Digitalizarea în Horeca – ce tipuri de aplicații sunt recomandate restaurantelor, pensiunilor și hotelurilor?

02 iunie 2020

Conform celor mai noi previziuni oferite de Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România, 10% dintre restaurante se vor închide, ca urmare a efectelor provocate de pandemia din acest an. 

Digitalizarea în Horeca – ce tipuri de aplicații sunt recomandate restaurantelor, pensiunilor și hotelurilor?

Mai exact, aproximativ 5000 de puncte de servire nu vor putea trece de provocarea adusă de contextul actual și nici nu pot susține activitatea în continuare pe termen scurt și mediu. Din păcate, pierderile pot fi, însă, și mai mari, dacă restaurantele ce vor continua să servească publicul nu își vor eficientiza la maxim resursele, stocurile, rezervările și interacțiunile cu cei mai fideli dintre clienți.

Iată cum poate ajuta digitalizarea industria Horeca!

Aplicațiile software dedicate segmentului de business ce vizează pensiunile, hotelurile sau restaurantele sunt, din acest moment vitale. Pierderile substanțiale provocate de reducerea numărului de mese din restaurante, pentru păstrarea normelor de distanțare socială, investițiile suplimentare în produse de igienizare sau de creare a unor medii propice clienților trebuie să fie recuperate treptat din alte sectoare, definite de termeni precum eficiență și monitorizare.

Care sunt aplicațiile software recomandate industriei Horeca?

  • Aplicație software dedicată rezervărilor

În perioada post pandemică, autoritățile au introdus obligativitatea ca orice client al unui restaurant să aibă o rezervare confirmată înainte de a beneficia de servicii. Astfel, o aplicație software/mobile dedicată, care să respecte normele GDPR și care să fie prietenoasă și facil de utilizat poate crește eficiența activității de management a clienților, oferind acces la statistici și date relevante (exemplu: zile și ore cu dinamică mare).

  • Managementul stocurilor

Pentru menținerea profitabilității afacerii, este important ca orice restaurant, cafenea sau bar să aibă o aplicație dedicată managementui stocurilor. Acesta va oferi acces la date de tip inventariere, notificarea volumelor, planificarea necesarului de materie primă pe o unitate de timp sau pentru un tip de produs, setarea termenelor de valabilitate pentru produse și setarea unor alerte în momentul expirării acestora.

  • Managementul vânzărilor

Cele mai importante funcționalități ale modului de vânzări pot include:

  • posibilitatea vizualizării vânzărilor în funcție de utilizator, pe o anumită perioadă de timp sau pe secțiuni ale locației;
  • acces la istoricul tuturor vânzărilor întreprinse;
  • posibilitatea realizării unui cashflow
Ai nevoie de o aplicație software? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]! 

Pentru un grad mai mare de disponibilitate, aplicațiile pentru restaurante pot fi integrare dispozitivelor mobilecare să permită, în funcție de nivelul de acces:

  • Ospătarilor: preluarea comenzilor pe telefoane sau tablete, înregistrarea în sistem fiind realizată prin intermediul unui cont și a unei parole individuale.
  • Administratorilor: urmărirea, în timp real, a fluxului de activități;
  • Managerilor: monitorizarea performanțelor fiecărui angajat și a îndeplinirii obiectivelor propuse (de profit).

În cazul în care restaurantul face parte dintr-un complex turistic, există posibilitatea conectării aplicației cu alte unități și trimiterea automată a notei de plată în contul camerei unde este cazat clientul. În același context, datele privind vânzările efectuate la nivelul restaurantului pot fi transmise către departamentul de contabilitate, la nivel general, al complexului.

Modul front office

  • Preluarea comenzilor, introducerea acestora în sistem și posibilitatea modificării celor existente;
  • Transmiterea comenzilor de la ospătari, la barman sau/și bucătar, în timp real, atunci când aceasta este introdusă în sistem;
  • Transferul informațiilor despre statusul comenzii de la barman și/sau bucătar, către ospătari, în funcție de formate pre-stabilite (culori, butoane, text);
  • Posibilitatea vizualizării stocurilor, în momentul introducerii comenzii;
  • Tipărirea automată a notei de plată și a bonului fiscal;
  • Posibilitatea introducerii unei rezervări, dar și a verificării disponibilității în timp real, a numărului de locuri libere din local;
  • Emiterea și gestionarea ușoară a facturilor.

 

Ai nevoie de o aplicație software? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]! 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate

Software complet pentru fron-office si back-office pentru agentii de turism, unitati de cazare si unitati HoReCa.

Descoperă aplicația arrow_forward

SmartCash Retail Management System este singura platforma software românească, ce poate fi utilizată pentru managementul oricărui format comercial, indiferent de complexitate, de la magazine sau cafenele până la hypermarket-uri sau...

Descoperă aplicația arrow_forward

Tool pentru managementul campaniilor de marketing.

Descoperă aplicația arrow_forward

Aplicatie web based, care ruleaza intr-o arhitectura client-server folosind tehnologii world wide web, customizabila conform cerintelor clientilor.Acopera partea de :- date pasaportale- programari - fise- financiar-...

Descoperă aplicația arrow_forward

Sedona Retail este unul din cele mai populare programe de gestiune din Romania, acoperind integral nevoile magazinelor alimentare si nealimentare: • Conectarea tuturor echipamentelor, inclusiv cantare cu etichetare, terminale de plata, terminale...

Descoperă aplicația arrow_forward

Unity Booking este solutia optima pentru gestionarea facila a rez

Descoperă aplicația arrow_forward

Articole IT&C similare
Softlead

Cum a reușit producătorul român CESAROM să vândă mai mult cu ajutorul unei soluții web bazată pe realitate augmentată?

Lasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului CESAROM și unicul producător local de plăci ceramice, anunță lansarea ARdesigner, o aplicație web bazată pe tehnologia realității augmentate. Aceasta funcționează pe conceptul unei „cabine de probă” virtuale, unde utilizatorii au posibilitatea de a vizualiza gresia și faianța CESAROM în propria...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

84.4% dintre companiile de producție au în plan digitalizarea în următoarele 18 luni

Softlead, singura platformă B2B de tip marketplace care ajută companiile să aleagă aplicația software potrivită pe baza ADN-ului digital, anunță lansarea unui studiu de piață ce indică apetitul companiilor de producție din România pentru achiziții IT.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Live Shopping, Direct-to-Consumer și comerțul conversațional, printre cele mai importante tendințe în e-commerce în 2022

Potrivit Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, cele mai importante tendințe tehnologice din industria de e-commerce în 2022 vor include sesiunile de live-shopping, modelul de vânzare direct către consumatorul final (D2C) și comerțul conversațional....

Citește articolul arrow_forward