Charisma Construcții

Despre Charisma Construcții

Suita de soluții Charisma Construcții elimină mediul nestandardizat de lucru și permite urmărirea centralizată și în timp real a proiectelor, oferind control asupra costurilor și veniturilor realizate. Dar și mai important este faptul că asigură integrarea nativă între soluțiile de project management, porfolio management și business intelligence pentru optimizarea proceselor core din cadrul firmelor de construcții și implementarea unei culturi a deciziilor bazat pe date.

Portfolio management

O astfel de soluție vă ajută să gestionați facil proiectele cu toate etapele aferente, pornind de la gestiunea financiar contabilă, planificarea necesarului de materiale, preluarea și prelucrarea devizelor externe, definirea devizului intern și extern, raportare facilă și intuitivă, administrarea clădirilor și închirierea spațiilor, etc.

Aplicația Charisma Portfolio Management asigură toate funcționalitățile de mai sus, oferind totodată suport complet pentru gestionarea ofertelor, contractelor şi a proiectelor desfăşurate de companie, precum şi administrarea documentelor şi resurselor folosite. Integrarea nativă dintre Charisma Portfolio Management cu restul de module Charisma ERP (Stocuri, Financiar, Achiziții, Contabilitate) permite alocarea și determinarea cu eficiența costurilor aferente execuției proiectului astfel încât se poate determina în mod eficient situația planificat versus realizat și evoluția în timp a acestei situații.

Mai important este faptul că se integrează nativ cu Oracle Primavera, sistem de Project Management, cu suita Charisma HCM pentru managementul resurselor umane. În plus, este capabil să opereze complementar cu sisteme de management de documente, CRM, soluţii de tip SharePoint şi/sau se integrează cu soluții de management de risc, oferind un flux complet de lucru și o vedere de ansamblu asupra întregii activități derulate:

  • Reduce costurile alocate pentru administrarea contractelor;
  • Creşte conformitatea şi elimină riscurile financiare;
  • Diminuează riscurile operaţionale;
  • Îmbunătăţeşte managementul financiar;
  • Diminuează riscul financiar şi eficientizează controlul cheltuielilor.

Ce poate oferi o soluție de portfolio management:

  • Asistă utilizatorul în derularea procesului de ofertare, urmărind versiunile de ofertă și stările lor (în lucru, trimis la beneficiar, acceptat etc.);
  • Permite gestionarea contractelor (oferte acceptate și semnate de beneficiar), gestionând cheltuielile planificate și urmărește realizarea veniturilor conform contractului;
  • Detalierea ofertei client și a proiectului cu resurse reale/ cantităţi reale/ etc;
  • Permite gestionarea întregului flux de documente în ceea ce privește relația firmă – beneficiar (contract, act adițional, situație de lucrări, factură generată în baza situației de lucrări, fluxuri de garanții);
  • Permite definirea devizului intern cu legătura la contract. Devizul intern reprezintă imaginea planificată a execuției contractului (costuri estimate pe resurse, desfășurare în timp);
  • Permite planificarea activităților de executat prin integrare cu Primavera;
  • Integrează fluxul de achiziții pornind de la necesarul pe proiect stabilit prin devizul intern;
  • Permite înregistrarea și urmărirea progresului lucrărilor prin întocmirea situațiilor de lucrări interne;
  • Gestionează contractele cu subcontractorii (contractare, modificări prin acte adiționale, reziliere) și legătura acestora cu contractele de execuție ale firmei;
  • Gestionează întreg fluxul de documente aferent contractelor cu subcontractorii (situații de lucrări, facturi de achiziție de la subcontractor etc.);

Project management

O soluție de project management este esențială în domeniul construcțiilor, infrastructurii, a energiei sau ingineriei deoarece permite prioritizarea, planificarea, gestionarea și evaluarea proiectelor, programelor și portofoliilor.

O astfel de soluției devine și mai puternică atunci cand poate fi integrată nativ cu un sistem de tip ERP și de portfolio management. Oracle Primavera este una dintre cele mai puternice, robuste și ușor de utilizat soluții de project management, oferită în regim SaaS, care oferă o perspectivă corectă și în timp real asupra proiectelor companiei, oferind totodată prognoze, un management facil al bugetelor si defalcarea proiectelor complexe.

Business Intelligence

Business Intelligence-ul reprezintă un set de tehnici și instrumente pentru extragerea datelor brute din mai multe surse și transformarea lor în informații semnificative și utile în scopuri de analiză de business.

Charisma Analyzer este un instrument de business intelligence dezvoltat pe tehnologia Tableau Software care oferă utilizatorilor posibilitatea creării unor analize complexe printr-un simplu drag&drop. Avantajul sistemului este acela că ajută specialiştii din domemiul construcțiilor să-şi construiască rapid o imagine corectă asupra evoluţiei unui proiect sau activităţi cu implicaţii la nivel de departament, divizie sau la nivelul întregii firme.

Tehnologia Tableau Software, menționată de nouă ani consecutiv în categoria "Leaders" a studiului de piaţă furnizat de Gartner - “Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms report”, completează suita de soluții pentru industria de construcții și oferă instrumentul ideal pentru decizii operaționale de business.