Software integrat ERP + CRM + BI pentru Vânzări, Achiziții, Management Logistic și Finanțe. Bazat pe cloud și preconfigurat pentru integrări rapide cu multiple marketplace-uri, platforme de e-commerce, sisteme de plată și companii de curierat.
SalesRay vă oferă imaginea de ansamblu de care aveți nevoie - oriunde și de pe orice dispozitiv! Vizualizați-vă toate operațiunile în dashboard-uri detaliate și gestionați-vă toate fluxurile de informații și procesele zilnice într-un singur sistem.
- Administrare depozit
- Managementul relației cu clienții
- Managementul stocurilor
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- Magazin on-line
- Sistem de BI
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- Windows
- Ubuntu
- MacOS
- CentOS
- Redhat
- Prin browser
- Da, prin standarde
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Versiune de trial
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
CRM
Persoanele cu care lucrați sunt activul cel mai important pentru orice afacere. Modulul de CRM din SalesRay vă va ajuta să vă organizați informațiile despre toți Partenerii (Clienți, Furnizori, Distribuitori, etc) în mod convenabil și ușor. Astfel, puteți crea nenumărate tipuri de Parteneri pentru a acorda diferite permisiuni de utilizator, liste de prețuri sau alte condiții de care aveți nevoie!
Dosarul Partenerului (contul CRM)
- Informații de contact - nume, numere de telefon, funcție în companie, etc.
- Multiple tipuri de adrese
- Evenimente
- Conturi bancare
- Fișiere și documente
- Istoricul vânzărilor/achizițiilor
- Istoricul facturilor/plăților
- Politici specifice de vânzare și prețuri pe Partener
- Listă de prețuri implicită
- Valută implicită
- Șablon de taxă implicit
- Condiții de plată
- Reduceri și prețuri specifice
- Limite de credit pe baza vânzărilor/creanțelor
- Vizualizare la 360 de grade a contului - volumul vânzărilor/achizițiilor, creanțelor/datoriilor, avansurilor și depozitelor, soldul contului
- Gestionarea drepturilor asupra informațiilor contului
- Setarea permisiunilor utilizatorilor pentru accesul la informațiile contului respectiv
- Jurnal complet de operațiuni legate de cont - cine a efectuat acțiunea, când și ce document a fost creat, editat, arhivat sau șters
Tipuri și statusuri de Parteneri (conturi CRM)
- Tipuri de cont predefinite - Clienți, Furnizori, Bănci, Organizații de stat, Holding - cu funcționalitate specifică pentru fiecare tip
- Tipuri de Clienți și Furnizori - definiți un număr nelimitat
- Setați permisiunile utilizatorilor în funcție de tipurile de cont - vizualizare, creare, editare, arhivare
- Statusul contului CRM - definiți un număr nelimitat de statusuri pentru Partenerii cu care lucrați
Sarcini și evenimente
- Tipuri de evenimente predefinite
- Sarcini și evenimente viitoare planificate
- Adăugare de invitați din contactele CRM
- Alertarea utilizatorilor despre sarcinile și evenimentele viitoare:
- Prin e-mail
- Direct în sistem
- Atașare fișiere și documente
- Alocare de sarcini și monitorizarea a progresului:
- Alocare de sarcini personale și/sau de grup
- Reatribuire sarcini unor altor utilizatori
- Informații despre statusul sarcinilor - când a fost deschisă și finalizată
- Adăugare de comentarii la sarcini
Gestionarea Vânzărilor
SalesRay vă ajută să efectuați orice tip de vânzare, oricât de complex ar fi procesul acesteia - creați multiple ieșiri din gestiune, multiple facturi și multiple încasări de plăți pe aceeași comandă de vânzare!
Procese de Vânzări
- Puncte de vânzare nelimitate - magazine fizice, website-uri, depozite, vânzători, etc.
- Definiți o structură arborescentă nelimitată: Regiuni> Magazine> Puncte de vânzare - și filtrați informațiile după nivel
- Vânzări cu amănuntul:
- Comenzi cu expediere automată/ieșiri din gestiune
- Bonuri și facturi
- Plăți cu numerar/card
- Facturare pentru mai multe bonuri
- Vânzări cu amănuntul cu livrare:
- Procesarea comenzii
- Generarea automată a AWB-ului
- Înregistrarea modalităților de livrare
- Integrări cu fimre de curierat
- Vânzări cu ridicata (angro):
- Facturi multiple pentru o vânzare - avans și finală
- Facturare terță parte
- Plăți multiple - numerar, transferuri bancare, plăți cu cardul, ramburs, plata prin depozit
- Comenzi de expediere multiple/ieșiri din gestiune de la unul sau mai multe depozite
- Rezervare de cantități în depozite
- Comenzi de achiziție create pe Comenzi de vânzare aferente
- Multiple tipuri și cote de taxe
- Discount pe rând și discount pe document
- Stornare preț și cantitate
- Înlocuirea produselor
- Urmărire cheltuieli pentru fiecare vânzare
Politici de prețuri
- Multiple modele de politici de prețuri
- Liste de prețuri
- Liste de prețuri pe tipul de Client/Furnizor
- Liste de prețuri pe fiecare Client/Furnizor
- Liste de prețuri pentru vânzări cu amănuntul
- Liste de prețuri pentru vânzări cu ridicata
- Lucrul cu prețuri minime
- Permisiuni de utilizatori pentru accesul la prețuri de vânzare introduse manual
- Căutarea unui preț - de la cel mai specific la cel mai generic preț stabilit
- Promoții:
- Politici de prețuri
- Grupare politici de prețuri și definire pentru cele care exclud promoțiile și cele care pot fi combinate
- Definire datele de început și de sfârșit pentru politicile de prețuri
- Puncte bonus - definire reguli diferite pentru câștigarea și cheltuirea punctelor bonus
- Liste de prețuri
- Permisiuni de utilizator pentru stabilirea unor prețuri specifice în comenzile de vânzare
- Permisiuni de utilizator pentru acordarea de discount pe rând și pe document
- Setare politici de prețuri prin:
- Clienți specifici
- Tipul de Client
- Statusul Clientului
- Bunuri/servicii specifice
- Categorii de bunuri/servicii
- Punct de vânzare
- Unul sau mai mulți agenți de vânzare
- Marcă
- Furnizor
Integrări
- Integrare cu sisteme de comerț electronic - Magento, WooCommerce, OpenCart, CloudCart, etc
- Integrare cu marketplace - Amazon, eBay, eMag, etc
- Integrare cu firme de transport - generare automată a AWB-ului, debitarea automată a conturilor virtuale pentru comenzile cu plată la ramburs
- Integrare cu scanere de coduri de bare
- Integrare cu imprimante fiscale și alte imprimante specializate
Rapoarte Vânzări
- Vânzări:
- Numărul de vânzări
- Cantitatea de articole vândute/servicii prestate
- Volumul vânzărilor
- Facturate
- Completate
- Filtrat pe/grupat după:
- Clienți
- Bunuri/servicii specifice sau categorii de bunuri/servicii
- Mărci
- Locația vânzărilor - după regiune, magazin, punct de vânzare
- Vânzător - după gestionarul contului sau agentul de vânzare
- Prețuri de vânzare introduse manual
- Prețul mediu de vânzare pe bunuri/servicii
Gestionarea Achizițiilor
SalesRay asigură o monitorizare exactă a procesului de Achiziție al oricărei companii. Modulul este complet integrat cu restul sistemului, permițând o gestionare precisă a inventarului și prevenind risipa.
Setări pentru furnizori
- Liste de prețuri pentru Furnizori
- ID-uri de furnizor pentru materiale și bunuri - atribuiți un furnizor, un ID de furnizor și un nume de articol în nomenclatura furnizorului pentru fiecare articol
- Setări pentru:
- Listă de prețuri individuală
- Valută implicită
- Limită de credit
- Condiții de plată
- Șablon de taxă implicit
Comenzi de Achiziție și Intrări în gestiune
- Livrări multiple pe fiecare comandă de Achiziție către unul sau mai multe depozite
- Facturi multiple pe fiecare comandă de Achiziție - avans și finală
- Intrări în gestiune directe pentru fiecare comandă de achiziție (omițând pasul de livrare)
- Posibilitate pentru lucrul cu loturi, date de expirare, numere de serie, etc.
- Plăți multiple pe factură - numerar, plată bancară, plată prin depozit
- Generare automată de comenzi de achiziție pentru una sau mai multe comenzi de vânzare
- Posibilitate pentru diferite taxe
- Discounturi pe rânduri și pe documente ca procent sau ca sumă absolută
- Stornare de prețuri și cantități
- Urmărire cheltuieli pentru fiecare comandă de achiziție
Dosar Comandă de Achiziție
- Permisiuni ce restricționează accesul la anumite informații despre o comandă de achiziție
- Operațiuni conexe - operațiuni de mișcare de stoc, documente financiare și plăți
- Cheltuieli acumulate pentru comanda de achiziție
- Fișiere și documente atașate
- Istoricul operațiunilor
Rapoarte Achiziții
- Achiziții:
- Numărul de achiziții
- Cantitatea de articole/materiale
- Volumul achizițiilor
- Comenzi facturate
- Filtrat pe/grupat după:
- Furnizor
- Bunuri/servicii
- Categorii de de bunuri/servicii
- Mărci
- Prețul mediu de vânzare pe bunuri/servicii
Management de stocuri și Logistică
SalesRay vă permite să creați și să gestionați multiple sedii, depozite și sub-depozite cu departamente sau zone separate și să definiți geometrii complexe sau diviziuni teritoriale cu numeroase magazine și puncte de vânzare.
Gestionarea nomenclaturii
- Posibilitate de lucru cu loturi
- Posibilitate de lucru cu numere de serie
- Posibilitate de lucru cu date de expirare
- Tipuri de nomenclatură acceptate - articole, materiale, produse, rețete (bill of materials)
- Multiple unități de măsură pe articol, cu formule pentru a face conversie de la una la cealaltă
- Selectare unități de măsură prestabilite și secundare
- Unități de măsură specifice pentru achiziții și vânzări
- Mărci
- Categorii de bunuri/servicii
- Articole conexe
- Caracteristici articol - setați diferite tipuri de caracteristici suplimentare:
- Pentru grupuri de bunuri/servicii
- Definire caracteristici necesare
- Volum și greutate
Dosar Articole
- Inventar pe depozite, locații, pe lot și număr de serie
- Operațiuni în gestiune și solicitări de stoc
- Inventar pe consignație sau leasing
- Vânzări
- Achiziții
- Suport multilingv
- Permisiuni ce restricționează accesul la anumite informații din dosarul articolului
Inventar
- Adăugare număr nelimitat de depozite și subdepozite
- Definire diferite zone sau locații din depozite
- Lucrul cu cantități negative
- Inventariere la o anumită dată și comparare inventare de la două date
- Raport de inventar detaliat în funcție de depozit și locație
- Stoc minim de siguranță și cantitate optimă de stoc
- Inventarul contractelor de leasing și consignație
- Cost
Logistică și gestionarea depozitelor
- Inspecție completă și parțială
- Reevaluarea inventarului
- Transferuri între gestiuni
- Comenzi de livrare/intrări în gestiune
- Comenzi de expediere/ieșiri din gestiune
- Comenzi pentru casare (debarasare)
- Comenzi de ambalare, AWB-uri
Integrări
- Integrare cu firme de curierat - generarea automată de AWB-uri, calculul greutății și volumului, monitorizarea stării comenzii, creditarea automată a conturilor virtuale ale curierilor pentru comenzile cu plată la ramburs
- Integrare cu scanere de coduri de bare
- Integrare cu imprimante fiscale și alte imprimante specializate
Finanțe
Creați toate operațiunile financiare într-un singur loc, cu șanse minime de erori umane și fără vreun risc de a omite tranzacții critice! Căpătați informații în timp real despre imaginea financiară generală a companiei pentru a putea lua deciziile corecte la timp!
Conturi bancare și de numerar
- Crearea unui număr nelimitat de conturi bancare, de numerar și virtuale
- Lucrul cu un număr nelimitat de valute sincronizate automat la cursul zilei
- Setare automată a cursurilor de schimb pentru toate valutele și posibilitatea de modificare manuală
- Conturi în multi-valută
- Importare extrase bancare
Documente financiare
- Asistență pentru toate cerințele legale
- Definire număr nelimitat de documente financiare
- Facturi multiple pentru fiecare comandă de vânzare
- Facturare într-o altă monedă decât cea a comenzii de vânzare
- Facturare pentru mai multe bonuri
- Definire cote de taxare
- Posibilitate pentru șabloane diferite pentru fiecare document
- Suport multilingv
Plăți
- Plăți multiple pe factură
- Plată într-o altă valută față de factură
- Transferuri de numerar, restricționate de permisiunile utilizatorilor
- Plată prin depozit
- Rambursare cu storno
Gestionarea accesului la documente și conturi financiare
- Permisiuni ce restricționează accesul la anumite informații despre cont
- Permisiuni ce restricționează accesul la anumite documente (creare, vizualizare, editare, anulare, ștergere)
- Jurnal complet al tuturor operațiunilor
Rapoarte financiare
- Posibilitate pentru categorii nelimitate de venituri și cheltuieli
- Rapoarte de venituri
- Rapoarte de cheltuieli
- Creanțe și creanțe restante
- Datorii și datorii restante
- Lichiditate/flux de numerar
- Fluxul de numerar preconizat
- Situații de venituri și cheltuieli
- Avansuri
- Depozite (garanții)
- Centre COST
Solicită un demo pentru SalesRay
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SalesRay completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!