Aplicații software HoReCa (Hoteluri și pensiuni)

Hotelurile și pensiunile au nevoie de soluții software personalizate, care să permită managementul activității hoteliere, dar și creșterea randamentului unităților de cazare. Printr-un program software dedicat, managerii pot administra toate datele dintr-o singură aplicație, pot crește gradul de ocupare și pot avea acces la date financiare în timp real.
Servicii

CAS CRM / CAS genesisWorld

  • Aplicație recomandată

CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM (WMS)

  • Aplicație recomandată

Cu sistemul WMS oferit de Soft Net Consulting gestiunea depozitului și a stocurilor nu a fost nicicând mai facilă. Soluțiile noastre te ajută să utilizezi spațiul din depozit mai inteligent, să automatizezi operațiunile de picking și să... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

Managementul Resurselor Umane - Oferă transparența completă managementului resurselor umane - Gestionează obiectiv performanța angajaților și ajută-i să își atingă potențialul prin evaluarea competențelor, aptitudinilor și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Chatboții sunt roboți care funcționează ca asistenți personali dedicați cliențiilor companiei, salariaților, agenților de vânzări, managerilor de proiect, achizițiilor, angajaților din depozit, dar și top managementului (CFO, CIO sau... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 16.000 €

Un sistem TMS (Transport Management System) reprezintă un set de instrumente digitale care permit gestionarea completă a activității companiilor de transporturi, a caselor de expediții, dar și a companiilor care dețin o flotă proprie sau un... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 40.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru HoReCa (Hoteluri și pensiuni)?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

ASiS ERP

  • Aplicație recomandată
4/5 (6 recenzii)

ERP este un acronim pentru Enterprise Resource Planning. Pentru a putea furniza o definitie corecta a unui sistem ERP, ganditi-va mai intai la toate procesele care sunt esentiale pentru a conduce o afacere, incluzand contabilitatea, resursele umane,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 40.000 €

5/5 (1 recenzie)

Credify SaaS este o aplicație software de tip Software as a Service care ajută Instituțiile Financiare Nebancare (IFN) sau Casele de Ajutor Reciproc (CAR) să gestioneze activitatea de generare de lead-uri (credite).

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Aplicația software este 100% creată special pentru a crește eficiența și productivitatea companiilor și studiourilor de proiectare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Creată 100% pentru digitalizarea eficientă a ștrandurilor, piscinelor și spațiilor de agrement, aplicația software este un instrument software ce permite personalizarea funcționalităților tehnice pentru orice tip de complex.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

ELO eFactura este o solutie aparuta in contextul modificarilor legislative introduse de ANAF, special conceputa pentru a usura procesul de aprobare si verificare a facturilor incarcate in Spatiul Public Virtual al sistemului national RO e-Factura... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial