Topul celor mai active 10 companii IT listate pe Softlead în perioada ianuarie - aprilie 2024

15 apr. 2024 15 apr. 2024

Potrivit unui studiu recent publicat de Gartner, 96% dintre companiile care încep un proces de digitalizare își alcătuiesc o listă cu cei mai reprezentativi furnizori software, pornind de la obiectivele de business și tipul de aplicație software potrivit. În general, 89% dintre aceștia aleg una dintre cele 4 soluții de pe listă.

Topul celor mai active 10 companii IT listate pe Softlead în perioada ianuarie - aprilie 2024

Pornind de la aceste date, dar și de la interesul manifestat de către utilizatorii Softlead pentru soluțiile și furnizorii IT din platformă, în fiecare trimestru vom anunța care sunt companiile software cu cea mai intensă activitate în platformă. Sunt vizați 3 indicatori care au constituit punctajul primit de fiecare companie dintre cele 10 cu cea mai intensă activitate: publicarea articolelor/studiilor de caz, numărul ofertelor trimise (lead-uri deblocate) și numărul vizualizărilor profilelor de companie/aplicațiilor software dedicate.

Top 10 cele mai active companii IT în perioada ianuarie – aprilie 2024

1.    Namirial

2.    Dotro Telecom

3.    Soft Net Consulting

4.    CAS Software AG

5.    Matricia

6.    Team First Software Consulting

7.    BitSoftware

8.    SPS – Smart Project Solutions

9.    Digidemat 

10.  High Tech Systems Solutions

Top 10 aplicații software care au înregistrat trafic din motoarele de căutare, cu rezultate returnate în Softlead:

1.    Smart Bill

2.    Regista

3.    Easy Medical

4.    Calendis

5.    Colorful HR

6.    Nexus ERP

7.    My Staff

8.    Facturis

9.    SPS Stoma

10.  Charisma ERP

 

Cum pot folosi companiile IT în mod eficient Softlead.ro?

Pentru tot mai multe companii software din România, Softlead este unul dintre canalele principale de lead generation, mai exact de cereri de oferte IT validate. Spre deosebire de orice altă platformă locală sau internațională, Softlead se asigură că fiecare cerere de ofertă este definită printr-o nevoie concretă de achiziție software.

Pentru a intra în procesul de lead generation, companiile software trebuie să:

  • Se asigure că au un cont de Vendor pe platforma Softlead.ro (https://softlead.ro/login)
  • Completeze profilul de companie și toate aplicațiile software din portofoliu
  • Definească un profil de client ideal (buyer persona) pentru fiecare tip de aplicație software
  • Stabilească un obiectiv al listării într-o platformă de lead generation (captare lead-uri, creare baze de date de potențiali clienți, creștere notorietate).
  • Se asigure că profilele sunt permanent actualizate cu cele mai noi testimoniale, funcționalități tehnice, noi caracteristici ale clientului ideal.
  • Comunice cu potențialii clienți. Softlead este mai mult decât un marketplace, este un ecosistem integrat, care are rolul de a educa și de a informa companiile despre rolul aplicațiilor software în industria lor. Printr-o secțiune de articole și studii de caz, orice companie IT poate contribui la creșterea nivelului de informare al reprezentanților organizațiilor.

Cum să generezi lead-uri?

  • Alocă un buget de lead generation și testează la maxim toate oportunitățile ivite. Te putem ajuta cu mai multe acțiuni personalizate sau cu acces la cele mai noi pachete de beneficii lansate.
  • Folosește experiența anterioară și află de la consultanții Softlead în ce măsură canalele folosite în compania ta pot genera lead-uri prin Softlead.ro.
  • Fii creativ și definește noi strategii de vânzări prin platforma Softlead!

Ai primit un lead. Care sunt pașii următori?

Ai primit un lead calificat prin Softlead. Din acest punct, ai toate informațiile necesare și toate pârghiile pentru a demara procesul de vânzare. 

  • Contactează rapid prospectul
  • Asigură-te că poți să oferi acces la un demo personalizat al aplicației
  • Gestionează corect așteptările prospectului, dar și ale echipei de vânzări! Chiar dacă lead-urile generate sunt atractive, în cazul soluțiilor software complexe procesul de vânzări este unul de durată.
  • Nu uita că 86% dintre lead-urile generate prin Softlead sunt trimise de Top & Middle Management, ceea ce înseamnă că abordarea de vânzări trebuie să se concentreze pe funcționalități, rezolvarea problemelor, și mai puțin pe tehnologii sau pe discuții rigide.

Ai o întrebare specifică? Ne poți scrie pe [email protected]

 

 

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!