Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru HoReCa (Hoteluri și pensiuni)?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Desfășoară cu ușurință o licitație în direct pentru a cumpăra sau vinde bunuri și servicii, creând un mediu competitiv care va spori puterea de negociere a companiei cu furnizorii și va genera cel mai bun rezultat posibil. Oferă... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 1 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Analizăm procesele de afaceri și identificăm cea mai optimă modalitate de a le automatiza, integra sau migra, incluzând actorii cheie ai afacerii dvs. în proces și oferindu-le sprijin pentru a avea o colaborare benefică.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 2.000 €
CRM pentru integrarea comenzilor, a interacțiunilor cu clienții și a datelor de producție.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 2.000 €
Platforma E-Servicii creează legătura între beneficiari și personalul organizației, funcționând ca un registru electronic pentru e-guvernare și ca un sistem de ticketing pentru suport de clienți.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 2.000 €
SAP Business One este solutia software de tip Enterprise Resource Planning (ERP) a SAP AG, special conceputa pentru companii mici si mijlocii si pentru afacerile lor in dezvoltare. Aplicatia integreaza toate procesele de busi
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Oferim companiilor posibilitatea de a interacționa cu clienții, folosind o singură aplicație pentru toate canalele de comunicare, inclusiv servicii de voce, e-mail, SMS, web chat integrat pe site, Facebook Manager, WhatsApp sau Instagram.... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 40 €
Crosspoint WMS este o soluţie software personalizată SCM (Supply Chain Management), care urmărește și optimizează operațiunile desfașurate într-un depozit, trasabilitatea mărfurilor și acoperă toate domeniile conexe.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 25.000 €
Prin implementarea QlikView, obții date importante pentru afacerea ta: KPI Financiari, Rapoarte contabile, Bilanț, Profit & Pierdere, CashFlow, Scadențar/Bugete. Informațiile stocate în bazele tale de date sunt o “mină de aur&rd
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare
Simple BPM este o aplicatie de business process management, ce permite modelarea organizatiei, executia fluxului si managementul documentelor.
Potrivit pentru
Companie mică
Costuri
de la 1.000 €
Sage X3 - Preia controlul asupra întregii companii, de la lanțul de aprovizionare la vânzări, cu Sage X3. O soluție dedicată companiilor care caută mai multă eficiență, flexibilitate și o viziune mai bună.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 30.000 €