OptimallSFA Android este un sistem informatic ce asigură automatizarea procesului de vânzare şi distribuţie. Se adreseaza companiilor cu reţea proprie de agenţi de vânzări care efectuează rute zilnice la clienţi pentru preluare comenzi. Agenţii de vânzări sunt echipaţi cu smartphone-uri sau tablete cu sistem de operare Android prin intermediul cărora transmit în timp real comenzile efectuate, direct în sistemul de gestiune al companiei.
Această soluţie de automatizare a forţei de vânzări (SFA) ajută agenţii în procesul de vânzare, deoarece aceştia au permanent acces la informaţii actualizate despre:
Solutia este compusa din 3 componente software integrate:
Moduri de funcţionare OptimallSFA:
Modul de transmitere a comenzilor/facturilor este ONLINE: acestea sunt transmise prin Internet/GPRS, direct în sistemul de gestiune al companiei. Pentru transmiterea si sincronizarea datelor online, terminalele mobile şi calculatorul pe care este instalată aplicaţia trebuie sa aibă o conexiune permanentă la internet.
Solutia OptimallSFA, se adreseaza firmelor de distributie sau productie din mai multe industrii: distributie bauturi, alimente, lactate, carne, inghetata, tigari, cartele sim, materiale de constructii, medicamente, panificatie, cosmetice, etc.
OptimallSFA Android poate fi instalat pe orice smartphone sau tableta cu acest sistem de operare Android si nu depinde de versiunile ulterioare de Android.
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația OptimallSFA completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!