Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Arhitectură?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Acum, tot ce ai nevoie pentru gestionarea salariatilor este intr-un singur loc. Totul in NextUp Salarii , cel mai modern si intuitiv soft de salarizare, cu acces de pe orice dispozitiv.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!DMS Sostenia îți oferă o modalitate mai eficientă pentru managementul documentelor și te ajută să reduci și chiar să elimini consumul de hârtie din compania ta.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 15.000 €
Aplicație Transport Management System dezvoltată pentru a gestiona și optimiza fluxurile companiilor de retail cu flotă proprie.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 15.000 €
RPA vine de la Robotic Process Automation și reprezintă o tehnologie software care facilitează construirea, implementarea și managementul roboților software capabili să imite activitățile umane, interacționând cu sisteme digitale și... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 5.000 €
Softlead Marketplace este o soluție de tip SaaS, dedicată business-urilor care vor să implementeze rapid un marketplace. Aplicația se poate personaliza, la cerere, în funcție de tipul business-ului, de industria din care provine și de... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Dyntell ERP este un sistem integrat de planificare a resurselor întreprinderii, dezvoltat de Dyntell Software România, conceput pentru a sprijini companiile din diverse industrii în gestionarea și automatizarea proceselor de afaceri.... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
3-6 luni
Costuri
de la 20.000 €
Platformă de automatizare a proceselor digitale
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Crosspoint WMS este o soluţie software personalizată SCM (Supply Chain Management), care urmărește și optimizează operațiunile desfașurate într-un depozit, trasabilitatea mărfurilor și acoperă toate domeniile conexe.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 25.000 €
Platforma modernă și inovatoare de managementul documentelor
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie
Costuri
de la 500 €
Platformă digitală de gestiune contracte
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €