Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru HoReCa (Hoteluri și pensiuni)?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Simplificați-vă munca cu Jira Work Management, o platformă intuitivă pentru gestionarea tuturor tipurilor de activități. Planificați proiecte, urmăriți progresul și colaborați eficient cu echipa
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Lucrați împreună mai eficient cu Confluence, o platformă centralizată pentru colaborare și managementul documentelor. Creați, distribuiți și gestionați documente și informații cu ușurință, îmbunătățind productivitatea echipei.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €
Găzduiți, gestionați și colaborați la codul sursă cu Bitbucket, o platformă populară de găzduire Git. Controlul versiunii, gestionarea codului și colaborarea devin simple și eficiente cu Bitbucket.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.000 €
Entersoft Business Suite este o soluție software modernă, integrată, de gestiune economică, care eficientizează procesele de afaceri, îmbunătățește eficiența operațională și ajută la luarea deciziilor în timp real. Soluția este... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 30.000 €
Platforma modernă și inovatoare de managementul documentelor
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie
Costuri
de la 500 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Platformă digitală de gestiune contracte
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
JR AP - accelerează procesarea facturilor prin fluxuri automate de contabilitate
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Platformă digitală de fluxuri HR
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Aplicatie independenta care poate colecta informatiile (prin intermediul documentelor template excel) din sistemele informatice existente pentru a putea realiza rapoartarea SAF-T.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 300 €
Asistent virtual extern (clienţi) sau intern (angajaţi) antrenat cu documente şi informaţii specifice
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 2.500 €