Activitatea din recepții este definitorie pentru industrii precum: horeca sau medical. Utilitatea soluțiilor software care creează medii eficiente de gestionare a clienților este evidentă, încurajând apariția conceptului de recepție virtuală.
Ce este o recepție virtuală? Module și funcționalități
Fie că este vorba despre o clinică, un spital sau o unitate de cazare (hotel, pensiune), activitea din recepție se poate digitaliza prin:
- Efectuarea programărilor sau rezervărilor
- Sistem de preluare a apelurilor telefonice disponibil 24/7
- Integrare cu alte platforme prin care se pot efectua programări sau rezervări
- Sistem de confirmare a programărilor
- Preluarea și managementul pacienților/clienților
- Sistem de reminder a programărilor
- Monitorizarea gradului de încărcare/ocupare
- Sistem de raportare în timp real
- Sistem de fidelizare
- Managementul documentelor (sisteme software de tip OCR, acorduri de confidențialitate/prelucrarea datelor sau documente specifice domeniului de activitate)
- Semnătură electronică
- Evidența financiară (încasări, status performanță).
De ce scad costurile gestionării unei recepții prin implementarea aplicațiilor software potrivite?
- Digitalizarea recepțiilor poate aduce:
- Creșterea eficienței interne
- Personal redus
- Scăderea erorilor umane (completarea inexactă a datelor, dosare incomplete, informații care nu sunt comunicate corect sau sunt omise etc.)
- Creșterea numărului de pacienți gestionați într-o unitate de timp
- Creșterea satisfacției clienților
Cât costă o aplicație pentru managementul recepțiilor?
În funcție de funcționalitățile alese și de obiectivele de utilizare, costurile pentru achiziționarea soluțiilor dedicate recepțiilor pornesc de la 20 de euro/utilizator/lună.
Ai nevoie de o soluție software dedicată digitalităzii recepției? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]