Soluția software dedicată studiourilor de arhitectură și de proiectare reprezintă un instrument eficient în managementul clienților, proiectelor, statusului avizelor.
Aplicația generează rapoarte de activitate specifice, pentru o mai bună monitorizare a performanțelor.
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Demo/trial
Modulul dedicat managementului clienților permite integrarea datelor despre aceștia într-un singur sistem. Astfel, utilizatorii vor știi care sunt orele de lucru planificate versus executate și vor avea o perspectivă completă asupra profitabilității și perspectivelor proiectului. Utilitatea modului se reflectă și în creșterea nivelului de comunicare intern și extern (cu parteneri, furnizori, clienți).
Pentru fiecare proiect în parte, utilizatorii vor avea acces la date despre veniturile și cheltuielile asociate, în mod defalcat.
Compania/Departamentul de proiectare vor putea să seteze alerte pentru fiecare acțiune importantă din fluxul de acordare/depunere a documentației pentru avize, expirare avize, comunicare cu instituții de stat.
Activitatea de controlling și gestionare a companiei de proiectare va fi posibilă prin modulul de rapoarte, ce va furniza date și statistici utile, în funcție de nevoile și preferințele utilizatorului (ore lucrate pe fiecare proiect, consumuri, bugete, estimări etc.).
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Infinity 47 - Software firme de proiectare completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!