Digitalizarea în Horeca – ce tipuri de aplicații sunt recomandate restaurantelor, pensiunilor și hotelurilor?

02 iunie 2020

Conform celor mai noi previziuni oferite de Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România, 10% dintre restaurante se vor închide, ca urmare a efectelor provocate de pandemia din acest an. 

Digitalizarea în Horeca – ce tipuri de aplicații sunt recomandate restaurantelor, pensiunilor și hotelurilor?

Mai exact, aproximativ 5000 de puncte de servire nu vor putea trece de provocarea adusă de contextul actual și nici nu pot susține activitatea în continuare pe termen scurt și mediu. Din păcate, pierderile pot fi, însă, și mai mari, dacă restaurantele ce vor continua să servească publicul nu își vor eficientiza la maxim resursele, stocurile, rezervările și interacțiunile cu cei mai fideli dintre clienți.

Iată cum poate ajuta digitalizarea industria Horeca!

Aplicațiile software dedicate segmentului de business ce vizează pensiunile, hotelurile sau restaurantele sunt, din acest moment vitale. Pierderile substanțiale provocate de reducerea numărului de mese din restaurante, pentru păstrarea normelor de distanțare socială, investițiile suplimentare în produse de igienizare sau de creare a unor medii propice clienților trebuie să fie recuperate treptat din alte sectoare, definite de termeni precum eficiență și monitorizare.

Care sunt aplicațiile software recomandate industriei Horeca?

  • Aplicație software dedicată rezervărilor

În perioada post pandemică, autoritățile au introdus obligativitatea ca orice client al unui restaurant să aibă o rezervare confirmată înainte de a beneficia de servicii. Astfel, o aplicație software/mobile dedicată, care să respecte normele GDPR și care să fie prietenoasă și facil de utilizat poate crește eficiența activității de management a clienților, oferind acces la statistici și date relevante (exemplu: zile și ore cu dinamică mare).

  • Managementul stocurilor

Pentru menținerea profitabilității afacerii, este important ca orice restaurant, cafenea sau bar să aibă o aplicație dedicată managementui stocurilor. Acesta va oferi acces la date de tip inventariere, notificarea volumelor, planificarea necesarului de materie primă pe o unitate de timp sau pentru un tip de produs, setarea termenelor de valabilitate pentru produse și setarea unor alerte în momentul expirării acestora.

  • Managementul vânzărilor

Cele mai importante funcționalități ale modului de vânzări pot include:

  • posibilitatea vizualizării vânzărilor în funcție de utilizator, pe o anumită perioadă de timp sau pe secțiuni ale locației;
  • acces la istoricul tuturor vânzărilor întreprinse;
  • posibilitatea realizării unui cashflow
Ai nevoie de o aplicație software? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]! 

Pentru un grad mai mare de disponibilitate, aplicațiile pentru restaurante pot fi integrare dispozitivelor mobilecare să permită, în funcție de nivelul de acces:

  • Ospătarilor: preluarea comenzilor pe telefoane sau tablete, înregistrarea în sistem fiind realizată prin intermediul unui cont și a unei parole individuale.
  • Administratorilor: urmărirea, în timp real, a fluxului de activități;
  • Managerilor: monitorizarea performanțelor fiecărui angajat și a îndeplinirii obiectivelor propuse (de profit).

În cazul în care restaurantul face parte dintr-un complex turistic, există posibilitatea conectării aplicației cu alte unități și trimiterea automată a notei de plată în contul camerei unde este cazat clientul. În același context, datele privind vânzările efectuate la nivelul restaurantului pot fi transmise către departamentul de contabilitate, la nivel general, al complexului.

Modul front office

  • Preluarea comenzilor, introducerea acestora în sistem și posibilitatea modificării celor existente;
  • Transmiterea comenzilor de la ospătari, la barman sau/și bucătar, în timp real, atunci când aceasta este introdusă în sistem;
  • Transferul informațiilor despre statusul comenzii de la barman și/sau bucătar, către ospătari, în funcție de formate pre-stabilite (culori, butoane, text);
  • Posibilitatea vizualizării stocurilor, în momentul introducerii comenzii;
  • Tipărirea automată a notei de plată și a bonului fiscal;
  • Posibilitatea introducerii unei rezervări, dar și a verificării disponibilității în timp real, a numărului de locuri libere din local;
  • Emiterea și gestionarea ușoară a facturilor.

 

Ai nevoie de o aplicație software? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]! 
Aplicații software recomandate

Tool pentru managementul campaniilor de marketing.

Citește tot arrow_forward

Aplicatie web based, care ruleaza intr-o arhitectura client-server folosind tehnologii world wide web, customizabila conform cerintelor clientilor.Acopera partea de :- date pasaportale- programari - fise- financiar- rapoarte...

Citește tot arrow_forward

Software complet pentru gestiunea restaurantului, cafenelei sau pub-ului

Citește tot arrow_forward

Software de gestiune hoteliera cu care castigi timp, bani si clienti fericiti

Citește tot arrow_forward

Sedona Retail este unul din cele mai populare programe de gestiune din Romania, acoperind integral nevoile magazinelor alimentare si nealimentare: • Conectarea tuturor echipamentelor, inclusiv cantare cu etichetare, terminale de plata, terminale d...

Citește tot arrow_forward

Unity Booking este solutia optima pentru gestionarea facila a rez

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Omniconvert lansează soluția de machine-learning Adapt pentru magazinele online

Echipa Omniconvert lansează în faza beta, soluția de machine-learning Adapt pentru magazinele de comerț electronic. Tehnologia își propune creșterea vânzărilor online a acestora prin îmbunătățirea modului în care acestea interacționează cu vizitatorii.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Șase din zece businessuri au suferit o breșă de securitate în ultimii trei ani

Circa șase din zece companii au suferit o breșă de securitate informatică în ultimii trei ani, iar o treime dintre specialiștii în securitate IT care nu au avut de-a face cu incidente spun că e foarte probabil să fie victime fără să știe asta, arată un studiu global al Bitdefender. Ponderea companiilor care s-au confruntat cu incidente în primele șase luni din 2019 e...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Studiul „Hei, Alexa!” confirmă: 95% dintre consumatori generației Y sunt reticenți în a avea o experiență la cumpărături asistată de roboți

Studiul realizat la nivel global evidențiază clivajul imens dintre retaileri și consumatorii generației Y și oferă concluzii interesante despre rolul noilor tehnologii în experiența la cumpărături

Citește articolul arrow_forward