Despre Sedona Retail

DINTRE FUNCTIONALITATILE SI AVANTAJELE SEDONA RETAIL:

  • Integrare cu sistemele ANAF eFactura si eTransport.
  • Import automat de facturi Metro Cash & Carry ceea ce reduce la doar cateva secunde timpul necesar intocmirii de NIR-uri.
  • Toate documentele de contabilitate primară: registru de casa, jurnale cumparari/vanzari, fisa de magazie, fisa de inventariere, s.a.
  • Conectare la gama completa de echipamente, precum terminale de plata, cantare cu etichetare, imprimanta de etichete, terminale de inventariere, afisaje client, etc.
  • Incasare facturi utilitati (prin intermediul operatorului Casier Total).
  • Vanzare roviniete (prin intermediul operatorului Casier Total).
  • Vanzare cartele prepay (prin intermediul operatorului Casier Total).
  • Vanzare carduri PaySafe (prin intermediul operatorului Casier Total).
  • Conectare la magazin online, dezvoltat de Sedona sau de alt furnizor.
  • Integrare cu programe de contabilitate, precum Saga C, WinMentor, altele.
  • Integrare cu programe ERP, precum Senior ERP, Microsoft Dynamics, SAP, altele.
  • Conectare eMag. La comanda si cu alte markplace-uri.
  • Dashboard cu reprezentare grafica a celor mai importante rapoarte.
  • Tiparire etichete de raft si etichete pentru produse, pe imprimante desktop A4 sau pe imprimante de etichete.
  • Inventariere cu terminal mobil sau cititor coduri.
  • Gestiuni multiple, cu transfer de stocuri intre gestiuni sau intre puncte de lucru.
  • Alarme stoc minim si epuizare stoc.
  • Retur produse, cu selectarea unui anumit produs de pe bon sau a intregului bon.
  • Efectuare monetar, atat din Front-office cat si din Back-office
  • Carduri de fidelitate, gift card-uri si alte functionalitati de fidelizare clienti.
  • Rapoarte pe mobil cu ajutorul aplicatiei Gratuite Sedona Eye.
  • Centralizare rapoarte din mai multe magazine cu aplicatia web optionala Sedona BI.
  • Functie de « bon in asteptare » ce permite deschiderea mai multor bonuri in paralel pentru fluidizarea cozii.
  • Personalizare formate de etichete, facturi, avize si alte documente.
  • Tiparire facturi si cupoane de reducere la imprimanta fiscala sau la imprimante dedicate.
  • Interfete de vanzare intuitive, optimizate pentru viteza crescuta de raspuns.
  • Interfata optionala pentru self-checkout.
  • Back-up automat al bazei de date in serverul Sedona - serviciu tarifat suplimentar.

Specialistii Sedona stiu cat de important este suportul pentru un program de gestiune. De aceea, sunt alaturi de dumneavoastra atunci cand aveti cea mai mare nevoie, oferind in prima luna de la instalare asistenta remote Gratuita. Ulterior puteti alege un contract de asistenta avantajos, pentru linistea functionarii magazinului fara intreruperi.        

          

SISTEM DE OPERARE COMPATIBIL SI BAZA DE DATE:

  • Programul Sedona Retail este impartit in modul front-office si modul back-office, ce se pot instala pe acelasi computer sau in retea. Ambele module functioneaza cu sistemul de operare Windows. In curand: disponibil pentru Linux, MacOS, iOS, Android.
  • Optional, pentru operatiunile de vanzare se poate folosi aplicatia Sedona POS ce functioneaza pe tablete si telefoane AndroidSedona POS se poate instala in locul modulului front-office sau in paralel. Pentru operatiunile de gestiune si administrare este necesara instalarea modulului back-office pe un computer Windows.
  • Baza de date este SQL Express si se instaleaza pe un computer Windows. Optional, baza de date poate fi gazduita in server cloud Sedona, in baza unui abonament.
  • Back-up bazei de date se poate face automat in serverul Sedona, inclusiv pentru clientii fara contract de asistenta. 

Sedona Retail - Pentru un magazin mai eficient incepand de AZI!

  

PRETUL INCLUDE:

  • 1 licenta modul front-office + 2 licente modul back-office.
  • Functionalitati complete de vanzare si gestiune, cu exceptia aplicatiilor optionale Sedona Inventory si Sedona BI, precum si a modulului de conectare terminale de plata.
  • Aplicatie pentru rapoarte Sedona Eye, ce cuprinde un set de rapoarte standard. Optional se pot comanda rapoarte personalizate. In cazul lanturilor de magazine se poate achizitiona aplicatia centralizatoare Sedona BI.
  • Instalare de la distanta. Optional, se poate comanda instalare la sediul clientului.
  • Asistenta gratuita remote 30 de zile.
  • Personalizare format etichete in primele 30 de zile, iar ulterior in baza contractului de asistenta. 

      

Stabileste acum o prezentare gratuita, telefonica sau la sediul tau, apeland 021-3278727.