Aplicații software Retail

Soluțiile software dedicate industriei de retail au rolul de a gestiona eficient toate canalele de vânzare (magazine fizice, magazine online – e-commerce), linii de distribuție, furnizori, parteneri. Astfel, activitățile de aprovizionare, optimizare și control al stocurilor, optimizarea prețurilor, gestionarea depozitelor, managementul financiar și contabil și exportul rapoartelor specifice sunt aspecte pe care aplicațiile software de retail le oferă.
Servicii

Chatboții sunt roboți care funcționează ca asistenți personali dedicați cliențiilor companiei, salariaților, agenților de vânzări, managerilor de proiect, achizițiilor, angajaților din depozit, dar și top managementului (CFO, CIO sau... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 16.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Un sistem TMS (Transport Management System) reprezintă un set de instrumente digitale care permit gestionarea completă a activității companiilor de transporturi, a caselor de expediții, dar și a companiilor care dețin o flotă proprie sau un... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 40.000 €

SAP ERP si SAP EWM (S/4HANA)

  • Aplicație recomandată

SAP S/4HANA reprezintă cel mai complex sistem software de tip enterprise resource planning (ERP) din suita SAP, care integrează în totalitate procesele unei companii.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Soluția xTrack WMS este dedicată gestionării activităților din cadrul depozitelor de mărfuri, distribuție, curierat, 3PL, producție și altele. Este o aplicație care răspunde la toate provocările întâmpinate în sfera lanțurilor de... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

xTrack TMS (Transport Management System) este o soluție software de gestionare a activităților de transport: de la planificarea transportului în funcție de anumiți parametri configurabili, până la descărcarea mărfurilor la clienți, pentru... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Retail?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

DocuWare

  • Aplicație recomandată

Managementul documentelor și automatizarea proceselor de lucru

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 6.000 €

Digital Smart Flow

  • Aplicație recomandată

Soluțiile digitale Smart Flow sunt utilizate în mod obișnuit în sectoarele industriei, întreținerii, calității, serviciilor și asamblării pentru a simplifica operațiunile, a îmbunătăți eficiența și a spori productivitatea generală.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

SSMS

  • Aplicație recomandată

Siskon Smart Manufacturing Suite

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

monday.com

  • Aplicație recomandată

monday.com este o platforma flexibila all-in-one pentru gestionarea muncii, care ajuta echipele sa colaboreze, sa automatizeze procese, sa gestioneze proiecte, CRM, operatiuni, IT, resurse umane si multe altele, totul intr-un singur loc.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 3.000 €

Ecommerce B2B

  • Aplicație recomandată

Dezvoltare platforma magazin online B2B multi-currency, multi-language, multi-site pentru vanzare catre persoane juridice

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial