Aplicații software Utilități

O aplicație software dedicată managementului utilităților reprezintă o soluție concepută pentru a contribui la gestionarea, analiza, configurarea, optimizarea sau întreținerea unui sistem de resurse. Un astfel de instrument este folosit pentru a sprijini infrastructura, spre deosebire de aplicațiile software clasice, ce vizează împlinirea directă a sarcinilor de care beneficiază utilizatorii.
Servicii

FME asigura suport utilizatorilor de sisteme CAD si GIS pentru a schimba, converti, transforma si gestiona intr-un mod eficient datele spatiale. Produsul software realizat de compania canadiana 

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 2.500 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Solutie informatica sigura si completa, conceputa sa raspunda cerintelor activitatii curente de gestiune atat din farmacii, cat si din lanturile de farmacii.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 300 €

Platforma online pentru respectarea exigentelor GDPR la nivel de documentatie, proceduri si know-how de bune practici.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 100 €

Platforma de comenzi si comunicare online intre farmacii, producatori si distribuitori.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Phoenix ATS este o solutie de recrutare cloud base, disponibila oricaror companii ce isi doresc un proces automatizat si usor de folosit in managementul recrutarii.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 6.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Utilități?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Automatizarea forței de vânzări [Optimall SFA] este o aplicație SFA care automatizează vânzarea și distribuția în regim pre-sales și van-sales. Această aplicație SFA se adresează companiilor de distribuție sau producătoare, cu rețea... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 1.500 €

WMS software este un warehouse management system adresat depozitelor și magaziilor. Optimall WMS software ajută la gestionarea mai ușoară a fluxurilor de lucru din depozit precum: recepții de marfă, ieșiri de marfă, inventar și picking... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 6.000 €

DocuSign este o platforma de semnare electronica a documentelor, ce permite digitalizarea oricarui flux de documente din companie, fie ca sunt documente interne sau externe.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Dynamics 365 Business Central este o solutie completa Dynamics NAV gazduita in cloud, oferind functionalitati de financiar, operatiuni, vanzari si servicii pentru clienti

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 8 €

Roboti RPA  sunt soluții proprii de automatizare a proceselor folosind tehnologia Robotic Process Automation de la UiPath. Roboții software sunt concepuți pentru a automatiza o gamă largă de sarcini repetitive; roboții software in

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 12.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial