Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

Eliminati Mail-ul pentru Procesele Interne de Achizitii, Bugetare, Contractare si Facturare si Puneti Toate Datele si Documentele la un Loc

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 50 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Qdesk este o platforma integrata de solutii adaptative oricarui tip de proces de afaceri

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Soluția ERP completă pentru întreprinderi

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.000 €

Sales Cloud este o aplicație bazată pe cloud concepută pentru a vă ajuta agenții de vânzări să vândă mai inteligent și mai rapid prin centralizarea informațiilor despre clienți, înregistrarea interacțiunilor acestora cu... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Charisma Analyzer utilizează tehnologia Tableau Software care, conform studiul ”Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms Report" publicat de Gartner Inc. în ultimii 9 ani, se află în categoria ”Leaders”.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 4.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

True HR este o soluție software pentru administrarea resurselor umane, dezvoltată în 2002. Soluția este actualizată permanent cu noi module, iar în prezent se află în topul soluțiilor de HR pe piață din Romania.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Lansata sub numele generic SPAD, aplicatia se adreseaza tuturor firmelor ce doresc sa isi ordoneze si sa isi coordoneze activitatea si poate functiona atat individual cat si in relatie cu o aplicatie ERP .

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 500 €

Q5 ERP este un sistem ERP dezvoltat pe principii de simplitate, securitate si usurinta in utilizare. In acelasi timp, Q5 ERP este o platforma solida, robusta si accesibila ,destinata sectorului de business descris de intreprinderi mici si mijlocii

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Soft de gestiune pentru toate activitățile unui depozit.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 500 €

ERA ERP este aplicatia special conceputa pentru managementul resurselor companiei

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial