrul depozitelor de mărfuri, distribuție, curierat, 3PL, producție și altele. Este o aplicație care răspunde la toate provocările întâmpinate în sfera lanțurilor de... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Retail?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

xTrack TMS (Transport Management System) este o soluție software de gestionare a activităților de transport: de la planificarea transportului în funcție de anumiți parametri configurabili, până la descărcarea mărfurilor la clienți, pentru... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

DocuWare

  • Aplicație recomandată

Managementul documentelor și automatizarea proceselor de lucru

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 6.000 €

Digital Smart Flow

  • Aplicație recomandată

Soluțiile digitale Smart Flow sunt utilizate în mod obișnuit în sectoarele industriei, întreținerii, calității, serviciilor și asamblării pentru a simplifica operațiunile, a îmbunătăți eficiența și a spori productivitatea generală.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

SSMS

  • Aplicație recomandată

Siskon Smart Manufacturing Suite

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Platforma simplifică gestionarea sustenabilității și reduce complexitatea proceselor de colectare a datelor, raportare și auditare, sprijinind companiile și consultanții să se alinieze cu principalele cadre și reglementări internaționale... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial