Aplicații software HoReCa (Hoteluri și pensiuni)

Hotelurile și pensiunile au nevoie de soluții software personalizate, care să permită managementul activității hoteliere, dar și creșterea randamentului unităților de cazare. Printr-un program software dedicat, managerii pot administra toate datele dintr-o singură aplicație, pot crește gradul de ocupare și pot avea acces la date financiare în timp real.
Servicii

Simplificați-vă munca cu Jira Work Management, o platformă intuitivă pentru gestionarea tuturor tipurilor de activități. Planificați proiecte, urmăriți progresul și colaborați eficient cu echipa

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Lucrați împreună mai eficient cu Confluence, o platformă centralizată pentru colaborare și managementul documentelor. Creați, distribuiți și gestionați documente și informații cu ușurință, îmbunătățind productivitatea echipei.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Găzduiți, gestionați și colaborați la codul sursă cu Bitbucket, o platformă populară de găzduire Git. Controlul versiunii, gestionarea codului și colaborarea devin simple și eficiente cu Bitbucket.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.000 €

Entersoft Business Suite este o soluție software modernă, integrată, de gestiune economică, care eficientizează procesele de afaceri, îmbunătățește eficiența operațională și ajută la luarea deciziilor în timp real. Soluția este... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30.000 €

PaperOffice

  • Aplicație recomandată

Platforma modernă și inovatoare de managementul documentelor

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 500 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru HoReCa (Hoteluri și pensiuni)?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

JR CRM

  • Aplicație recomandată

Platformă digitală de gestiune contracte

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

JR AP

  • Aplicație recomandată

JR AP - accelerează procesarea facturilor prin fluxuri automate de contabilitate

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

JR HR

  • Aplicație recomandată

Platformă digitală de fluxuri HR

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Aplicatie independenta care poate colecta informatiile (prin intermediul documentelor template excel) din sistemele informatice existente pentru a putea realiza rapoartarea SAF-T.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 300 €

Aura

  • Aplicație recomandată

Asistent virtual extern (clienţi) sau intern (angajaţi) antrenat cu documente şi informaţii specifice

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 2.500 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial