Aplicații software HoReCa (Hoteluri și pensiuni)

Hotelurile și pensiunile au nevoie de soluții software personalizate, care să permită managementul activității hoteliere, dar și creșterea randamentului unităților de cazare. Printr-un program software dedicat, managerii pot administra toate datele dintr-o singură aplicație, pot crește gradul de ocupare și pot avea acces la date financiare în timp real.
Servicii

OnBase by Hyland

  • Aplicație recomandată

In OnBase putem configura aplicatii de Business Low-Code sigure si stabile ce gestioneaza procese si Documente nisate pe nevoi complexe, customizabila exact pentru clienti unde flexibilitatea este esentiala.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

xTrack TMS (Transport Management System) este o soluție software de gestionare a activităților de transport: de la planificarea transportului în funcție de anumiți parametri configurabili, până la descărcarea mărfurilor la clienți, pentru... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Laserfiche

  • Aplicație recomandată

Laserfiche iti permite configurarea de procese de Business conform BPMN 2.0 si Management-ul Datelor si Documentelor in Repositories. Platforma se pliaza pe orice fel de flux de Business, si orice fel de structura de Documente.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 700 €

Simple BPM

  • Aplicație recomandată
5/5 (2 recenzii)

Simple BPM este o aplicatie de business process management, ce permite modelarea organizatiei, executia fluxului si managementul documentelor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Soft-Transport

  • Aplicație recomandată
5/5 (2 recenzii)

Soft-Transport este o aplicație de tip ERP specializată pe transport, fiind și un TMS (Transport Management System) foarte dezvoltat și adaptat nevoilor industriei. Aplicația incorporează experiența a peste 30 de ani de transport și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 550 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru HoReCa (Hoteluri și pensiuni)?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

SmartWe

  • Aplicație recomandată

Organizarea contactelor, comunicării, documentelor, proiectelor și lead-urilor este incredibil de simplă și captivantă. Totul este fair.digital, realizat și găzduit în Germania. Poate fi adaptat și extins (cu cod redus/fără cod) conform... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 500 €

CAS CRM / CAS genesisWorld

  • Aplicație recomandată

CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Procesarea extraselor de cont

  • Aplicație recomandată

Robot pentru procesarea Extraselor de cont (Plăţi şi încasări), şi introducerea organizată şi sistematică a informaţiilor în sistemele informatice de gestiune (ERP, contabilitate, etc.)

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Jira Service Management (anterior Jira Service Desk) este o soluție software care vă ajută să transformați cererile IT într-un flux de lucru eficient. Echipele pot gestiona solicitările clienților și angajaților, urmărind progresul și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Gestionați eficient proiectele software cu Jira Software, o platformă robustă pentru dezvoltare agilă. Planificați sprinturi, urmăriți progresul și livrați software de calitate cu ajutorul instrumentelor Kanban și Scrum.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial