Cum se pot digitaliza eficient companiile care au fluxuri de distribuție?

21 Mar 2023

Aplicațiile software dedicate managementului distribuției reprezintă un segment crucial al procesului de livrare.

Cum se pot digitaliza eficient companiile  care au fluxuri de distribuție?

Companiile aflate în plină dezvoltare își extind tot mai mult și gama aplicațiilor software potrivite. Fie că optează pentru soluții software integrate (ERP – Enterprise Resource Planning), fie că lucrează cu mai multe aplicații care comunică între ele, companiile de distribuție operează cu un set amplu de segmente și activități specifice lanțului de inventariere, aprovizionare, achiziții, depozitare și multe altele. Este important de înțeles, însă, că toate acestea trebuie să fie corelate, integrate, din perspectiva comunicării datelor și accesului la rapoarte, estimări, monitorizări.

66% din firme se așteaptă să vadă o creștere a productivității și a vitezei în urma implementării soluțiilor destinate industriei de distribuție

Principalele funcționalități ale aplicațiilor software de distribuție:

Gestionarea unei companii de logistică sau de distribuție într-o eră a vitezei necesită un proces de digitalizare și automatizare aprofundat pentru a ține pasul cu progresele. Peste 50% dintre firmele din domeniu sunt convinse că dezvoltările tehnologice au un impact puternic. Care sunt avantajele și funcționalitățile aplicațiilor software dedicate și care sunt costurile de implementare?

În primul rând, industria de logistică sau de distribuție evoluează datorită tehnologiei “Big Data”. Procesarea datelor din cadrul lanțurilor de aprovizionare reprezintă un punct important și vizează luarea deciziilor strategice și tactice cu scopul de a îmbunătăți veniturile, de a crește economiile și de a perfecționa experiența clienților. Potrivit Gartner, conceptul de “Big Data” conturează date veridice în volum, viteză și varietate mare, fapt ce necesită noi metode de procesare.

În al doilea rând, digitalizând fluxurile de lucru logistice și ale lanțului de aprovizionare, se va asigura automatizarea operațiunilor, sporirea satisfacției clienților prin hiper-personalizare și a productivității afacerii. Acestea sunt doar câteva dintre avantajele cheie ale transformării afacerii, dar pe deasupra, este nevoie și de experți potriviți pentru a analiza, interpreta și înțelege ce semnifică datele respectivă pentru procesul de logistică sau distribuție.

Care sunt avantajele implementării unei soluții software de management a fluxurilor de distribuție?

Care sunt industriile care au nevoie de aplicații software dedicate managementului distribuției?

Industriile care operează în mod activ și recurent cu activități de aprovizionare, depozitare, vânzare sau gestionare a furnizorilor, importuri sau transport au nevoie de aplicații software dedicate distribuției sau de soluții ERP pentru distribuție. Cu ajutorul acestuia, poate fi urmărită și îmbunătățită trasabilitatea și performanța liniilor de business, oferind un plus de vizibilitate nivelului de management pentru a evalua oportunități, a crește productivitatea sau a automatiza noi fluxuri interne.

Astfel, industriile în care există aplicabilitate maximă a aplicațiilor software de tip ERP pentru distribuție includ: producție, transporturi, medical/farmaceutic, construcții, retail.

Citește și: Cum să crești profitabilitatea unei companii de distribuție/logistică?

Ai nevoie de o aplicație software pentru gestionarea distribuției din compania ta? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul