Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

Solutia cuprinde: Site de vanzari online Baza de date clienti (CRM) Aplicatie Mobila Solutia Roweb ajuta industria Restaurantelor prin mentinere bucatariei deschise si cresterea profitului cu propriul restaurant.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 700 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

CloudSales este un soft complex de vânzări și gestiune în cloud potrivit pentru orice tip de afacere. 

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 39 €

Solutie ERP flexibila, in Cloud sau Cloud local

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 50 €

Solutie digitala care furnizeaza cotatii/oferte comerciale exacte, rapide si personalizate in scopul eliminarii erorii umane, imbunatatirii productivitatii procesului de vanzare si crearea unui parteneriat stabil cu clientii.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30.000 €

BonVito este un instrument simplu de marketing online, cu un număr mare de funcţii  flexibile pentru fidelizarea clienţilor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Un sistem CRM în cloud, care oferă mai mult decât sales și client management. MiniCRM integrează în aceeași aplicație toate datele despre prospecți, clienți, responsabili, sarcini și proiecte de lucru. 

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 10 €

Echipa KNOSIS.AI, formată din oameni și algoritmi de Machine Learning, se ocupă de procurarea, etichetarea și evaluarea seturilor de date pentru a obține analize de înaltă precizie.  

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 100 €

Poți aduce un plus de eficiență și productivitate folosind soluția noastră de centrală telefonică în Cloud!

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 20 €

Cu Tableau Software îți vei înțelege business-ul mai în profunzime, vei lua decizii mult mai strategice și vei înțelege rapid fluxul de date, cifrele si rezultatele pe care acestea le generează.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 840 €

AtriumApp iti digitalizează cabinetul stomatologic, economisește timp, uită de programările făcute cu pixul și hârtia. Accesibil de oriunde și de pe orice dispozitiv, doar cu ajutorul unor date unice de acces precum userul și parola

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică

Costuri

Costuri

de la 20 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial