eCommerce B2C

  • Aplicație recomandată

Despre eCommerce B2C

Componentele principale ale soluției Commergent

  1. Catalog detaliat de produse
  2. Descrieri tehnice, imagini de înalță rezoluție, specificații complete și recenzii.
  3. Plăți online securizate
  4. Integrare cu gateway-uri de plată (PayU, Netopia etc.) conform standardelor PCI-DSS.
  5. Logistică eficientă
  6. Generare automată de AWB și integrare cu servicii de curierat pentru urmărirea coletelor în timp real.
  7. Sincronizare bidirecțională
  8. Sincronizare a stocurilor, prețurilor și comenzilor între platforma B2B/B2C și ERP prin API-uri personalizate.
  9. Automatizare procese
  10. Generare facturi, verificare stocuri și gestionare comenzi pentru ambele platforme.
  11. Mediu de testare
  12. Validarea fluxurilor de lucru înainte de lansarea în producție.


Integrarea cu ERP-ul depinde de procesele suportate de soluția ERP.


Beneficiile Commergent

  1. Lansare rapidă
  2. Șabloanele standard intuitive, cu funcționalitate de editor vizual, permit o lansare mai rapidă a proiectului online.
  3. Crearea de conținut este rapidă și intuitivă, atât pentru designeri, cât și pentru editori.
  4. Mobile First
  5. Afișare responsive, scalabilă și consistentă pe toate browserele relevante.
  6. Concentrare pe crearea de conținut convingător fără grija afișării pe diverse dispozitive.
  7. Performanță excelentă și SEO încorporat
  8. Commergent Ignite este pe deplin compatibil cu Google Lighthouse, asigurând performanțe excelente.
  9. Optimizarea SEO încorporată facilitează accesul publicului la conținut și produse.
  10. Independență
  11. Utilizatorii finali pot prelua controlul fără a avea nevoie de asistență IT sau dezvoltatori pentru modificări.
  12. Ignite oferă module de design predefinite și widget-uri pentru lansarea și optimizarea site-urilor web și magazinelor online.
  13. Editare vizuală prin sistemul de drag & drop și publicare rapidă pe canalele dorite.


Commergent ERP Integration

  1. Cadrul de integrare deschis al DynamicWeb oferă un punct de plecare avansat pentru integrarea comerțului electronic cu sisteme ERP precum:
  2. MS Dynamics (NAV, AX, Finance & Operations, Business Central)
  3. ERP-uri SAP
  4. ERP-uri locale
  5. Permite conexiuni în timp real cu soluția ERP, facilitând obținerea de prețuri și cotații personalizate pentru fiecare client.
  6. Posibilitatea implementării unui sistem self-service disponibil 24/7, pentru activități de la plasarea comenzilor până la gestionarea retururilor.