Aplicații software HoReCa (Hoteluri și pensiuni)

Hotelurile și pensiunile au nevoie de soluții software personalizate, care să permită managementul activității hoteliere, dar și creșterea randamentului unităților de cazare. Printr-un program software dedicat, managerii pot administra toate datele dintr-o singură aplicație, pot crește gradul de ocupare și pot avea acces la date financiare în timp real.
Servicii

DocuWare

  • Aplicație recomandată

Managementul documentelor și automatizarea proceselor de lucru

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 6.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Digital Smart Flow

  • Aplicație recomandată

Soluțiile digitale Smart Flow sunt utilizate în mod obișnuit în sectoarele industriei, întreținerii, calității, serviciilor și asamblării pentru a simplifica operațiunile, a îmbunătăți eficiența și a spori productivitatea generală.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

SSMS

  • Aplicație recomandată

Siskon Smart Manufacturing Suite

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

monday.com

  • Aplicație recomandată

monday.com este o platforma flexibila all-in-one pentru gestionarea muncii, care ajuta echipele sa colaboreze, sa automatizeze procese, sa gestioneze proiecte, CRM, operatiuni, IT, resurse umane si multe altele, totul intr-un singur loc.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 3.000 €

SaaS-ESG Copilot Platform-CSRD

  • Aplicație recomandată

Platforma simplifică gestionarea sustenabilității și reduce complexitatea proceselor de colectare a datelor, raportare și auditare, sprijinind companiile și consultanții să se alinieze cu principalele cadre și reglementări internaționale... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru HoReCa (Hoteluri și pensiuni)?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

TCN Operator

  • Aplicație recomandată

TCN Operator este o platformă unificată de software pentru contact center care integrează toate funcțiile critice într-o singură soluție cloud.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 100 €

HubSpot CRM

  • Aplicație recomandată

HubSpot CRM – Solutia inteligenta pentru cresterea afacerii tale! Vrei sa ai vizibilitate completa asupra interactiunilor cu clientii si sa iti automatizezi activitatile de marketing, vanzari si suport? HubSpot CRM iti ofera o platforma... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Ecommerce B2B

  • Aplicație recomandată

Dezvoltare platforma magazin online B2B multi-currency, multi-language, multi-site pentru vanzare catre persoane juridice si persoane fizice

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Soft-Transport

  • Aplicație recomandată
5/5 (2 recenzii)

Soft-Transport este o aplicație de tip ERP specializată pe transport, fiind și un TMS (Transport Management System) foarte dezvoltat și adaptat nevoilor industriei. Aplicația incorporează experiența a peste 30 de ani de transport și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 550 €

Simple BPM

  • Aplicație recomandată
5/5 (2 recenzii)

Simple BPM este o aplicatie de business process management, ce permite modelarea organizatiei, executia fluxului si managementul documentelor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial