SAP Business ONE versiunea HANA aduce capabilități de analiză dinamică și de prognozare, urmărirea în timp real a indicatorilor de performanță, precum și rapoarte dinamice și interactive care să vă ofere o imagine de perspectivă asupra viitorului afacerii.
Modulele standard de SAP Business One pe care le putem implementa includ: vânzări & CRM, achiziții, gestiunea stocurilor, MRP (Material Requirements Planning), producție, financiar-contabil, service, project management, resurse umane, analiză și rapoarte & administrare.
Printre beneficiile pe care le aduce soluția SAP Business One - versiunea HANA se numără:
- consolidarea activitații la nivel de companie, oferind un sistem unic, integrat care elimină introducerile redundante de date și erorile
- oferă o sursă completă de informații esențiale, actualizate în timp real și corelate între ele
- integrarea și automatizarea principalelor procese de lucru din companie, ceea ce înseamnă mai puține operațiuni manuale
- permite accesul utilizatorilor pe bază de roluri și nivele de acces
- răspunderea eficient cererilor clienților într-un timp scurt
- accesarea instant la indicatorii de performanță ai afacerii
- accesarea rapidă a rapoartelor standard și instrumentelor de construcție a rapoartelor
- oferă o înterfață flexibilă, modulară, accesibilă pentru utilizator
- posibilitatea planificării comenzilor de vânzari și a livrarilor, cât și oferirea prognozei fluxului de numerar
- acces la tabloul de bord cu partenerii de afaceri
- oferă un modul remarcabil ce servește verificării în mod automat a statusului partenerilor în baza de date ANAF și a multor alte funcționalități cheie - ANAF Check Status
- Modul financiar contabilitate
- Administrare depozit
- Managementul relației cu clienții
- Managementul stocurilor
- Management de proiect
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- Portal web
- Magazin on-line
- Sistem de BI
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Instalare pe mobil (Android nativ)
- Instalare pe mobil (iOS nativ)
- Cloud, SaaS, Web
- On premises
- Windows
- Ubuntu
- Redhat
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Da, prin standarde
- Curs
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo în cadrul unei prezentări
Vânzări și CRM (Customer Relationship Management)
- gestionează întregului proces de vânzare, de la primul contact până la facturare și administrarea post-vânzare
- acoperă întregul ciclu de viață al relației cu clientul
- definește politici de vânzare flexibile folosind liste de prețuri multiple, politici de discount, promoții, limite de credit
- permite menținerea tuturor informațiilor critice despre client/furnizori într-un singur loc, având la îndemână multiple posibilități de căutare/vizualizare
- permit obținerea unor rapoarte concludente pentru pipeline-ul de vânzări, precum și un wizzard pentru crearea campaniilor de marketing
Gestiunea stocurilor
- gestionează stocurile în mai multe depozite și locații, utilizând cea mai potrivită metodă de calcul al costurilor
- urmărește și înregistrează toate mișcările de stoc
- gestionează inventarul după numere seriale sau loturi
- ajută la efectuarea în mod eficient a inventarului periodic
- permite menținerea fișelor de produs și utilizarea de multiple unități de măsură și modalități de formare a prețurilor
- facilitatea organizării gestiunii cu bin-location
Producție
- asigură controlul întregului proces de achiziție
- permite gestionarea și managementul contractelor cadru cu furnizorii
- permite crearea de cereri de achiziție, cotații, comenzi, sau ordine de producție, în baza uneia sau mai multor oferte de vânzare
- optimizează stocurile utilizând modulul de Planificare a Necesarului de Aprovizionare (MRP)
- facilitatea “route stages”
Service
- permite gestiunea de service (defecte)
- servește la gestiunea contractelor de service ( bronze/silver/gold)
- conține o bază de date cu posibile soluții pentru rezolvarea incidentelor, bazată pe experiența anterioară
Resurse Umane
- oferă o bază de date a angajaților
- permite generarea de rapoarte specifice (lista angajați, absenteism, agenda telefonică angajați)
Achiziții
- asigură controlul întregului proces de achiziție
- permite gestionarea și managementul contractelor cadru cu furnizorii
- permite crearea de cereri de achiziție, cotații, comenzi, sau ordine de producție, în baza uneia sau mai multor oferte de vânzare
- optimizează stocurile utilizând modulul de Planificare a Necesarului de Aprovizionare (MRP)
Planificare a Necesarului de Aprovizionare (MRP - Material Requirements Planning)
- ia în considerare și regulile predefinite de planificare, cum ar fi comanda multiplă, intervalul comenzii, cantitatea minimă de comandă, nivelul de inventar, etc
- permite planificarea cerințelor materiale pentru un proces de fabricație sau de achiziție bazat pe reevaluarea inventarelor, cerințelor și proviziilor existente privind modificarea parametrilor de planificare.
- calculează cerințele brute pentru cel mai mare nivel de materiale (BOM), pe baza inventarului existent, a comenzilor de vânzări, a comenzilor de achiziție şi de producție, a previziunilor – prin realizarea cererilor nete din structura BOM.
- generează raportul și recomandările ce îndeplinesc cerințele brute, luând în considerare nivelurile de inventariere existente și ordinele de achiziție existente și comenzile de producție.
Financiar-Contabil
- asigură automatizarea transferului în contabilitate a tuturor documentelor operaționale: facturi de clienți, facturi de furnizori, încasări, plăți
- permite gestionarea cu acuratețe cash-flow-ul
- permite urmărirea bugetelor și valorilor planificate cu cele realizate la nivel de centru de cost proiect
Management Proiect
- servește gestionării proiectelor pe tot parcursul lor
- centralizează toate tranzacțiile, documentele şi activitățile legate de proiect
- ajută la monitorizarea evoluției însărcinărilor, etapelor şi fazelor
- permite analiza costurilor bugetare
- poate genera rapoarte cu privire la diferite aspecte ale proiectului, cum ar fi analiza stadiului, problemele deschise și resursele
Analiză și Rapoarte & Administrare
- oferă posibilitatea de a genera rapoarte ce îmbunătățesc transparența și deciziile strategice de business
- permite crearea de rapoarte detaliate pe fiecare aspect al oricărui proces de business, inclusiv trasabilitatea estimărilor de vânzare, rapoarte financiare pentru planificare și audit
- permite (suplimentar) obținerea unor rapoarte și analize analitice, dinamice însoțite de reprezentări grafice sugestive.
- permite gestionarea alertelor, procedurilor de aprobare și a drepturilor pentru fiecare user
Add-On SAP Business One - ANAF Status Check
- servește verificării în mod automat a statusului partenerilor în baza de date ANAF
- face posibilă completarea automată în SAP business One a următoarelor informații: stare partener -Activ/Inactiv; plătitor de TVA – Activ/Inactiv; split TVA -Activ/Inactiv; plătitor TVA la încasare – Activ/Inactiv
- permite culegerea automată a datelor privind adresa partenerului din baza de date ANAF și completarea acesteia în SAP Business One
- efectuează completarea automată a caracterelor RO în cadrul CUI pentru partenerii plătitori de TVA
- facilitează managementul CUI-urilor în baza de date, funcție de tipul partenerului (client, furnizor, lead)
- permite transmiterea prin email a unui raport cu rezultatul sincronizării, cu posibilitatea de setare a frecvenței
- acoperă salvarea auditului privind actualizările în nomenclatorul de parteneri din aplicație
- pune la dispoziție posibilitatea definirii de alerte și transmiterea unui email cu modificările care apar în urma sincronizării celor 2 baze de date
Solicită un demo pentru SAP Business One
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SAP Business One completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!