On Premises sau în Cloud, Fluentis este soluția ERP pentru fiecare sector al companiei Fluentis ERP poate fi utilizat fie în configurarea tradițională Client-Server, fie în modul Cloud (Public, Private, Isolated)
Este un produs ERP modular și scalabil care permite acoperirea tuturor ariilor aplicative ale companiei, de la Financiar-Contabil la Management Achiziții și Vânzări, până la acoperirea Producției și Logistică. Fluentis poate furniza numeroase aplicații integrate, cum ar fi Business Intelligence, WMS, MES, CRM, Configurator de produse, Planificator, Documental.
Acestea sunt principalele avantaje ale acestei soluții software:
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Reprezintă un instrument indispensabil pentru analizarea strategiei de Business. Rapoartele puse la dispoziție oferă analize detaliate cu scopul de a atinge obiectivele setate.
Are rolul de a stabili planificarea bugetului pe o anumita perioadă bine determinată, bazat pe resurse sau pe o anumită linie de business. Permite firmei să structureze în mod schematic atingerea obiectivelor stabilite.
Constituie un element important pentru buna funcționare a unei aplicații, precum cea de tip CRM (Customer Relationship Manager). Acest modul conferă statistici despre modalitățile prin care s-a generat o ofertă, identifică tipul de produs oferit, linia de business de referință, calcularea unei probabile încheieri tratative și a unui procent de realizare.
Ajută la stocarea și gruparea în formă electronică a tuturor documentelor expediate propriilor clienți sau potențialelor contracte. Această arie este direct legată de gestionarea activităților exercitate pe contracte.
Profilarea tuturor activităţilor, înţelese ca acţiuni de marketing planificate pentru a orienta clientul către produsele sau serviciile pe care compania le promovează, devine esenţială pentru asocierea lor la contactele prezente în arhivă. Acestea sunt structurate într-o arhivă şi sunt divizate pe diverse categorii: acţiune de telemarketing, eveniment Road Show, Mail list, E-mailing, vizită comercială.
Este un modul util, dar nu obligatoriu pentru structurarea succesivelor statistici cu eventuale referințe la detaliul produselor.
Ajută la structurarea pe nivele a categoriilor de produse promovate de către firmă. La aceste categorii se va referi ulterior detaliul tuturor produselor prezente în catalogul/oferta firmei.
Acest modul prevede elaborarea lor în procesul de vânzare. Este necesar să fie identificate, conturate şi să le fie cunoscute caracteristicile şi potenţialitatea. Primul pas fundamental este o alocare ierarhică a acestora, prin crearea unei diagrame corecte, sub formă de tree, în care sunt identificate figurile responsabile şi propriile lor roluri. OpportunityPLAN permite realizarea categoriilor de resurse care stabilesc diversele roluri: Direcţie comercială, Area Manager, Agent, etc.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Fluentis ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!