Digitalizarea în Horeca – ce tipuri de aplicații sunt recomandate restaurantelor, pensiunilor și hotelurilor?

02 Jun 2020

Conform celor mai noi previziuni oferite de Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România, 10% dintre restaurante se vor închide, ca urmare a efectelor provocate de pandemia din acest an. 

Digitalizarea în Horeca – ce tipuri de aplicații sunt recomandate restaurantelor, pensiunilor și hotelurilor?

Mai exact, aproximativ 5000 de puncte de servire nu vor putea trece de provocarea adusă de contextul actual și nici nu pot susține activitatea în continuare pe termen scurt și mediu. Din păcate, pierderile pot fi, însă, și mai mari, dacă restaurantele ce vor continua să servească publicul nu își vor eficientiza la maxim resursele, stocurile, rezervările și interacțiunile cu cei mai fideli dintre clienți.

Iată cum poate ajuta digitalizarea industria Horeca!

Aplicațiile software dedicate segmentului de business ce vizează pensiunile, hotelurile sau restaurantele sunt, din acest moment vitale. Pierderile substanțiale provocate de reducerea numărului de mese din restaurante, pentru păstrarea normelor de distanțare socială, investițiile suplimentare în produse de igienizare sau de creare a unor medii propice clienților trebuie să fie recuperate treptat din alte sectoare, definite de termeni precum eficiență și monitorizare.

Care sunt aplicațiile software recomandate industriei Horeca?

În perioada post pandemică, autoritățile au introdus obligativitatea ca orice client al unui restaurant să aibă o rezervare confirmată înainte de a beneficia de servicii. Astfel, o aplicație software/mobile dedicată, care să respecte normele GDPR și care să fie prietenoasă și facil de utilizat poate crește eficiența activității de management a clienților, oferind acces la statistici și date relevante (exemplu: zile și ore cu dinamică mare).

Pentru menținerea profitabilității afacerii, este important ca orice restaurant, cafenea sau bar să aibă o aplicație dedicată managementui stocurilor. Acesta va oferi acces la date de tip inventariere, notificarea volumelor, planificarea necesarului de materie primă pe o unitate de timp sau pentru un tip de produs, setarea termenelor de valabilitate pentru produse și setarea unor alerte în momentul expirării acestora.

Cele mai importante funcționalități ale modului de vânzări pot include:

Ai nevoie de o aplicație software? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]! 

Pentru un grad mai mare de disponibilitate, aplicațiile pentru restaurante pot fi integrare dispozitivelor mobilecare să permită, în funcție de nivelul de acces:

În cazul în care restaurantul face parte dintr-un complex turistic, există posibilitatea conectării aplicației cu alte unități și trimiterea automată a notei de plată în contul camerei unde este cazat clientul. În același context, datele privind vânzările efectuate la nivelul restaurantului pot fi transmise către departamentul de contabilitate, la nivel general, al complexului.

Modul front office

 

Ai nevoie de o aplicație software? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]! 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul