Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

Solutii xRM/CRM orientate catre client, pentru toate industriile Management al relatiilor cu toti factorii implicati „Fani” ai companiei Solutie de update standard, flexibilitate, scalabilitate si customiz

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Inventariere mijloace fixe și obiecte de inventar [software inventar] este un proces care prespune gestionarea tuturor activelor din cadrul companiei. Acest proces are rolul de a ține evidența activelor prin digitalizarea întregului proces

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 4.500 €

Optimall WebAPI este o soluție software care te ajută la administrarea magazinelor Online. WebAPI facilitează sincronizarea comenzilor, facturilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre un magazin online și sistemul de gestiune ERP. 

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 1.500 €

TAP EU este prima Platformă de Achiziție de Talente din România și Bulgaria care oferă suport companiilor în procesul de angajare și atribuire a rolurilor. Talent Acquisition Platform (TAP) simplifica procesul de recrutare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 25 €

Charisma Document Management, construită pe platformă Microsoft (Enterprise Content Management), ajută la utilizarea cu ușurință a informației de către orice utilizator prin integrarea cu instrumente familiare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Program pentru emiterea de facturi online destinată companiei tale.  Mai mult decât un simplu program de facturare! Economisiţi timp, resurse materiale şi financiare! Emiteţi uşor facturi online&nb

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

FluxVision WMS este o componentă cheie în managementul eficient al depozitelor și în optimizarea stocurilor. Aceasta optimizează toate operațiunile care au loc în depozit, de la recepție și până la... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Sistem informatic complet si usor de utilizat, conceput special pentru gestionarea activitatii clinicilor medicale, a cabinetelor de medicina familiei si de specialitate.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 100 €

Când vrei să crești inteligent, alegi softul potrivit!

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

SPHINX IT vă pune la dispoziție soluția SAP Business One, un ERP compact și flexibil, proiectat special pentru a susţine evoluţia organizațiilor de dimensiuni mici și mijlocii (IMM). SAP Business One este o soluție completă pentru... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial